סרטים בקריה: הסדרה האורבנית של דוקאביב מגיעה לשרונה

במתחם שרונה יתקיימו השבוע הקרנות של מבחר מהסרטים התיעודיים שהשתתפו בפסטיבלי דוקאביב האחרונים. הסדרה, המתקיימת במסגרת אירועי הקיץ בשרונה, Sarona After Six, יציג כמה מהסרטים התיעודיים הבולטים של השנים האחרונות בהקרנות פתוחות לקהל. כל הסרטים יתחילו בשעה 21:00

19 ביולי 2015

סדר ההקרנות

19/7

Fresh Dressed

ארה"ב, 2015, בימוי: Sacha Jenkins

ההיפ-הופ הוכיח לאמריקה שגם מי שלא נשמע, לא זז ולא נראה כמו דגם המצליחן המקובל, יכול לעשות את זה בגדול. קניה ווסט, פארל ויליאמס, ונז ג'ונס ורבים נוספים בסיפורה של מהפכה אופנתית שנולדה מתוך מוזיקת המחאה של הרחוב.

20/7

ברוקלין שלי

ארה"ב, 2012, בימוי: Kelly Anderson and Allison Lirish

בעקבות הג'נטריפיקציה המואצת של ברוקלין, מבקשת קלי אנדרסון לגלות את ההיסטוריה המרתקת של המקום מנקודת מבטם של התושבים, ולחשוף את האינטרסים והמנגנונים הממשלתיים היוצרים תהליך המוצג כ"טבעי".

21/7

אושר אין סופי

דנמרק, 85 דק', בימוי, תסריט ועריכה: Ila Beka, Louise Lemoine

הבניין המוזר בפאתי קופנהאגן, שיש המגדירים אותו כבית המגורים המוצלח בעולם, הוא ביתם של 500 איש. חלקם מאוהבים בו וכותבים לו שירים ואחרים מנסים להימלט ממנו. מקבץ סיפורים אישיים על חיי היומיום בפרויקט אדריכלי מגלומני ומיוחד.

22/7

Homme Less

ארה"ב, 2014, בימוי וצילום: Thomas Wirthensohn

בחליפה מוקפדת ונעליים יוקרתיות הוא נראה כמו מצליחן אמריקאי, אבל מארק, דוגמן לשעבר וצלם אופנה בהווה, הוא חסר בית. אחרי המסיבות הנוצצות הוא הולך לישון על גג ניו יורקי, חשוף לגשם ולרוח, מקווה לא לפגוש מכר ולהיחשף.

23/7

בנקסי עושה את ניו יורק

ארה"ב, 2014, Chris Moukarbel

בנקסי, אמן הרחוב הבריטי המסתורי, השתלט למשך חודש שלם על רחובות ניו יורק. מדי בוקר הופיעה באחד מחלקי העיר יצירת מחאה חדשה, והציבור, שרובו הפך ל"ציידי בנקסי" נרגשים, שיתף פעולה כמו בתסריט מוכן מראש.