לפקוח עיניים: אירועי האמנות של השבוע (26.1-1.2)

נועם ענבר במוזיאון תל אביב, תערוכה לאמנית הוותיקה והמוערכת נורית דוד, אירוע רב תחומי של המרכז לאמנות דיגיטלית ועוד

חזרות ל"שרים בכיכר", נועם ענבר
חזרות ל"שרים בכיכר", נועם ענבר

שרים בכיכר

טרנד תערוכות המוזיקאים ממשיך במוזיאון תל אביב עם תערוכת פרפורמנס מתמשכת של נועם ענבר, חבר להקת הבילויים. אחת לחודש יעמיד ענבר אובייקטים קוליים טקסיים שינדדו בין חלל המוזיאון.
מוזיאון תל אביב, שד' שאול המלך 27 תל אביב, חמישי (26.1) 19:00

בגדים לשום איש/מתווה לעסק

תערוכה לאמנית הוותיקה והמוערכת נורית דוד, שתציג עבודות שעליהן עבדה בשנתיים האחרונות בטכניקה שעוברת מדו ממד לתלת ממד. התערוכה תלווה בשני ספרי אמן בעבודת יד ובספרון עם סיפור חדש של דוד.
גלריה גבעון, גורדון 35 תל אביב, שישי (27.1) 12:00

נשים ומגדר באמנויות

נראה שאנחנו עומדים בפני גל מבורך של עיסוק באמנות נשים. הכנס בן היומיים בהשתתפות מיטב חוקרות ונשות האמנות בארץ מנסה גם הוא לעורר מחדש את המחקר על נשים יוצרות ועל נושאי מגדר באמנויות.
הפקולטה לאמנויות, אוניברסיטת תל אביב, חיים לבנון 55 תל אביב, רביעי־חמישי (1.2־2.2) 9:30

Wild Frontiers

תערוכת יחיד ראשונה לאמן האירני־אמריקאי אמיר פלח, שעוסקת בבחינה מחודשת של מסורת הדיוקן. ביום שישי ב־12:00 ייערך שיח גלריה בהשתתפות האמן.
גלריה גורדון, הפלך 6 תל אביב, פתיחה חמישי (26.1) 19:30

רטרוספקטיבה: תנועה ציבורית

עשור לקבוצת הפרפורמנס תנועה ציבורית בהנהגתה של דנה יהלומי יצוין בכנס שיעסוק בתרומתה לתרבות הישראלית. בתוכנית: קריאה בפעולות נבחרות של הקבוצה, הרצאות על כוריאוגרפיה חברתית, אמנות ופוליטיקה ועוד.
בית להקת מחול בת־שבע, יחיאלי 6 תל אביב, שישי (27.1) 9:30

קצוות וקרחונים

אירוע רב תחומי של המרכז לאמנות דיגיטלית בשיתוף התוכנית ללימודי מוזיקה אקספרימנטלית וסאונד ארט במוסררה, שבמסגרתו יוצגו הצבות סאונד, עבודות אנסמבל ומופעים של משתתפי התוכנית.
המרכז לאמנות דיגיטלית, האמוראים 4 חולון, שבת (28.1) 20:00

עורב לבן

כרמלה וייס בתערוכת יחיד המציגה סדרת קולאז'ים חדשה המבצעת קריאה חדשה באיוריו התנ"כיים של גוסטב דורה. עבודותיה משחררות את הדימויים ממשמעותם התנ"כית ומציעות פרשנות חדשה ועדכנית.
גלריה P8, הפטיש 1 תל אביב, פתיחה חמישי (26.1) 20:00