עכשיו זה רשמי: פארל וויליאמס יופיע בישראל. כל הפרטים

כוכב הפופ ומפיק העל פארל וויליאמס צפוי להגיע להופעה אחת בישראל שתתקיים בתאריך ה־21.7 בלייב פארק ראשון לציון. אז כמה זה יעלה, איך קונים כרטיס והאם אנחנו שמחים עכשיו? נחשו לאיזו מהשאלות נענה רק "כן!"

פארל וויליאמס. צילום: Getty Images
פארל וויליאמס. צילום: Getty Images
25 במאי 2016

אחרי קצף שמועות וידיעות, היום נחשף סוף סוף באופן רשמי כי פארל וויליאמס, שזוכה בשנים האחרונות להצלחה פנומונלית בתור כוכב פופ, יגיע להופעה בודדת בישראל ב־21 ליולי. ההופעה תתקיים בלייב פארק שבראשון לציון ועבור הסיכוי להציץ על הכובע הענקי של וויליאמס תפרדו מ־329 ש"ח עבור הכרטיס הזול ביותר, ו־790 ש"ח עבור היקר. מכירת הכרטיסים החלה וניתן לקנות כרטיסים באתר. את וויליאמס מביאים חברת ההפקה Concerto וקבוצת זאפה.

על אף שרק בשנים האחרונות הפך וויליאמס לפנים מוכרות בכל בית, הקריירה המוזיקלית שלו מתפרסת לאורך כ-25 שנים, במהלכן הפיק רצף בלתי נגמר של להיטים לאמנים כמו סנופ דוג, ג'סטין טימברלייק, בריטני ספירס, קליס, ג'יי זי, ODB, מדונה, לודהקריס ועוד.

עוד בהיותו בתיכון הקים וויליאמס את הנפטונז, שהחלה כלהקה והפכה עד 1994 לצמד הפקה בהובלתו של פארל, יחד עם צ'אד הוגו. בעזרת השראה מהמפיק הניו ג'ק סווינג טדי ריילי, בנו וויליאמס והוגו את הסאונד המיוחד של הנפטונז – צליל חללי, מונע תופים ועמוס סינטיסייזרים – שהפך לסימן ההיכר שלהם. לקראת סוף שנות ה־90 הפך הצמד לאחד מהשמות המבוקשים ביותר בקרב קהילת ההיפ הופ, כשהפיקו להיטים כמו "Super Thug" של נורייגה, "Got Your Money" של ODBי, "I Just Wanna Love U" של ג'יי זי ואלבומים שלמים לקליפס ולקליס.

בראשית שנות ה־2000 עשו הסבה מוצלחת למדי לעולם הפופ, עם שירים כמו " I'm A Slave 4 U" של בריטני ספירס, "Girlfriend" של נ'סינק או "Work It Out" של ביונסה. במקביל קידמו הנפטונז את N.E.R.D, הרכב בהובלתם (יחד עם שיי היילי) שכלל ערבוב רוק, Fאנק והיפ הופ והנפיק את הלהיט הסליזי "Lapdance".

אחרי שצבר לעצמו שם מכובד מאחורי הקלעים ועל אדי ההצלחה החלקית של N.E.R.D, וויליאמס בחר לשחרר אלבום סולו ראשון בשנת 2006, "In My Mind". על אף הצפייה הגדולה, האלבום נחשב לכשלון אמנותי ומסחרי, במיוחד בהתחשב בכוחו של פארל ובשמות שהתארחו (גוון סטפאני, סנופ דוג, ג'יי זי, נלי, קניה ווסט ועוד).

החוויה השלילית החזירה את פארל אל מאחורי הקלעים, לפחות עד קיץ 2013 שהפך בהבזק לקיץ של פארל עם שלושת הלהיטים הכי גדולים של השנה: "Blurred Lines" עם רובין ת'יק (שגם לוווה בכמה שערוריות והסתיים בהפסד בתביעת זכויות יוצרים), "Get Lucky" עם דאפט פאנק ולבסוף – הלהיט "Happy", שכולו 100 אחוז פארל. בעקבות ההצלחה הוציא בתחילת 2014 את האלבום Girl וזכה סוף סוף גם להצלחה הבינלאומית לה חיכה.