ביבי ונוני לא לבד: רגעים הומו ארוטיים בלתי נשכחים

חילופי המחמאות בין ראש הממשלה למו"ל "ידיעות אחרונות" שמספקים לנו בחדשות מדי ערב הזכירו לנו עוד כמה רגעים גדולים

בנימין נתניהו, נוני מוזס
בנימין נתניהו, נוני מוזס

– "אתה רב אמן".

– "לא, אתה רב אמן".

[tmwdfpad]כמה השתנו חיינו מאז עלתה למסך הטלנובלה של גיא פלג שמשודרת מדי ערב ומגוללת את סיפור התאהבותם סוחט הדמעות של בנימין נתניהו ונוני מוזס – "כשביבי פגש את נוני". כל ערב מתקבץ עם ישראל מול מדורת השבט כדי לקבל את המנה היומית של אהבה בין אויבים.

במחווה לתסריט הגאוני אנחנו מביאים בפניכם את הרגעים ההומו ארוטיים הגדולים בהיסטוריה של הטלוויזיה.

אהבה בג'ינס

ראשית, ברור שהסדרה על ביבי ונוני הושפעה מהפגישה בין ברנדון וולש לדילן מקיי. מאויבים לחברים עם קריצה של מתיחות מינית, שני הכוכבים של בוורלי הילס פירנסו שנים של שמועות ותאוריות לגבי טיב היחסים ביניהם. הנה הפגישה הראשונה. כמה תמימות.

ולמי שזה לא הספיק, הנה קליפ עם הרגעים הגדולים של הצמד-חמד הזה:

פרס ניחומים

בראשית היה ריאן גוסלינג. כלומר, ריאן ריינולדס, כלומר, מה זה משנה כי מי בעצם מבדיל ביניהם. ואז אחד מהם (גוסלינג) זכה בפרס בטקס הגולדן גלובס, בעוד האחר (ריינולדס) זכה ב… נשיקה מאנדרו גארפילד.

אבל זה לא נגמר שם. גם סטיבן קולבר זכה במתק שפתיו של גארפילד, שגם סיפק הסבר נפלא למעשה.

רוקדים, לא רק ברחובות

בסרט המחזמר "שיער", כשווּף נשאל אם הוא גיי, הוא עונה: "לא הייתי זורק את מיק ג'אגר מהמיטה". הוא בטוח לא היחיד. מקורבים לג'אגר ודיוויד בואי טוענים כבר שנים שבין המוזיקאים הייתה יותר מחברות אישית ומקצועית. אווה צ'רי, זמרת שהייתה מקורבת לשניים טענה בספר על חייו של ג'אגר שהייתה להם "אובססיה מינית אחד לשני" וש"למרות שהייתי איתם במיטה, בעיקר צפיתי בהם שוכבים". מי שאי פעם צפה בקליפ שלהם ל-Dancing in the Street לא יכול להגיד שהוא מופתע.

על ראשים גדולים וגבות

צופי חדשות 2 יודעים שנדיר לקבל רגעים של כנות אמיתית ושל אישיות מתפרצת מהכתבים והמגישים. יוצאת דופן היא השיחה השרמנטית והבלתי נשכחת בין עודד בן עמי למשה נוסבאום. כבר מה"שלום לך משה", בקולו הבוטח של בן עמי, ברור שמשהו גדול עומד לקרות, אבל גם צופים אדוקים של חדשות 2 לא ציפו לגילויי הלב שמגיעים בהמשך.

ברומנס בין כוכבים

בינינו, bromance היא רק דרך נוספת להגיד "אנחנו חברים, אבל לא בדיוק ברור מה עוד קורה כאן". אנחנו מכירים את זה מברנדון ודילן, וגם לצ'נדלר וג'ואי היו כמה רגעים ספק הומו ארוטיים, אבל בעולם האמיתי אין כמו ג'ורג' קלוני ובראד פיט כדי להדגים את הקונספט:

"נשיקות לפנינה"

וזה אמנם לא טלוויזיה, אבל אי אפשר בלי להזכיר את השיחה המדהימה בין גבי אשכנזי לאבי בניהו, שנחשפה ב"הארץ" כחלק מפרשת הרפז. קלאסה אמיתית.

בניהו: אני מרגיש סדק משמעותי באמון… אני מתפרק… אני מגן עליך בגופי ובנפשי.

אשכנזי: תזכור שגם אני אוהב אותך ואל תפליג בכל מיני הפלגות.

בניהו: אני עושה עבודה בסדר אני חושב.

אשכנזי: אתה עושה עבודה מצוינת

בניהו: עוצמת האהבה שלי וההערכה…

אשכנזי: אבל זה הדדי, אבי. מה אתה רוצה?… נשיקות לפנינה, ביי.

הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי. צילום: לע"מ
הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי. צילום: לע"מ

"פילאטיס? פילאטיס?"

ונקנח עם המחווה הנהדרת של ערן זרחוביץ' לסיפור האהבה המתמשך (אנחנו כבר כוססים ציפורניים בהמתנה לפרק הבא).