כל מה שצריך לדעת על עונה 7 של "משחקי הכס" – כולל הטריילרים

מי חוזר לסדרה, מי ישתף פעולה עם מי ולמה לעזאזל העונה כל כך מתעכבת? כל מה שידוע על העונה החדשה. זהירות: ספויילרים

מתוך "משחקי הכס" (צילום באדיבות yes)
מתוך "משחקי הכס" (צילום באדיבות yes)
22 ביוני 2017

עוונה 7 כבר כאן, וזה הזמן לעשות סדר בדברים. עונה 6 הסתיימה עם ג'ון כמלך החדש של הצפון, סרסיי שיושבת על כס הברזל ודאינריז שסוף סוף מפליגה לווסטרוז, אחרי הבילד אפ הכי ארוך אי פעם. ובזמן ששלושת השחקנים המרכזיים של הסדרה עדיין בתמונה, אסור לשכוח את המהלכים הלבנים שנוהרים בהמוניהם אל עבר החומה. הרבה שאלות נשארו פתוחות, אבל מה בכל זאת ידוע לנו על העונה השביעית, מתוך שמונה עונות שצפויות בסך הכל?

משחקי הכס עונה 7 פרק 1: הבלוג של דורון פישלר

נתחיל עם שני הטריילרים לעונה 7:

 

[tmwdfpad]>> בחנו את עצמכם: עד כמה אתם מכירים את "משחקי הכס"?

כאן תוכלו לקרוא את הפרשנות שלנו לכל מה שאפשר להבין מהטריילר החדש, ואחרי שזכינו בהצצה ראשונה לעונה השביעית, זה הזמן לרענן את הזיכרון ולרכז את כל מה שידוע עד כה על העונה שצפויה לשאוב אותנו אל המסך.

>> סדרות מומלצות שכדאי לראות אם עדיין לא יצא לכם

לאחרונה שחררה HBO תמונות חדשות מתוך העונה המתקרבת, שמציגה את הקאסט בסצינות שונות, שאפשר לפרש בכל מני דרכים. רמזים, רמזים בכל מקום:

ג'ון סנואו (צילום: HBO)
ג'ון סנואו (צילום: HBO)
דאבוס (צילום: HBO)
דאבוס (צילום: HBO)
אריא (צילום: HBO)
אריא (צילום: HBO)
מירה בראן (צילום: HBO)
מירה בראן (צילום: HBO)
כלב הציד (צילום: HBO)
כלב הציד (צילום: HBO)
סנסה וליטלפינגר (צילום: HBO)
סנסה וליטלפינגר (צילום: HBO)
טורמונד ובריאן (צילום: HBO)
טורמונד ובריאן (צילום: HBO)
טיריון (צילום: HBO)
טיריון (צילום: HBO)

החורף, שכבר כאן, עיכב את הצילומים וגם את תאריך עליית הסדרה ל-16 ביולי. ועוד ידיעה שריסקה אותנו כששמענו עליה כמעט כמו גורלו של ריקון סטארק: העונה השביעית תכלול שבעה פרקים בלבד, מה שמעלה את התהייה: מה יהיה גורלו של פרק תשע הידוע לשמצה? בהמשך לעונה השישית, קו העלילה ממשיך להתרחק מסדרת הספרים "שיר של אש ושל קרח" של ג'ורג' ר. ר. מרטין, אך תכלול גם תוכן שעתיד להכלל ברומנים ה-6 וה-7 בסדרה – "The Winds of Winter" ו-"A Dream of Spring".

צילומי העונה השביעית החלו ב-31 באוגוסט והסתיימו בפברואר האחרון, בלוקיישנים שונים, בעיקרם צפון אירלנד, ספרד ואיסלנד, מה שמבטיח סצינות עוצרות נשימה. בריאיון בחודש יולי הסבירו מפיקי הסדרה את הסיבה לצילומים המאוחרים: "אנחנו מתחילים מאוחר כי כמו שאתם יודעים, בסוף העונה השישית החורף מגיע, וזה אומר שמזג אוויר שמשי כבר לא משרת את המטרות שלנו. דחינו את הכל כדי שנוכל להשיג מזג אוויר אפור וקודר".

כמו תמיד בסדרה הזו, דמויות מגיחות, נעלמות, מתות וחוזרות. אז מה צפוי בגזרה הזו? החוזים של השחקנים מספרים בינתיים שאמיליה קלארק (דאינריז), קיט הרינגטון (ג'ון סנואו), ניקולאי קוסטר-ולדאו (ג'יימי לניסטר), פיטר דינקלג' (טיריון לניסטר) ולנה הידי (סרסיי) יופיעו בוודאות בעונה הקרובה. בנוסף, ג'ו דמפסי (ג'נדרי) ואיאן גלן (ג'ורה מורמונט) נצפו בבלפסט בזמן צילומי הסדרה, כך שגם הם צפויים לככב בעונה החדשה.

מתוך "משחקי הכס" (באדיבות yes)
מתוך "משחקי הכס" (באדיבות yes)

אחת השמועות שרצות באתר המעריצים Watchers on the Wall היא שבעונה הקרובה נחזה בשיתוף פעולה של יורון גרייג'וי עם סרסיי. עוד בשמועות האלה: יורון ילכוד את תיאון או יארה בקרב ימי ענק.

אבל השמועה שעשתה הכי הרבה גלים לאחרונה היא למעשה יותר משמועה – מדובר בפליטת פה של קוסטר-ולדאו. בריאיון ל"דיילי ביסט" אמר השחקן שמגלם את ג'יימי לניסטר שלסרסיי כנראה יהיה מחזר חדש: "אהבתו לאחותו חסרת תנאים. בנוסף, אין לה עוד מחזרים. טוב, זה לא נכון. אבל הוא חייב להתאמץ ולתפוס את המקום של אביו. ואו, כמעט חשפתי משהו מעונה 7 וחשבתי 'מה אני עושה?'". כן מחזר חדש, לא מחזר חדש, מה שברור הוא שגם בעונה הקרובה נראה הרבה דרמה ותהפוכות.

[interaction id="5961ef37f2d4938713c39d74"]