נוער בסיכון: ג'סטין ביבר יגיע להופעה אחת בישראל

בשורה לקהל הבליבריות: הזמר, כוכב היוטיוב והטראש-סלבריטי ג'סטין ביבר יגיע להשחית את הנוער הישראלי ב-3 במאי בפארק הירקון. מחיר כרטיס לדשא עומד על 350 ש"ח

ג'סטין ביבר (צילום: Getty Images)
ג'סטין ביבר (צילום: Getty Images)

הבוקר (חמישי) הודיעה חברת טאלנט הפקות על הגעתו של ג'סטין ביבר להופעה אחת בישראל בפארק הירקון, ובכך סיכנה במודע את שיעורי לחץ הדם של מרבית מבני ובנות דור ה-Z הישראלי. ההופעה תתקיים ביום רביעי ה-3.5, ומכירת הכרטיסים תחל כבר במוצאי שבת הקרובים (10.12).  ביבר יגיע לישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי הנושא את שמו של אלבומו האחרון – “Purpose” – שהספיק להפוך לאלבום הנמכר ביותר של הזמר. מחיר כרטיס לדשא יעלה 350 ש"ח, 790 ש"ח לגולדן רינג ו-1,190 ש"ח למתחם ה-VIP.

"כחלק מסיבוב הופעות בינלאומי מצליח, אני גאה להביא לישראל את ג'סטין ביבר, האמן הבינלאומי של הדור החדש, הזוכה למיליוני מעריצים בכל הגילאים ברחבי העולם", אומר המפיק מרסל אברהם. "מדובר באחד מהמופעים הנמכרים ביותר בכל העולם, הגדולים, המושקעים והמרשימים שנראו עד כה בישראל ואנו צופים לקהל מגוון ורחב של עשרות אלפים".

ביבר, יליד 1994, גדל באונטריו שבקנדה, ובילדותו ניגן על פסנתר, גיטרה ותופים. ב-2008 הוחתם בחברת התקליטים "איילנד", וב-2010, בעקבות הפופולאריות הגואה של שיריו ביוטיוב, הפך לכוכב עולמי, מהסוג שמרשה לעצמו לפרסם תמונות בישבן חשוף חדשות לבקרים. בנובמבר 2015 הוציא את אלבומו הרביעי “Purpose”, מתוכו הצליח במיוחד השיר "Love Yourself".