מוריסי יחזור לישראל לשתי הופעות באוגוסט הקרוב

יהיה זה ביקורו השלישי של סולנה לשעבר של להקת הסמיתס בישראל. מוריסי צפוי להופיע במסגרת הטור הנוכחי גם בטורקיה באותו חודש

מוריסי. צילום: Getty Images
מוריסי. צילום: Getty Images

מוריסי צפוי להגיע בפעם השלישית לישראל לשתי הופעות באוגוסט הקרוב, זאת על פי פרסום ב־True To You, אתר המעריצים הגדול והמהימן ביותר של הזמר. חדשות מהאתר לא פעם פורסמו במגזיני מוזיקה גדולים כמו הבילבורד ופיצ'פורק ומוריסי, שלא מפעיל אתר רשמי משל עצמו, לעיתים משתף פעולה עם האתר. (עדכון 6.6): לפי עדכון חדש מאתר מעריצים גדול נוסף, Morrissey Solo, ההופעות יתקיימו בתל אביב ב־22.8 (מיקום המופע המדויק טרם נמסר, אך בשני הביקורים הקודמים של מוריסי בארץ, ב־2008 וב־2012, ההופעה התקיימה בגני התערוכה) ובקיסריה ב־24.8. סולן הסמית'ס לשעבר צפוי גם להגיע באוגוסט להופעה בטורקיה.

מוריסי, בן 57, התפרסם בשנות השמונים כסולן להקת הסמית'ס שהוקמה במנצ'סטר, בריטניה, והתפרקה ב–1987. במסגרת קריירת הסולו שלו הקליט עשרה אלבומי אולפן. האחרון בהם, "World Peace Is None of Your Business" יצא לפני שנתיים. הוא סירב עד כה לכל הצעה לאחד את הסמיתס.

בביקורו האחרון בישראל בשנת 2012, סיים את הופעתו אחרי שהתעטף בדגל ישראל ולא לפני שהתבטא בחריפות בחדשות ערוץ 2 כנגד החרם התרבותי של ה־BDS. באותו ביקור אף קיבל מראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, את מפתח העיר כאות של כבוד. מוריסי ידוע כפעיל קולני למען זכויות בעלי חיים ובשתי ההופעות הקודמות שלו בישראל אסר הזמר על מכירת בשר במתחם. לאחרונה אף הוזמן להתמודד על ראשות עיריית לונדון מטעם המפלגה לזכויות בעלי החיים.

וידאו מהופעתו הראשונה בישראל