הגרסה היהודית והמורעלת של בוראט חולמת לראיין את נתניהו במצדה

"אבי עושה את ארץ הקודש", סאטירה חסרת רחמים על הצעירים הציונים שנדבקים לתל אביב אחרי טיול תגלית, חוזרת לעונה שנייה. "יותר סצינות מרדפים, יותר חתיכים יהודים ויותר אקדחים", היא מבטיחה

אבי עושה את ארץ הקודש (צילום מסך מתוך הסדרה)
אבי עושה את ארץ הקודש (צילום מסך מתוך הסדרה)
16 בפברואר 2017

אבי שוורצברגר היא החלום הציוני הרטוב של "אם תרצו" – עולה חדשה מקנדה שכולה אהבת הארץ ושמחת חיים. בסדרת הרשת שלה, "Avi Does the Holy Land", היא מלמדת את העולם למה מדינת היהודים היא הכי טובה, איך להרים לצה"ל ואיך לעשות מניקור עם ציור של מצות.

אבי, שמסרבת לחשוף את שמה האמיתי, יצרה את הסדרה ומשחקת בה את הגרסה היהודית, הצעירה והמורעלת של בוראט, מעין סאטירה חסרת רחמים על כל הצעירים הציונים מדי שנדבקים לתל אביב לשנה-שנתיים אחרי טיול תגלית. בסוף העונה הראשונה היא אפילו הגיעה לפסטיבל קאן ועמה פיצ'ים מפתים ללהיטים היהודיים של מחר, למשל "גרסה חדשה לתנ"ך שבה אני משחקת את אלוהים" ו"שילוב בין 'ילדות רעות' ו'רשימת שינדלר'".

עכשיו אבי זקוקה לעזרת הקהל ומבקשות לגייס דרך האתר אינדי גו־גו 60 אלף ש"ח כדי לממן את המשך הפקת הסדרה. "העונה השנייה תהיה כמו הראשונה, רק טובה יותר, מהירה יותר וחזקה יותר", מבטיחה שוורצברגר (כמקובל בז'אנר, היא מתראיינת מבלי לשבור את הדמות). "יהיו יותר סצנות מרדפים, יותר חתיכים יהודים, יותר פירוטכניקה ויותר אקדחים. תחשבי על חצי השעה הראשונה של 'מקס הזועם', אבל במקום ווירדו עם גיטרה חשמלית על סמיטריילר, אנחנו רוצים לקשור את דודו פישר לאוטו של צ'יק צ'ק ג'וק".

למה קמפיין גיוס?

"כבר הוצאתי את כל הכסף מהבת מצווה שלי על הסדרה, אבל אני זקוקה לעוד זמן כדי להביע את המחויבות העמוקה שלי למדינה הכי מושלמת בכל העולם. הכסף ילך לדברים כמו צילום, עריכה, פוסט, אביזרים, מניקור, פדיקור, שעווה לגבות, קעקוע לגבות, הסרת קעקוע לגבות וייעוץ משפטי".

אילו תשורות ציוניות את מציעה לתורמים?

"בין השאר גלויה דיגיטלית שאני כותבת בעצמי, הופעה חיה שלי כ־MC בבר מצווה או בחתונה, ונשמה טהורה אחת תוכל לקבל סנדל אותנטי שישו אולי ואולי לא הלך איתו בארץ הקודש".

מהו פרק החלומות שלך?

"ריאיון עם נתניהו ברכבל במצדה. ארנון מילצ'ן עוזר לי בהפקה, מתברר שהוא לוקח שיעורי קבלה־יוגה עם המורה שלי לעברית לשעבר, מוישה".

"Avi Does the Holy Land", באתר indiegogo.com. פרקי העונה הראשונה זמינים בעמוד הסדרה בפייסבוק