אוף מונטריאול חוזרים לישראל

להקת האינדי האמריקאית תופיע בבארבי בחודש מרץ

13 בינואר 2014

להקת האינדי Of Montreal תופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-10 במרץ, כמעט שנתיים אחרי ביקורה הקודם בישראל. הלהקה תגיע ארצה במסגרת סיבוב ההופעות לקידום אלבומה ה-12, "Lousy With Sylvianbriar", שיצא בחודש אוקטובר האחרון. מחיר הכרטיסים למופע במכירה מוקדם יהיה 160 ש"ח. כמו בביקור הקודם, את המופע תפיק חברת נרנג'ה, שאחראית בין היתר על ביקוריהם של דניאל ג'ונסטון, ג'ון גרנט, אמנדה פאלמר והבלאק אנג'לס.

אוף מונטריאול נחשבת לאחת מלהקות האינדי החשובות בעולם, והיא לבטח אחת הצבעוניות והמפתיעות ביותר שפועלות כיום. הלהקה הוקמה בשנת 1996 ונקראת על שם התאהבות כושלת של קווין ברנס, מנהיג הלהקה, עם צעירה מונטריאולית. ההרכב השתלב בסצנת המוזיקה העצמאית שהתפתחה באותם שנים באת'נס, ג'ורג'יה, ומשם היא פועלת עד היום.

ברנס וחבריו נדדו לאורך השנים בין רוק-פופ נאיבי בהשראת סיקסטיז, אלבומי קונספט פסיכדליים, המנוני פופ, דיסקו וגלאם, אלקטרוניקה ושלל ניסיונות מעניינים ומשונים. האלבום "Hissing Fauna, Are You the Destroyer?" משנת 2007 נחשב לפסגת היצירה של ההרכב, כשהוא משלב טקסטים כנים וכואבים המתייחסים לפרידה של ברנס מאשתו עם לחנים קליטים ועיבודי פופ רקידים. באלבומה האחרון, שהוקלט באמצעים אנלוגיים, פונה הלהקה לכיוון חדש – פולק ואמריקנה, זאת בלי לוותר על הסאונד הייחודי לה.