ניסויים בבני אדם: יוצאי בר המעבדה מתברגנים עם בר חדש בשכונת הבימה

האב והבן אמנון ושי חצבני מוותרים על הרעש של צפון אלנבי לטובת בר שכונתי עם מטבח קר ומהוקצע בשם "בוננזה". הבונוסים: מכונת פופקורן צ'ילי ושולחן ביליארד לחובבי המקל והכדור

בוננזה. צילום: שני רייך
בוננזה. צילום: שני רייך
22 ביוני 2017

תושבי אזור הבימה והסביבה שמאסו בבילויים אפלוליים בפיקוק השכונתי ישמחו לשמוע כי שחקן חדש נכנס לבמה (אהבתם את משחק המילים?): בוננזה – הבייבי החדש של האב והבן יוצאי בר המעבדה אמנון ושי חצבני. אזכורו של בר המעבדה (שנסגר בשנה האחרונה עקב תכנית תמ"א לאחר עשור) יכול להלחיץ בליינים אניני טעם הסולדים מאזור אלנבי הצפוני וחוגרים המקיאים בפאתי הרחוב, אבל החצבנים מבטיחים שבבוננזה זה יהיה אחרת לגמרי. "המעבדה היה לקהל צעיר יותר. זה היה מקום רועש ומעין דאנס בר", אומר שי, חצבני הבן."החלטנו שאנחנו רוצים להתקדם לדבר אחר ולשלב בין בר יוקרתי לשכונתי. הקהל ברובו מורכב מתושבי האזור ואנו פונים גם אל שחקני הבימה שסיימו הצגה ורוצים דרינק".

עוד כתבות מרימות: 
10 מקומות שבהם עדיין לגיטימי להיות היפסטר
הביגי זי יתגמל אתכם על האומץ לפקוד את מתחם בוגרשוב-בן יהודה 
ששת סיפורי השיכרות המביכים ביותר שחילצנו מחברי המערכת

שי חצבני. צילום: שני רייך
שי חצבני. צילום: שני רייך

חלל המקום (הצמוד לצ'ורוסיה העברית הראשונה), שעד לא מזמן שימש כבר הטוסקה, עבר שיפוץ מקיף: קירות הבטון האורבני הוחלפו בקירות שחורים וחיפויי עץ, התאורה הצהובה-אפלולית הפכה לתאורת לדים שמחה בשילוב עם תאורה חמה, נוסף שולחן סנוקר ("סנוקר יוצר עוד סיבה להגיע כי זה פשוט כיף", מוסיף חצבני) וגם מכונת פופקורן צ'ילי על הבר שתשמח את באי המקום.

יאמי. צילום: שני רייך
יאמי. צילום: שני רייך

על תפריט הקוקטיילים הצבעוני המונה שמונה קוקטיילים הופקד דניאל הראל, ששימש כחלק מצוות ההקמה של בר הקוקטיילים ג'ספר. בתפריט תוכלו ליהנות מדרינקים כמו הבוננזה ספיישל (ג'ין, בלו קירסאו, בננה, קרמל, לימון, חלבון, 48 ש"ח), רמזור (וודקה, בלו קירסאו, תפוזים, גרנדין, 48 ש"ח) וקריביאן ראנר (רום לבן, קפטן מורגן ספייס, קפטן מורגן בלאק, גרנדין, אננס, לימון 48 ש"ח).

בוננזה ספיישל. צילום: שני רייך
בוננזה ספיישל. צילום: שני רייך

ההאפי האוור של המקום יציע לכם אלטרנטיבה שיוצאת משגרת ה-1+1 עם הנחות על משקאות ומבצעים משתנים עבור אלו שלפעמים רוצים להסתפק רק במשקה אחד. הקו הקולינרי, עליו אחראי השף זיו רשף שמחוני מחברת יפתח תפעול מטבח, שומר על פשטות מעודנת. המטבח כולו קר וללא בישול ויכלול מנות כמו פאטה כבד בתיבול ברבן עם אצבעות פרצעל, כריך בוננזה המשלב שלושה סוגי בשר פרוס מעושן בעישון ביתי וירקות מוחמצים ביתית מעשי ידיו של חצבני האב. מחירי המנות ינועו בין 20-40 ש"ח למנה. בגזרה המוזיקלית תנעים את זמנכם מוזיקה בווליום מתון ומכל הזמנים, בדגש על מוזיקת ניינטיז – פסקול ילדותו של חצבני הצעיר. באשר לשם השובבי של המקום מסבירים החצבנים כי הפירוש של בוננזה הוא נווה מדבר בים של חיפושים. עמוק.

בוננזה