אירועי השבוע בתל אביב יפו 21-27.1

פסטיבל פסנתר אינטימי בלבונטין 7, מופע קברט של חנוך לוין ושעת אופרה לילדים - כל מה ששווה לעשות השבוע בתל אביב יפו

אוי אליאס, אליאס. צילום: גדי דגון
אוי אליאס, אליאס. צילום: גדי דגון

חמישי 21.1

SEVEN: קפיצות בין חללים בתחנה המרכזית

במיזם חדש שנע בין הקומות של התחנה המרכזית ובשילוב הקהל, יוצר תיאטרון מיסתורין את המופע החדש "SEVEN". זהו מופע תיאטרון, שירה ואמנות פלסטית שנע יחד עם הקהל בתוך שבע הקומות של מתחם התחנה המרכזית החדשה בתל אביב, מהקומה השביעית לתוך חללים ו"מבוכים אורבניים" המסתיימים בשלושה מפלסים מתחת לגובה הרחוב, בחלליה הפנימיים והסודיים של התחנה המרכזית.

20:30, קומה השביעית של התחנה, ליד מודיעין דן

מחירי כניסה: 80 שקלים ליחיד, 150 לזוג, 70 שקלים סטודנט/ גימלאי/ תל אביבי

לפרטים נוספים

אוי אליאס אליאס

מוני מושונוב, דרור קרן וליליאן ברטו במופע קברט במלאת 70 להולדתו של חנוך לוין, עם מערכונים ושירים מכל שנות יצירתו של המחזאי, כולל מערכונים שטרם הועלו על הבמה.

21:00, מרכז ענב לתרבות

מחיר: 125 שקלים לכרטיס

לפרטים נוספים

שישי 22.1

אנגינה פקטוריס – סאטירה חדשה בצוותא עם דבהל'ה גליקמן

שר הביטחון זקוק להשתלת לב. כמה חודשים לפני כן הועבר בישראל חוק שהשר הוביל ותמך בו בכל לבו: יהודים אינם יכולים לקבל תרומת איברים ממי שאינם יהודים. עכשיו הלב היחיד שבנמצא הוא לב של בחור פלסטיני. השר צריך לקבל החלטה, או שהוא לוקח את הלב ועובר על החוק – או שהוא מת.

13:00, צוותא, אבן גבירול 30

הטבת דיגיתל: 60 שקלים במקום 110 שקלים

שבת 23.1

קרבות אבירים

טורניר קרבות אבירים יתקיים לראשונה באוניברסיטת תל אביב, בהשתתפות נציגים מ-17 מדינות. נציגי הנבחרות ישתתפו בקרבות מסוג דו-קרב מקצועי בשריון מלא תוך שימוש בחרבות, גרזנים וכלי נשק אחרים מתקופת המאה ה-14.

10:00, מרכז הספורט, אוניברסיטת תל אביב

הטבת דיגיתל: 43 שקלים במקום 89 שקלים

עונג שבת

אירועי עונג שבת עוברים למחסן 2 ביפו כדי להפגיש ולקרב בין יהודים לערבים. השבוע: העששית הקטנה – הצגת תיאטרון צלליות המספרת את סיפורה של הנסיכה למיס, שיוצאת למסע חיפוש אחר דרך להכניס את השמש לארמון לפי צוואתו של אביה המלך, כדי שתוכל להפוך למלכה. וגם: שם טוב לוי במופע שירי משוררים.

10:00 (העששית הקטנה), 12:30 (שם טוב לוי), מחסן 2, נמל יפו

לפרטים נוספים 

ראשון 24.1

מייקל

מופע הקאלט מייקל נולד כפרויקט סיום הלימודים של אבי דנגור. המופע הפך לתופעה נדירה בנוף המקומי עם קהל אדוק של מעריצים שרק הולך וגדל.

21:00, מוזיאון תל אביב לאמנות, 149 שקלים

שני 25.1

רייכל – פסנתר – שירים

הזמר והיוצר עידן רייכל,במופע יחיד בליווי פסנתר, בו יבצע את שיריו האהובים בפורמט אינטימי. בין שיריו המוכרים- "הביתה הלוך חזור", "ממעמקים", "יש בי עוד כוח", "מילים יפות מאלה", "מדברים בשקט" ועוד רבים.

19:15, זאפה תל אביב, 200 שקלים

לפרטים נוספים

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

שלישי 26.1

פסטיבל פסנתר ב-360 מעלות

חמישה ימים של הופעות מבוססות פסנתר, אשר יוצב במרכז רחבת הלבונטין והקהל ישב סביבו. בפסטיבל ישתתפו אמנים ממגוון ז'אנרים- רוק, ג'אז, מוזיקה קלאסית ועוד. הערב יופיעו חנן בן סימון, דן וינשטיין ואודי בונן.

20:00 (חנן בן סימון), 22:30 (דן וינשטיין ואודי בונן), לבונטין 7

לפרטים נוספים

רביעי 27.1

שעת אופרה לילדים – הנזל וגרטל

אופרה לילדים על האחים הנזל וגרטל אשר הולכים לאיבוד ביער, פוגשים שם את המכשפה הרעה הגרה בבית הממתקים שלה, אך הם גוברים עליה וזוכים להתאחד עם הוריהם המודאגים.

17:00, האופרה הישראלית תל-אביב-יפו, שדרות שאול המלך 19

הטבת דיגיתל: 30 שקלים במקום 35 שקלים לכרטיס