שוט של אהבה

על רחוב בן-יהודה יש בר רומנטי מתוק עם קריצה עיצובית לצימר בצפון, כולל תחתוני תחרה שתלויים על חבל כביסה. שתינו, נהנינו, כתבנו. ביקורת פאב

פאב 'צימר', צילום יח"צ
פאב 'צימר', צילום יח"צ
5 בינואר 2014

איפה היינו? צימר, בן יהודה 64

אז מסתבר שגם בתל-אביב, אם מחפשים ממש טוב, אפשר למצוא רומנטיקה. בר 'צימר'" נפתח לפני כחודשיים ברחוב בן-יהודה (בבקשה לא להתבלבל עם מועדון 'הצימר' שברחוב הגדוד העברי) ומציע חווית בר איכותית. "למה קוראים למקום 'צימר'?", שאלתי את אחד השותפים, והתשובה הייתה: "ככה הרגשנו כשנכנסנו לכאן בפעם הראשונה." וזה באמת מה שמרגישים.

שירות: השותף/ברמן/מלצר מאור היה נחמד וקשוב, ולמרות שהוא בחור – הג'אגלינג בין התפקידים עבד, כנראה בגלל שהמקום קטן. לא הרגשנו מוזנחים לרגע.
אווירה: המעצב לקח את השם "צימר" צעד אחד קדימה. המקום מעוצב בטוב טעם עם קריצה: מנרות עם פוטפורי על הבר, דרך חזיות אדומות ותחתוני תחרה שתלויים על חבל כביסה גבוה בעומק החדר ועד מברשות שיניים ומגבות קטנות בשירותים. יש גם מחווה עיצובית תמוהה לפעולת הכביסה – מכונות כביסה כמקום ישיבה, חבל הכביסה שהוזכר לעיל, פינת גיהוץ וקרשי גיהוץ המשמשים כברים. לא בטוחה מה הקשר לצימר, אבל הרעיון חמוד.

מוזיקה:
פופ שנות ה-80 במובן הטוב של המילה.

אוכלים שותים:
התפריט (שכתוב על גבי הבר השחור בטיפקס) מציע טוסט, נאצ'וס, אדממה, שובמבה (טוסט שוקולד מוגש עם במבה בצד) ופרצל'ך. בנוסף, כשנכנסים רואים מיד את הכיתוב "מאמי, מחכה לך הפתעה במקרר" מעל למיני-מקרר שנמצא שם. לא מגלה מה ההפתעה. הבנתם שזה קשור לאוכל, כן? מדד טובורג-גולדסטאר: פיינט ט' ב-29.

קהל:
הרבה דייטים וגם דאבל דייטים. תתלבשו יפה, אתם בדייט. כפכפים או מוקסינים? מוקסינים.

עישון: אין. תו חוג הסרטן: לא התקבל.

פיק-אפ: פחות. כשמו כן הוא, מקום לזוגות או לדייטים. עם זאת, ישבו פה ושם סתם חברים, ולדבריו של חבר טוב: "יש תנאי-מגרש טובים להתחיל עם מישהי" – יש שולחן שש-בש אידיאלי לשבירת קרח ראשונית. האמת, לא הייתי בונה על זה. פוך או חיבוק? פוך. אלא אם כן אתם בדייט, ואז אנחנו מאחלים לכם המון בהצלחה.

ניקיון: השירותים נקיים מאוד (כבר אמרתי מגבות קטנות?). חוץ מזה, יש הערכה ברורה לכביסה. למקלחת או למיטה? למיטה.

סיכום: פאב קטן עם קונספט מדליק. אגב, זה אכן בר מגניב לדייטים, אבל אני דווקא באתי עם חברים והיה ממש כיף. אם תהיו מספיק נחמדים, אולי ייתנו לכם לכתוב משפט מעניין בטיפקס על הבר. אני רציתי לכתוב משוואה פיזיקלית, אבל לא קיבלתי את הטיפקס. אולי בפעם הבאה.

ציון: 5 (מתוך 5)