הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (23.2-1.3)

העונה החדשה של "בית הקלפים", הסדרה הבריטית שתחזיר אתכם לשנות ה-90 וכל מה ששווה צפייה בטלוויזיה שלכם

בית הקלפים
בית הקלפים
20 בפברואר 2014

ראשון, 23.2

"בית הקלפים"

הבכורה שחיכינו לה כל החורף: העונה החדשה של זוכת האמי וגלובוס הזהב מבית Netflix יוצאת לדרך. פרנק אנדרווד (קווין ספייסי) הוא פוליטיקאי מושחת ונבזי (מה שלא מפריע לנו לחבב אותו) שנותן לנו הצצה אל מאחורי הקלעים המכוערים של הפוליטיקה האמריקאית. קלייר אנדרווד (רובין רייט המצוינת), האישה הקרירה שלצידו, היא דמות גאונית כשלעצמה. לא לפספס.

"בית הקלפים": מה הבלוגרית הפוליטית טל שניידר חשבה על העונה החדשה? ביקורת

HOT3 23:30, yes Oh 23:45

שני, 24.2

"יומן השומן"

עונה שניה לסדרה הבריטית שמתרחשת באמצע שנות ה-90 ועוסקת בסקס, הפרעות אכילה ודיכאון. רייצ'ל (שרון רוניי הנפלאה) היא נערה מתבגרת שסובלת מעודף משקל ומטופלת בתרופות פסיכיאטריות. הסדרה זכתה למעמד של קאלט בבריטניה, ומה שטוב להם- טוב לנו.

21:30 ,HOT3

שלישי, 25.2

"זוג מנצח VIP"

תכנית חדשה המעמידה סלבריטאים ובני זוגם במשחק אתגרי הבוחן את חוזק הזוגיות שלהם. בפרק הבכורה של התכנית ישתתפו רון ושרית קופמן. האם המאצ'ואיסט מ"יציע העיתונות" יתגלה כבן זוג רגיש ואוהב?

ערוץ 10, 21:00

רביעי, 26.2

"שיחת נפש" – רונאל ודוד פישר

עונה חדשה לתכנית הראיונות של פרופ' יורם יובל שהייתה מועמדת לפרס תכנית הראיונות הטובה ביותר בטקס פרסי הטלוויזיה. השבוע יתארחו בתכנית רונאל ודוד פישר, ויספרו על הקשר המיוחד עם אביהם ניצול שואה ועל המסע שערכו בעקבות יומנו האישי.

ערוץ 23, 21:30

חמישי, 27.2

"קוגר טאון 5"

עונה חדשה לקומדיה של TBS בכיכובה של קורטני קוקס. במהלך העונה מובטחת גם הופעת אורח של מת'יו פרי (צ'נדלר מ"חברים"). נקווה שזה לא יהיה אוקוורד מדי.

HOT3 21:55, yes Drama 22:00

שישי 28.2

"אדמה מובטחת"

בכורה טלוויזיונית לסרט משנת 2012 בכיכובם של מאט דיימון וג'ון קרניסקי. סטיב (דיימון) הוא סוכן מכירות של תאגיד גז גדול שנשלח לעיירה נידחת כדי לשכנע את המקומיים למכור לו את הזכויות לקידוח באזור. קמפיין למען איכות הסביבה שמריץ אחד מצעירי העיירה (קרניסקי) מערים עליו קשיים.

yes 4, 22:00

שבת 29.2

"מפרשים שחורים"

הפקה מעניינת מבית היוצר של מייקל ביי (הבמאי של "ארמאגדון", "פרל הארבור" וסרטי "רובוטריקים"). הסדרה מתארת את האירועים שהתרחשו שני עשורים לפני עלילות "אי המטמון", הקלאסיקה של רוברט לואיס סטיבנסון. מומלץ לחובבי האקשן, הפיראטים והרום.

HOT Zone, 22:30