מגזין ווג קבע: קול השחרור המיני של 2016 מגיע מתל אביב

תכירו את הביט מייקרית והמפיקה המוזיקלית האהובה עליכם (ועל מגזין ווג): זיו בראשי, בת 20 מתל אביב שהפכה לב שבור למוזיקה שהיא משכך כאבים. "פעם אנשים דיברו חופשי על מין ואהבה"

ZIV. צילום: יואב ברשי
ZIV. צילום: יואב ברשי

הייצוא הלוהט מישראל ממשיך בכל הכוח: תכירו את הבחורה הכי ממגנטת לשנת 2016, לפי מגזין ווג (!)– זיו בראשי, או בשם הבמה שלה – ZIV.

בראשי, 20, ירושלמית במקור והיום גרה במרכז תל אביב, הוציאה לאחרונה אי.פי שכולל חמישה שירים בשם "Smoke To, Make Love To, Fall Into" ותפסה את תשומת ליבו של המגזין הנחשב שישב איתה לשיחה והקדיש לה כתבה באתר. בין היתר, בראשי סיפרה בכתבה כי הקונספט הגבוה ביותר של מוזיקה היא להיות משכך כאבים להמונים. "סגנון החיים שלי היה מאוד אינטנסיבי והרגשתי שאני צריכה להאט", אמרה. "חשבתי שאולי עוד אנשים זקוקים לזה".

אגב, זוהי לא הפעם הראשונה שווג מרים לישראל – רק לפני חודשים ספורים הכתירו שם את לירון עיני מכרמיאל ל"קיילי ג'נר הישראלית". את המוזיקה הראשונה שלה יצרה בראשי בעקבות שיברון לב – זרז מוכר וידוע ליצירת ביטים ומוזיקה חדשה. "זאת היתה מערכת היחסים הראשונה שלי. זאת היתה אהבה קשוחה ולפעמים המוזיקה היתה הדרך היחידה שלי לתקשר".

וכיאה למוזיקאית עדכנית שיוצרת ומפיקה בעצמה את המוזיקה שלה, הגישה של בראשי היא "כן אני אישה, אני עושה אהבה, אני מעשנת וויד, ואני אוהבת את זה. פעם אנשים נהגו לדבר באופן חופשי על מין ואהבה". ואת ההשראה הגדולה ביותר היא מייחסת ל"אריקה באדו, שלימדה אותי כל מה שאני יודעת. לא רק לגבי מוזיקה, אלא גם על להיות אישה, להיות חזקה, לאהוב את עצמי ואנשים אחרים". האי.פי החדש מושמע כעת בהשמעת בכורה באתר ווג כך שאתם יכולים להאזין לו שם ועוף על בראשי מקרוב.