אינדינגב 2016: הפסטיבל שחוגג עשור חושף את רשימת ההופעות

אינדינגב כבר בן עשר והולך לחגוג כמיטב המסורת עם הופעות של שלום גד, המסך הלבן, ריף כהן, אהובה עוזרי, נצ'י נצ', Totemo, רם אוריון, הפוסי של לוסי ועוד המון אחרים

אינדינגב. צילום: יואב קדם
אינדינגב. צילום: יואב קדם
28 באוגוסט 2016

מארגני פסטיבל אינדינגב הודיעו הבוקר (ראשון, 28.8) על קיומו של הפסטיבל בין ה-27 ל-29 באוקטובר במצפה גבולות. גם השנה כרטיסים ימכרו רק במכירה מוקדמת. מחיר כרטיס לשלושת ימי הפסטיבל – 350 ש"ח.

אינדינגב 2016 הוא העשירי במסורת הפסטיבל ויופיעו בו בין היתר: אסף אמדורסקי, ריף כהן, אהובה עוזרי במופע מיוחד, נצ'י נצ'TOTEMO, שלום גד, רם אוריון, זבולון דאב סיסטם במופע מיוחד לציון עשור לפעילות הלהקה, האחים רמירז עם דני דורצ'ין, ארמון, מלכה באיה, טיגריס מארחים את גילי יאלו, גארדן סיטי מובמנט, חיה מילר, HAXXAN ,Buttering Trio, רוסו ווינברג, LIRAZ, הפוסי של לוסי, אבי עדאקי.

עוד יופיעו בפסטיבל: המסך הלבן, 3421, זאב טנא, טל פוגל, VEGAN FRIENDLY (גבע אלון, ג'נגו ואסף רייז), אקו וטיטו במופע משותף עם מאלוקס, מידנייט פיקוקס שיארחו את יהלי סובול, סיסטם עאלי, רייסקינדר, תת מודאב באיחוד חד פעמי, ריו, TREE, ג'ימבו ג'יי ואיציק פצצתי, Shtuby, לרוז (DJ SET), ועוד שמות רבים שיתפרסמו בהמשך.

מתחם ה-InDtronix יוקם בפסטיבל זו השנה הרביעית ויתקיימו בו תקלוטים, מסיבות ושיתופי פעולה מיוחדים לפסטיבל. בין המשתתפים אפשר לסמן את חברי הלייבל MALKA TUTI שיציגו את מרכולתם, תקלוט המפיק חיים לרוז, סשן של תת מודאב, הופעה של האמנית המיסתורית משהו KARMA SHE, רייסקינדר ועוד.

KARMA SHE
KARMA SHE

במת החיפושית האקוסטית משנה לוקיישן ותהפוך עצמה לבמה חשמלית לכל דבר ועניין. בבמת החיפושית יעלו מספר אירועים מיוחדים ובניהם ספיישל חד פעמי של "הסירופ", המועדון החיפאי שסגר את שעריו לפני כשנה וספיישל אנדרגראונד מטונף בשיתוף עם מועדון ההופעות הבאר שבעי "המחסן 7".

המסך הלבן. צילום: גאיה
המסך הלבן. צילום: גאיה

מהפקת הפסטיבל נמסר: "לאחר עשור, שבתחילתו הרים הפסטיבל על נס את השליחות לקדם מוזיקה ועשייה עצמאית למעמד ראוי ושווה ערך לתרבות המיינסטרים, בפרישה התקשורתית ובפעילות ברחבי הארץ, ניתן להביט כיום בשמחה וסיפוק עצום על הדרך שעברה התרבות הישראלית במסע הזה עד כה. אנחנו מאושרים על הזכות לקחת חלק במסע הזה ולהיות שותפים בקהילת המוסיקה העצמאית בישראל".