בוטלה הופעתו של ת'רסטון מור בתל אביב

בוטלה הופעתו של מנהיגה לשעבר של להקת סוניק יות' האגדית, שהיתה אמורה להתקיים בבארבי ב-27 באפריל. סיבת הביטול אינה ידועה עדיין

ת'רסטון מור. צילום: ורה מארמלו
ת'רסטון מור. צילום: ורה מארמלו

הופעתו של ת'רסטון מור, שהייתה מיועדת להתקיים ב-27 באפריל, התבטלה. נכון למועד פרסום הידיעה לא ידועה הסיבה לביטול. "היה לנו כיף אדיר עם סוניק יות' בארץ לפני כמעט 20 שנה, ומצפים בקוצר רוח לארח שוב את ת'רסטון בתל אביב", נמסר מההפקה.

עדכון 18:20: תנועת BDS, המקדמת חרם אמנותי על ישראל, פרסמה בעמוד הטוויטר והפייסבוק הרשמיים שלה על הביטול. טרם אושר ע"י מור או ההפקה אם זו היא סיבת הביטול הרשמית, אך הקבוצה, שלחצה בשבועות האחרונים על מור לבטל את הופעתו כחלק מהחרם, חוגגים את הביטול.

סוניק יות', הלהקה שאיתה ת'רסטון מור מזוהה, פעלה בין השנים 1981 ל-2011 ובהן השפיעה על אינספור מוזיקאים ולהקות. כבר בשנות השמונים נעשתה למנהיגה בעל כורחה שעיצבה את האינדי-רוק מתוך הPאנק וההרדקור האמריקאיים. חותמה של הלהקה על התרבות האמריקאית עד כדי כך משמעותי שאלבומה "Daydream Nation" מוצג במוזיאון הקונגרס האמריקאי כאבן יסוד בהיסטוריית הרוקנרול.

ת'רסטון מור ולהקתו. צילום: ורה מארמלו
ת'רסטון מור ולהקתו. צילום: ורה מארמלו

מור היה נשוי לחברת הלהקה, קים גורדון במשך כשלושה עשורים. כשהזוג נפרד ב-2011 התפרקה גם הלהקה ומור יצא לדרך עצמאית. עד כה הוציא ארבעה אלבומי סולו ובנוסף לקח חלק בשיתופי פעולה והרכבים צדדיים שקצרה היריעה מלמנותם. כמו כן, הוא יצר מוזיקה לסרטים, הקים לייבל עצמאי והיה מעורב בכתיבה ועריכת מגזיני מוזיקה.