סיורים עירוניים: טעמים ומוזיקה ברחובות תל-אביב-יפו

טיולי מוזיקה בעיר הלבנה, טעימות, מאכלים ביפו וסיפורי אהבה מומחזים

סיורים עירוניים בתל אביב. צילום: יח"צ
סיורים עירוניים בתל אביב. צילום: יח"צ

4/2/16 בשעה 18:00 בוהמה וצלילים – סיור מוזיקלי בעיר הלבנה

סיור מוזיקלי המלווה את התפתחות הזמר העברי משנות ה-50 וה-60 בדגש על אריק איינשטיין. נתוודע לשחקנים וזמרים שחיו בעיר, נספר אודות יהורם גאון, אורי זוהר, שייקה אופיר, יפה ירקוני ועוד. נשמיע מהשירים הידועים של אריק איינשטיין, גשר הירקון והחלונות הגבוהים ומי שירצה מוזמן להצטרף בקול רם.

לפרטים נוספים והרשמה 

5/2/16 בשעה 10:00 – תעביר את החומוס- סיור טעימות על אנשים ומאכלים ביפו

מהעיר העתיקה אל שנות החמישים, מסוחרי שוק הפשפשים אל המעצבים והבוטיקים, מהמוסך אל הגלריה- יפו משתנה לנגד עינינו בכל יום ויום. בסיור נראה את יפו על גווניה השונים והכל כך מיוחדים, יפו של קזבלן לצד שקשוקה אצל הדוקטור, אמנות עכשווית אצל חנה קומן לצד חנות האופניים המשומשים של אריה, "פועה" הטרנדית לעומת המאפים של ליאון הטורקי וחומוס מסבחה על הבוקר! נשוטט בסמטאותיה של העיר, נפגוש ונקשיב לסיפורים שהופכים את העיר לכל כך יפה ומרתקת על כוס קפה שחור של דו קיום.

לפרטים נוספים והרשמה

סיורים עירוניים בתל אביב. צילום: יח"צ
סיורים עירוניים בתל אביב. צילום: יח"צ

12/2/16 בשעה 11:00 – על אהבה ומרפסות – סיור מומחז על תל אביב של שנות ה-30

סיור תיאטרלי מרתק המספר סיפורים רומנטיים משנות ה-30 של תל אביב, סיפורים עם סוף רומנטי מתקתק וכאלה שהמציאות עשתה להם קווץ' מצחיק, קסום ומלא חן. הסיור מתרחש ברחוב ביאליק של שנות ה – 30 אשר אכלס דמויות צבעוניות ומיוחדות. סוניה, אשתו הבורגנית של רופא השכונה, אוהבת תרבות ואוהבת את מנעמי החיים, פוגשת יום אחד בבית הקפה חבר חדש. ומכאן מתחילה הסאגה.

לפרטים נוספים והרשמה

14/2/16 בשעה 19:00 – מיוחד לחג האהבה – סיפורי אהבה בתל אביב הקטנה

בין הסמטאות אפשר עדיין לשמוע הדי סיפורים עתיקים – סיפורי האהבה הגדולים, הרומנים המסעירים והבגידות האסורות שהפכו חלק מסיפורה של נווה צדק. נלך בעקבות שלוש, רוקח, עגנון ואחרים, נקרא את מכתבי האהבה שנשלחו, נשיר את שירי האהבה שנכתבו, ונתאהב גם אנחנו בשכונה המרתקת הזו.

להרשמה ופרטים נוספים

סיורים עירוניים בתל אביב. צילום: יח"צ
סיורים עירוניים בתל אביב. צילום: יח"צ

25/2/16 בשעה 19:00 – טעימה משרונה – סיור טעימות בשרונה מרקט

בואו תיקחו הפסקה מחיי השגרה וצאו לסיור מלווה טעימות (מאוד טעימות!) בשוק המקורה הגדול בישראל- ""שרונה מרקט"", השוק מונה כ-90 חנויות שונות ומשלב בתוכו את כל הריחות והטעמים החל ממעדני צדקיהו ועד דליקטסים מאיטליה. בסיור נכיר את הסיפורים מאחורי האקלרים, המעדניות וכמובן מבשלות הבירה…. הסיור כולל טעימה קצרה משרונה – המושבה הטמפלרית המיוחדת.

להרשמה ופרטים נוספים 

למחזיקי דיגיתל: 1+1 על כל הסיורים