צפו: רמי פורטיס מנסה למצוא שקט פנימי בקליפ חדש

"תולדות הכותרת" הוא הסינגל השני מתוך פרויקט הנושא באותו שם וצפוי לצאת בקרוב במהדורת ויניל מיוחדת ובפורמט דיגיטלי. צפו בקליפ הכמעט סטטי

רמי פורטיס. צילום: טוני וואקה
רמי פורטיס. צילום: טוני וואקה
3 באוגוסט 2015

בעוד שהטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, הנוסטלגיה עדיין מחזיקה כמה פורמטים בחיים, כשאחד מאותם פורמטים מתעוררים הוא התקליט הנושן והאהוב על פגמיו ושריטותיו. כנראה שגם רמי פורטיס, המזדקן הכי מגניב ברוק הישראלי, משתעשע עם רגשות נוסטלגיים, שכן אלבומו הקרב, "תולדות הכותרת", צפוי לדלג על שלב הדיסק ולצאת במהדורה מוגבלת של תקליטי ויניל ובפורמט דיגיטלי בלבד.

בסינגל השני, הנושא את שם האלבום, מארח פורטיס את גיא מר מלהקת הדג נחש גם בקליפ הממשיך את סגנונו של הסינגל הראשון מהפרויקט "מעיר נעלמים". צפו בקליפ הסטטי, המבטא את תחושת ההאזנה הנינוחה לתקליט, אם כי לשלבים נראה כמו קרב מבטים לא מוצלח:

"תולדות הכותרת" יהיה אלבומו העשירי של פורטיס במסגרת קריירת הסולו העשירה שלו, המצטרפת לשנים של יצירות מוערכת ומעמד יציב ומוצדק כאחד מזמרי האלטרנטיב החשובים של ישראל, מעמד הנשמר גם לאחר כניסתו של פורטיס לעולם הריאלטי בתור שופט בתכנית "אקס פקטור ישראל". את הוצאת הפרויקט יחגוג פורטיס בהופעה מיוחדת שתתקיים במשכן האופרה ב-11.9.