דודו טסה יחמם את רדיוהד בסיבוב ההופעות שלה בארה"ב ובישראל

את הופעתה בפארק הירקון ביולי יפתחו דודו טסה והכוויתים, וג'ונון, הפרוייקט המשותף של ג'וני גרינווד ושי בן צור. טסה יחמם את הלהקה גם בטור האמריקאי

דודו טסה. צילום: דודי חסון
דודו טסה. צילום: דודי חסון
21 במרץ 2017

דודו טסה יחמם את רדיוהד בסיבוב ההופעות האמריקאי הקרוב של הלהקה החל מה-30 למארס, ובהופעתה בישראל ב-19 ביולי, כך הודיעה היום (ג') הלהקה.

טסה יופיע תחת שם הפרויקט שלו, דודו טסה והכוויתים, שבמסגרתו הוא מבצע גרסאות חדשות לשירים של סבו ואחי סבו, דאוד וסאלח אלכוויתי. במסגרת הפרוייקט הוציא טסה שני אלבומים – "דודו טסה והכוויתים" ב-2011 ו"עלא שוואטי" ב-2015. בעבר הוא שיתף פעולה עם גיטריסט רדיוהד, ג'וני גרינווד, בשירו "איזה יום" מהאלבום "בסוף מתרגלים להכל" מ-2009.

נוסף על טסה, רדיוהד הודיעה כי גם ג'ונון, הפרוייקט המשותף של גרינווד עם שי בן צור והרג'סטאן אקספרס, שמחממים את רדיוהד בחלק מההופעות האירופאיות הקרובות שלה, יופיעו גם בפירנצה ביוני, וגם בפארק הירקון.

רדיוהד, כאמור, תופיע בפארק הירקון בתל אביב בתאריך 19.7 בשעה 16:30. הפעם האחרונה שבה הופיעה הלהקה בישראל הייתה בשנת 2000, לאחר יציאת האלבום "Kid A". ב-1995 הגיעה הלהקה לישראל כמופע החימום של REM, וגם לפני כן, עוד לפני התהילה העולמית, הופיעה הלהקה בישראל, בשנת 1993, לאחר צאת אלבום הבכורה שלה, "Pablo Honey".

הפעם תגיע הלהקה במסגרת קידום "A Moon Shaped Pool", אלבומה התשיעי, שיצא 5 שנים אחרי אלבומה הקודם, "The King of Limbs".