הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (16.3-22.3)

עונה שניה לדרמה הסקנדינבית המדוברת, פרק בכורה לסדרת המקור החדשה של דוד אופק וכל מה ששווה צפייה השבוע

"הגשר". צילום: BBC
"הגשר". צילום: BBC

ראשון, 16.3

"הגשר"

עונה שניה לדרמת המתח הסקנדינבית שהספיקה להימכר ל-135 מדינות בעולם. המשחק המאופק והאווירה האירופאית הקרה מבדילים אותה, לטובה כמובן, מכל שאר הסדרות הבלשיות שמציפות בזמן האחרון את המסך.

HOT3, 22:15

שני, 17.3

"זוגות"

פרק בכורה לסדרה חדשה בבימויו של דוד אופק ("בת-ים ניו-יורק", "30 שקל לשעה"). הסדרה עוקבת אחר ארבעה זוגות בעשורים שונים של החיים, כאשר כל אחד מהם מנסה לשרוד משבר הקשור בחיי הנישואים. בהתחשב ברקורד המרשים של אופק בז'אנר הדל יחסית של סדרות איכות ישראליות, בהחלט שווה לנסות את הסדרה הזאת.

ערוץ 8, 22:00

שלישי, 18.3

"מחלקת גנים ונוף"

עונה חדשה לקומדיית האינסמבל זוכת גלובוס הזהב 2014. בעונה החדשה מובטחת הופעת אורח של סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בכבודו ובעצמו. נקווה שזה יהיה מוצלח יותר מהופעת האורח של ביבי ב"ארץ נהדרת".

HOT Comedy Central, 22:30

רביעי, 19.3

"הויקינגים"

עונה שניה לדרמה של ערוץ ההיסטוריה האמריקאי. הסדרה עוקבת אחר מסע הכיבושים של הלוחמים הנורדים (שכנראה גם היו האנשים הכי מגניבים במאה ה-11) באדמות הצפוניות של אנגליה.

yes Oh, 22:30

חמישי,  20.3

"משפחת סימפסונס"

עונה מס' 23 (וואו) לסדרה עם המשפחה הצהובה שלא תימאס עלינו לעולם. בעונה החדשה הסדרה תחגוג 500 פרקים, ותתארח בין השאר ליידי גאגא, שתגיע לספרינגפילד כדי לעזור לליסה במשבר חברתי.

yes Drama, 22:00

שישי 21.3

"מהומה רבה על לא דבר"

שידור בכורה בישראל של סרט הדרמה הקומית משנת 2012. הסרט הוא למעשה עיבוד מודרני למחזה של שייקספיר "רוב מהומה על לא דבר", והוא מומלץ גם לחובבי שייקספיר וגם לחובבי הבמאי ג'וס ווידון, שידוע בעיקר בזכות "באפי ציידת הערפדים".

yes3, 22:00

שבת 22.3

"האויב שבפנים: הגמול"

הסרט החמישי בסדרת סרטי הפעולה המצליחה. הפעם, הווירוס הקטלני של תאגיד אמברלה ממשיך להחריב את כדור הארץ, ובמקביל הוא הופך את האוכלוסייה לזומבים טורפי אדם. זה נשמע לנו כמו משהו שבשום מצב לא יכול להיות רע.

)