חדשות חיי הלילה: כל מה שקרה בזמן שישנתם

בבית הפסנתר המציאו תחושה חדשה על ספקטרום העונג (וחנכו ליין בדמותה), באאוטסייד סוסייטי מזניקים את ליין הוינטג' ורוח הרפאים של חדר 140 עדיין מרחפת במסיבות הנכונות. שיהיה סוף שבוע פופי

Fufiness. עיצוב: טל זילברשטיין
Fufiness. עיצוב: טל זילברשטיין
3 בנובמבר 2016

Fufiness בבית הפסנתר 

אם אתם לא מכירים את המילה פופי (fufi) כנראה שאינכם מסתובבים במעגלי הקרחנה הנכונים בתל אביב. ליין חדש בבית הפסנתר העונה לשם Fufiness מתחקה אחר דרכו של הצלם גיא חביב לתאר מצב שהוא, ובכן, פופי. הליין החדש שלו ושל הדי.ג'ייז יוגו וטל זילברשטיין בימי שבת יביא את הזיות ההאוס בבר הקטיפתי בעיר ליום שבו אמורים ללכת לישון מוקדם.
פעם בחודש בבית הפסנתר, אלנבי 99 תל אביב, 23:00, כניסה חופשית
איוונט למסיבה הראשונה 

עוד כתבות פופי:
הכריכים הכי טובים בתל אביב
10 דברים שתל אביב צריכה לאמץ מאמריקה
מה לעשות בתל אביב בחודש נובמבר

ליין הוינטג' של אאוטסייד סוסייטי

אחרי שסיפרנו לכם על קולקציית תכשיטי הפוגים החדשה של אריאל מקס לוי – הגיע תורו של הליין שהיווה השראה לקולקציה. ליין מסיבות הוינטג' החדש בסניף ברזילי של אאוטסייד סוסייטי יזרים קצת נוסטלגיה לצהריי השישי שלכם. בתכנית: די.ג'ייז עם מוזיקה מרימה, אלכוהול, אושיות תל אביביות שייתנו לכם הצצה לארונותיהם ומיטב הסחורה של החנות.
כל שישי באאוטסייד סוסייטי, ברזילי 2 תל אביב, 12:00, כניסה חופשית
איוונט למסיבה הראשונה

חדר 140 נסגר

מי שהסתכן בגיחה לרחוב בן יהודה ודאי הרגיש בחסרונו של חדר 140. הבר השכונתי ששימש כפינת חמד היפסטרית בצפון העיר, סגר את שעריו לאחר חמש וחצי שנות פעילות. רוחו של הבר ממשיכה לרחף באירועי המוזיקה והאמנות ארט אנד קולצ'ר ששותפיו מבעלי האירועים. אנשי החדר אינם מרוכזים בהספדים וכבר עומלים על הפרויקט הבא ברוחו האפלולית-שכונתית.