אמיר פיי גוטמן נלחם על חייו לאחר שטבע בחוף עתלית

הזמר נמשה מהמים והועבר לבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שניסה ככל הנראה להציל ילדה שטבעה סמוך לעתלית

אמיר פיי גוטמן (צילום: ויקיפדיה)
אמיר פיי גוטמן (צילום: ויקיפדיה)

אמיר פרישר (פיי) גוטמן מאושפז במצב קשה מאוד בבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שטבע היום (שבת) בחוף נווה ים סמוך לעתלית. גוטמן פונה לבית החולים ונמצא בטיפול נמרץ, לאחר שככל הנראה טבע כשניסה לחלץ מהמים את אחייניתו בת התשע.

מיכל אמדורסקי, חברתו, הסבירה את שקרה בפוסט בפייסבוק: "היינו בחוף עתלית. הים אכזרי היום. אמיר נכנס עם האחיינית שלו שחר בת ה-9 למים ועם עוד חברה, יעל. תוך שנייה נסחפו. אמיר החזיק את שחר מעל המים כדי שלא תטבע. הגיע לאפיסת כוחות. ג'פרי בעלי ועוד 2 בחורים עם גלשנים נכנסו למים להוציא אותם. הים היה קשה ולא נתן להם לחזור לחוף במהירות. אמיר בלע הרבה מים, שחר גם. היא בסדר, במיון. הוא מונשם".

גוטמן הצטרף בשנת 1997 ללהקת היי פייב ונחל איתה הצלחה רבה עד לפירוקה בשנת 2000, כולל שלושה אלבומי זהב ותואר להקת השנה של רשת ג'. לאחר פירוק הלהקה הוציא שני אלבומי אולפן, כיכב בהצגות, מחזות זמר ופסטיגלים וביים מופעי בידור רבים. ב-2009 השתתף ב"האח הגדול VIP" ושימש כשופט ב"רוקדים עם כוכבים".

הוא התחתן עם בן זוגו ינאי פרישר ב-2009, וב-2013 הביאו השניים לעולם ילד בשם רוי. ב-2016 אובחן כחולה סרטן ועבר סדרה של טיפולים כימותרפיים שבסיומם נודע שהאבחנה הייתה שגויה ואינו חולה בסרטן אלא במחלה בעלת מאפיינים דומים אך חמורים פחות.