חדשות חיי הלילה: בובות מעוצבות, קרחנה ספרדית ומסיבה עם אג'נדה

הנשים של זותי ממריאות לאיביזה, הבובות של הבוקסא פורצות את חלונות הראווה (מפחיד!) ודיג'יות מוכשרות סופסוף מקבלות את מקומן המתבקש על העמדה. כל מה שקורה כשהשמש שוקעת

מתוך קולקציית הבובות החדשה של הבוקסא
מתוך קולקציית הבובות החדשה של הבוקסא
19 בינואר 2017

המסיבה שהולכת להילחם באי-שיוויון מגדרי

סדרת האירועים החדשה מבית היוצר של האלפאבית ובהנהגת הדי.ג'יי עידית פרנקל תביא כבוד נשי לעמדת הדי.ג'יי המזוהה עם המין הגברי. האירועים, שיתקיימו אחת לחודשיים, יכללו רק ליין אפ של נשים ותקלוטים של נשים מחו"ל מתוך רצון לחזק את הכוח הנשי של הסצנה התל אביבית. "כשהאוירה הכללית היא ליינאפים של 100% טוסטסטרון, והשיח הוא גברי, אז לא פלא שמעט מדי בנות ששות להכנס למשחק", אומרת פרנקל. "אם הייתי חשה מסביב שלדיג׳יאיות נותנים מספיק מקום ונוכחות שוטפת מדי שבוע בליינאפים, אז השיחה הזו לא היתה מתקיימת".
אירוע ראשון בשישי (20.1) באלפאבית, אחד העם 54 תל אביב, 50 ש"ח, כניסה חינם לנשים. לפרטים נוספים

קרטסי הדנית. האורחת הראשונה בסדרת האירועים
קרטסי הדנית. האורחת הראשונה בסדרת האירועים

עוד כתבות של לילה:
המלצריות בפורט סעיד נהיו נחמדות
ליין הגייז שהביא את כל הסטרייטים אליו
למה ברים בתל אביב מוציאים ליין בגדים משלהם?

זותי ממריאה לאיביזה

אחרי מחשבות ודיונים על יעדים החליטו הנשים של זותי להביא את החוויה התל אביבית לריזורט לוהט באי המסיבות של ספרד. המסיבה המרימה תתקיים באפריל ותחשוף לסצנה הספרדית באי את חיי הלילה של תל אביב במלוא הדרה.  האירוע ה המדובר ימשך ארבעה ימים ויכלול מסיבות נון סטופ עם די.ג'ייז ובליינות מהארץ ומהעולם. החיזוק המקומי על העמדה יגיע ממיכל שר ומורי באום.
זותי באיביזה, 27.4-1.5, 360-500 אירו. לפרטים נוספים: 0546239308. לרכישת כרטיסים

קולקציית הבובות החדשה של הבוקסא

אחרי שהבוקסא הוכיחו לנו שבובות זה ממש לא משחק ילדים הם מעלים את הרמה ומביאים קולקציה חדשה של בובות למבוגרים. הקולקצייה המורכבת מבובות בעיצובם של האמנים האמריקאים אנדו בל ורון אינגליש, חברת הבובות Muttpop ועוד.
בוקסא, שד' רוטשילד 31 תל אביב, 350 ש"ח. ניתן לרכוש גם באתר: buxatlv.com

מתוך קולקציית הבובות החדשה של הבוקסא
מתוך קולקציית הבובות החדשה של הבוקסא