קומבינציה חמישי (29.12)

להתחיל בטברנה תל אביבית, להמשיך לליין חדש ומסעיר, לפגוש את איש הבוקינג של הבוקסא ולחכות בתור אצל עומר מילר. חמישי - ככה עושים את זה

בוקסא. צילום: יח"צ
בוקסא. צילום: יח"צ
29 בדצמבר 2016

**שעות הקומבינציה בגדר המלצה בלבד

פתיחת דלתות, 22:00

נילוס – הטברנה היוונית של ליסה ושלמה 

נתחיל את ערב חמישי במוסד מתפתח. נילוס, הבייבי של אלין לב-הר ומורן אלון, יציע לכם אוכל מוקפד וכייפי לצד עיצוב עתיק שיגובה ברהיטי עץ כהה, מדרגות לולייניות שמובילות לקומה עליונה, וילונות כבדים ומנורות שקועות בתוך תקרה גלית שנשארה מימי המנדט. הערב יתקיים אירוע טברנה יוונית מבית היוצר של ליסה פרץ ושלמה קראוס שיגרום לכם להבין כמה כיף להתייוון.
כתובת: אלנבי 33

עוד כתבות וואו:
מסיבות סילבסטר בתל אביב: כל הבילויים המומלצים
סוסו אנד סאנס: נפתחה מסעדת ההמבורגרים של עומר מילר
ביקורת שיכורה על בר הדייגו סאן

חיזוק, 00:00

חמישי בפסאז'

נמשיך על אלנבי! הליין החדש שיפתח את שעריו היום לראשונה כולל ליין אפ חלומי שינוע בין פ'אנק וגרובים אקלקטיים, דיסקו וניו-דיסקו להאוס וצלילים שבטיים. על העמדה: אורי רז, אלעד רון, יואב גולדמן ורועי שפילמן.
מחיר: 30 ש"ח (כניסה חינם עד חצות)
כתובת: אלנבי 94

אפטר, 2:00

פשה בבוקסא 

האיש העומד מאחורי הבוקינג של הבוקסא וחצי מהצמד B1ZB1Z (החתומים בלייבל האמריקאי Media Blackout) יגיע הערב לקדמת הבמה לסט של מוזיקה אלקטרונית עם נגיעות ניו-דיסקו וחומרים מקוריים. שווה.
כתובת: שד' רוטשילד 31

5:00

Susu and Sons

להמבורגרייה החדשה של עומר מילר ברוטשילד יש הייפ לא נוראמלי ותור שגורם לתהות האם מחלקים שם כסף. בואו לנסות בעצמכם וליהנות ממדי העובדים מלאי הסטייל של המקום.
כתובת: הרצל פינת שד' רוטשילד