משהו משהו: המיקסטייפ של אלון עוזיאל, מאי 2015

סנופ דוג פוגע בול עם האלבום החדש, קריסטל קאסטלס חוזרים בהרכב חסר ושמיר עם להיט שיכול להרים מסיבה מאפס. אלון עוזיאל עם כל מה שיצא לאחרונה ושווה את ההאזנה שלכם

"GFOTY - "USA
"GFOTY - "USA

Throwing Shade feat. Emily Bee – Honeytrap

קשה למצוא הרבה הבדלים בין הקטע החדש של Throwing Shade עם אמלי בי לשיר המשותף הקודם שלהם. כל מה שיש להגיד זה שהחדש קצת יותר שלם ומרגש, למרות שאני לא ממש יודע למה. לראייה, המיקס החודשי נפתח עם החדש ופה מתחת תוכלו למצוא את הקליפ של שיתוף הפעולה הישן.

Selma Oxor – Goma De Mascar

"Selma Oxor – "Goma De Mascar
"Selma Oxor – "Goma De Mascar

HEALTH – New Coke

Crystal Castles – Frail

רק בכדי שלגמרי נרגיש ב-2007 שוב, במקביל לחזרה של HEALTH הגיע גם שיר חדש של קריסטל קאסטלס. אית׳ן קת׳, הצד הגברי של ההרכב, פרסם את הקטע בליווי פוסט שבו הוא מסביר שאליס גלאס, החצי השני של קריסטל קאסטלס, בכלל לא היתה מרכיב חשוב בלהקה, שהיא לא היתה חלק מתהליך הכתיבה של הרגעים הגדולים שלהם ושזה בכלל לא משנה שבשיר החדש יש זמרת אחרת. גלאס מצידה, ענתה שהכל שקרים ומניפולציות ושהיא בעיקר שמחה שהיא עזבה את הלהקה.

שלא יהיה כאן ספק – אני לגמרי #טיםגלאס ובטוח שכל בן אדם בעולם צריך לעמוד לצידה, אבל לצערי השיר החדש הוא עדיין הכי קריסטל קאסטלס שיש וזה לא משהו שאני מסוגל לעמוד בפניו.

Malportado Kids – Mi Concha

״Mi Concha״ יצא על אי-פי הנושא את שמו כבר בשנה שעברה, אבל בגלל שבזמן האחרון יש קצת תסיסה סביב Malportado Kids והסינגל החדש והכיפי שלהם, ״Bruja Cosmica״, היה נכון יותר להכניס למיקס דווקא את פיסת ההיסטוריה הזו. פשוט רוב האנשים עדיין לא מכירים את הצמד הקופצני הזה, ועדיף להציג אותם עם שיר שמרכז בתוכו את מה שהם עושים הכי טוב – מוזיקה לטינית אגרסיבית שמעורבבת עם פאנק ופופ עוצמתי.

Eddington Again – Lyft

"Eddington Again – "Lyft
"Eddington Again – "Lyft

Yung​ Tiva – I Quit

"Yung​ Tiva – "I Quit
"Yung​ Tiva – "I Quit

Lolawolf – Bitch

זואי קרביץ ומיילי סיירוס משחקות בקלפים של האנה מונטנה בקליפ של אחד משני השירים הכי מוצלחים שהיו על האלבום ״Calm Down״ של Lolawolf והעולם הפך למקום ממש הגיוני.

Shamir – Make A Scene

אלבום הבכורה של שמיר, ״Ratchet״, דלף שבוע שעבר והוא מורכב משני סוגים של שירים – בלדות ארנ׳בי משעממות וחסרות ייחוד ולהיטים סופר מרימים שמייצרים מסיבה מלא כלום. נראה לי שברור לאיזו קבוצה ״Make A Scene״ משתייך.

(Ciara feat. T.I. – I Bet (Remix

אחד מהשירים הכי קורעי לב של השנה קיבל רימיקס טראשי ורקיד שמשנה את כל האווירה אך לא משחרר את המשקולת מהלב.

Snoop Dogg – So Many Pros

״Bush״, האלבום החדש של סנופ דוג בהפקה של פארל, הוא הדבר הכי טוב שסנופ דוג הוציא מאז "Drop It Like It's Hot״, שהפיק פארל עם הנטפטונס. התבנית כאן מאוד פשוטה להבנה.

"Snoop Dogg – "So Many Pros
"Snoop Dogg – "So Many Pros

(Tyler, The Creator – The Brown Stains of Darkeese Latifah Part 6-12 (Remix

"(Tyler, The Creator – "The Brown Stains of Darkeese Latifah Part 6-12 (Remix
"(Tyler, The Creator – "The Brown Stains of Darkeese Latifah Part 6-12 (Remix

GFOTY – USA

ל-PC Music היה חודש ממש עמוס. הם השיקו את Pop Cube בניו יורק (ואת הטריילר המבריק שלו אפשר לראות מתחת לפסקה), קיבלו כתבה ענקית בגארדיאן (בה GFOTY השוותה אותם לאוד פיוצ׳ר הלבנים, ולאחר מכן הגדירה את עצמה כ-GFOTY, The Creator) והוציאו את האוסף הראשון שלהם, ״PC Music Volume 1", שכולל 9 שירים מדהימים שיצאו בשנתיים האחרונות ואת "USA", שמעולם לא יצא כסינגל אבל כן הופיע על ה-"Secret Mix״ המושלם של GFOTY לפני קצת יותר משנה.

Holly Herndon feat. Spencer Longo – Locker Leak

הולי הרנדון עושה מוזיקה שנשמעת כמו המחשבות שרצות למחשב כשאנחנו פותחים יותר מידי טאבים במקביל והאלבום החדש שלה הוא הדבר הכי יפה בעולם.

"Holly Herndon feat. Spencer Longo – "Locker Leak
"Holly Herndon feat. Spencer Longo – "Locker Leak

Chicklette – Path of Least Resistance