הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (1.6-7.6)

דרמת הפשע המוערכת של ה-BBC בשידור בכורה בישראל, עונה רביעית לדרמת המשטרה הנצפית וכל מה ששווה צפייה השבוע

כנופיית ברמינגהאם
כנופיית ברמינגהאם

ראשון, 1.6

"תפקוד גבוה"

סרטה של דנה דימנט שהשתתף בפסטיבל דוקאביב 2014. הסרט מביא את סיפורה של דנה עצמה, אמא לילדה אוטיסטית בת 8, המחפשת אחר טיפול אלטרנטיבי לילדתה.

ערוץ 8, 22:00

שני, 2.6

"כנופיית ברמינגהאם"

דרמת פשע מבית ה-BBC שזכתה בשני פרסי באפט"א. הסדרה, שעוקבת אחר כנופיית ה-Peaky Blinders המפורסמת מבירמינגהאם של 1919, מוכיחה שפשע מאורגן בריטי יכול להיות לא פחות קשוח מהאמריקאי (או הישראלי כמובן).

שלישי, 3.6

"האלבומים"

סדרה דוקומנטרית שעוקבת אחר סיפור היצירה של כמה מאלבומי הפריצה ששינו את פניו של הרוק הישראלי. הפרק הזה יתמקד באלבום "סימנים של חולשה" של ברי סחרוף הנהדר.

HOT בידור ישראלי, 14:00

רביעי, 4.6

"ריזולי ואיילס"

עונה רביעית לאחת מדרמות המשטרה הנצפות ביותר בארה"ב. בעונה החדשה מאורה וג'יין חוקרות מספר תיקים מורכבים ובעייתיים, ביניהם אירוע ירי במצעד קהילתי ורצת ברוטאלי של סטודנט לעיתונות. נשמע מלחיץ.

HOT Zone, 19:00

חמישי, 5.6

"חשיפה לדרום"

הדרמה הקומית של רשת CW חוזרת לעונה שלישית. בעונה החדשה זואי עוזבת משרה אטרקטיבית בניו יורק על מנת לחזור לבלובל ולטפל בעניינים לא פתורים. המקומיים לא מרוצים מהמעבר שלה לניו יורק ומתנהגים בהתאם. חבר'ה, מה עם קצת פרגון?

HOT3, 18:50

שישי, 6.6

"פרנויה"

במסגרת יוזמה מבורכת של yes, סוף השבוע הקרוב יוכרז כ'סופ"ש חתיכים', ובו ישודרו סרטים בכיכובם של השחקנים הלוהטים בכל הזמנים. "פרנויה" היא דרמת מתח משנת 2013 בכיכובם של ליאם המסוורת' והריסון פורד.

yes1, 21:30

שבת, 7.6

"קוד שרוף"

דרמה חדשה מבית רשת AMC האמריקאית (שהביאה לנו את "שובר שורות" ו"מד מן"). הסדרה חוזרת לשנות ה-80, ועוקבת אחר המרדף ליצירת המחשב האישי הראשון. יש למה לצפות.

yes Oh, 21:30