ולנטיינ'ז דיי: המלצות לבילויים שחורגים מהשגרה

אנחנו יודעים שזה כבר לא קול לחגוג את ולנטיינ'ז דיי, אבל זה יעשה טוב לדיכאון החורפי ששקעתם בו. הנה כמה המלצות קצת אחרות

כנסיית השכל (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
כנסיית השכל (צילום: גיא כושי ויריב פיין)
12 בפברואר 2017

כמעט הכל כבר נאמר על ולנטיינ'ז דיי: זה חג נוצרי (ולנטיין היה אנטישמי, יוסיפו המהדרין), זאת חגיגה מסחרית שנועדה לגרום לנו להוציא כסף שלא באמת רצינו להוציא, זוגות שאוהבים באמת לא צריכים יום מיוחד כדי להראות אהבה. שמענו את המרמור הזה כל כך הרבה פעמים שהוא הפך להיות חלק בלתי נפרד מאווירת החג, לא פחות מהוורדים, השוקולד והצעות הנישואים הגרנדיוזיות. אז אם כבר אנחנו שקועים עד מעל הראש בקלישאות, אנחנו מציעים להרפות מהציניות לערב אחד וליהנות מזה.

כנסיית השכל

בפעם הראשונה בשני העשורים מאז התחילה הלהקה את פעילותה, מעלה כנסיית השכל מופע אקוסטי. לכבוד המופע הופשטו השירים מעיבודיהם המקוריים ונכתבו להם עיבודים מחודשים ואינטימיים. יבוצעו גם שירים שלא בוצעו בהופעה תקופה ארוכה, בהם "תגידי שטוב", "ידיים למעלה" וכמובן "היינו עושים אהבה".

זאפה הרצליה, מדינת היהודים 85 הרצליה, שלישי (14.2) 22:00, 124 ש"ח

אלכוהול ושוקולד

מילק אנד האני מציעים סיור במזקקת הוויסקי המיועד לזוגות בלבד. בסיור תלמדו על תהליכי הזיקוק של הוויסקי, או לפחות תנסו להקשיב למדריך מבעד לאדי האלכוהול. אל תדאגו, אין בסוף מבחן, אבל כן יהיה שולחן טעימות מתוצרי המזקקה השונים, שהולכים מצוין עם הפרלינים המתוקים של איקה שוקולד.

מזקקת מילק אנד האני, התחייה 16 תל אביב, שלישי (14.2) 20:00, 125 ש"ח לאדם

הרצאות

טרנד הבילוי שהזכיר לנו שחכם זה הסקסי החדש לא פוסח גם על היום הזה. אלעד הולנדר יספר על תורת המשחקים בחיי הזוגיות; קארין ארד תרצה על סקס, קשרים וחרדות ואלמוג שור על מה שבאמת מעניין אותנו – איך להיות מאהבים טובים יותר.

"תורת המשחקים בחיי הזוגיות", Friends Underground, אבן גבירול 30 (לונדון מיניסטור) תל אביב, שלישי (14.2) 19:30, 39 ש"ח

"סקס, שקרים וחרדות", זוזו, שד' רוטשילד 32 תל אביב, שלישי (14.2) 20:00, 40 ש"ח

"מין מופע על סקס", סטנדאפ פקטורי, שביל המרץ 5 תל אביב, שני (13.2) 20:00, 50־70 ש"ח