לילה טוב: להקת לילה מוציאה אלבום בכורה – ומצדיקה את השם

הצמד האהוב בסצינת האינדי התל אביבית חיכו חמש שנים להוצאת האלבום. מאיה פרי ואבישג כהן רודריגז מוכיחות ב-"I've Been" שהיה שווה לחכות

לילה (צילום: מיקה בר אור נשר)
לילה (צילום: מיקה בר אור נשר)
16 במרץ 2017

אחרי חמש שנות פעילות, שבמהלכן אספו סביבן קהל מסור ופיתחו צליל ייחודי, לילה מוציאות אלבום בכורה בשם "I've Been". הצמד, המורכב מממאיה פרי (תופים ושירה) ואבישג כהן רודריגז (גיטרה וקולות), החל את דרכו בשנת 2012, לגמרי במקרה. השתיים נהגו להסתובב רבות במועדון הצימר ובמועדוני שוליים נוספים ולנוכח העובדה שרוב הלהקות במקומות הללו מורכבות מגברים, החליטו כי הגיע הזמן שיהיה גם קול נשי על הבמה.

ההופעה הראשונה שלהן נקבעה בצימר ומאז הפכו לחלק בלתי נפרד מהמקום. בשנים האחרונות הספיקו להשתתף בפרוייקטים כגון "Balcony TV" ו"אינדיסיטי", להופיע עם אמנים מקומיים כגון ערן צור ועם אמנים בינלאומיים כגון The Wire הבריטיים, וכן לחמם  מספר להקות בין לאומיות כדוגמת Cloud Nothing, Psychic Ills, Die Nerven, Spectres ועוד.

האלבום החדש יוצא בהוצאה עצמית ומבוסס כולו על אלתורים ונגינה חופשית, הוכחה למידת הכימיה, הרגישות וההקשבה בין השתיים. "I've Been" הוא אלבום שצליליו ממלאים את המאזין מבפנים, צומחים ומתפתלים בתוכו. שירתה הכמעט אדישה של פרי יחד עם הגיטרות הספק מנסרות ספק מלטפות של כהן רודריגז יוצרות ניגוד שמזכיר מעט את להקת המכשפות. כאשר מאזינים לאלבום בשעות הקטנות של הלילה, אפשר להרגיש אותו מקשיב יחד איתך.

מאיה פרי ואבישג כהן רודריגז (צילום: מיקה בר אור נשר)
מאיה פרי ואבישג כהן רודריגז (צילום: מיקה בר אור נשר)