הסדרות המומלצות: צפייה מודרכת לשבוע הקרוב (30.3-5.4)

דרמת המתח החדשה של ה-BBC, הסרט הדוקומנטרי המוערך מפסטיבל סרטי זכויות האדם וכל מה ששווה צפייה

The Escape Artist
The Escape Artist

ראשון, 30.3

"האישה הטובה"

פרקים חדשים לדרמה המשפטית מבית CBS. בסדרה מבטיחים שבפרקים הבאים מייקל ג'יי פוקס יחזור בהופעת אורח בתפקיד לואיס קנינג.

yes Drama, 21:15

שני, 31.3

"The Escape Artist"

דרמת מתח בריטית חדשה של ה-BBC. מאחורי הסדרה עומד דיוויד וולסטנקרופט ("ספוקס"), ומככב בה דיוויד טננט הנהדר ("דוקטור הו", "ברודצ'רץ'"), מה שהופך אותה למסקרנת מאוד.

החל מיום שני ב-HOT VOD

שלישי, 1.4

"פסקול ישראלי: צלילי העוד"

יואב קוטנר מארח יוצרים מכל גווני הקשת של המוזיקה הישראלית, ומשוחח איתם על תהליך היצירה. הפעם חברי להקת "צלילי העוד" ידברו על התפתחות הזמר המזרחי בכלל והתימני בפרט.

ערוץ 23, 21:30

רביעי, 2.4

"מחוץ לחוק בפקיסטן"

זוכה פרס הארגון העולמי נגד עינויים בפסטיבל סרטי זכויות האדם של 2013. הסרט עוקב במשך חמש שנים אחר המסע של כאינאת, נערה פקיסטנית שנאנסה על ידי ארבעה גברים, דרך מערכת המשפט השבורה במדינתה.

ערוץ 8, 21:05

חמישי 3.4

"מבחן היין הגדול"

כמה אתם חושבים שאתם יודעים על יין? הסרט הדוקומנטרי הזה יתן לכם הצצה למבחן האימים שיש לעבור כדי לזכות בתואר ה"מאסטר סומליה" של ארגון ה-CMS היוקרתי.

yes דוקו, 22:00

שישי 4.4

"עיר שבורה"

סרט מתח משנת 2013 בבימויו של אלן יוז שכיף להישאר איתו בבית מתחת לשמיכה. בילי טגארט (מארק וולברג) הוא שוטר לשעבר שעוקב אחר אשתו של ראש עיריית ניו יורק וחושף פרשיה סבוכה.

yes2, 22:00

שבת 5.4

"מאסטר שף" – הגמר

נוף, מסרט ועידו יתמודדו על הזכייה בעונה הרביעית של הריאליטי הפופולארי של קשת. משימת הגמר של השלישייה תהיה להכין ארוחה שלמה (שתורכב ממנה ראשונה, עיקרית וקינוח), כאשר שני המנצחים של המשימה יקיימו דו קרב בשידור חי על התואר (בפעם הראשונה בתולדות התכנית). אנחנו, כמו תמיד, נזיל ריר מול המסך.

ערוץ 2, 21:00