הפלייליסט של אורי מרק

לקראת השקת אלבומו השני, "אין לאן לברוח", אורי מרק מרכיב עבור טיים אאוט פלייליסט על טהרת העברית

אורי מרק. צילום: חגי הירשפלד
אורי מרק. צילום: חגי הירשפלד
22 בפברואר 2015

הסינגר-סונגרייטר אורי מרק, שהוציא את אלבום הבכורה "לא לדבר על מין" ב-2008, חוזר עם "אין לאן לברוח" – אלבומו החדש שיושק בהופעה בשישי (27.2 בשעה 14:00) בלבונטין 7. מתוך האלבום החדש יצאו עד כה השירים "כשאבוא", "הנה מוטלות גופותינו", "סיגלית לנדאו" והסינגל האחרון – "עת להיזהר". האזינו לפלייליסט העברי של מרק:

[tmwdfpad]

מרק על הבחירות

קוב – "רומא"

מסלול אקורדים מוכר, גיטרות אקוסטיות, פרידה מאישה. על פניו זה אמור היה להיות שיר ככל השירים, אבל מעבר ללחן היפה, השיר הזה פשוט נוגע ללב.

חיה מילר – "לא רוקדת כשאף אחד לא מסתכל"

הלוואי שהיו פה עוד אנשים שכותבים כמו הסולן קוסטה קפלן. יש משהו כובש בסתירה שבין השירים המוקפדים של חיה מילר לנגינה הזרוקה והכיפית.

מריונטה סול – "עיר הפועלים"

בין כל המוזיקה התל אביבית משמח להתאהב באלבומים עם צליל אחר, ממקום אחר. האלבום "עיר הפועלים" הוא התקליט הבאר שבעי הכי טוב שנתקלתי בו, וכדאי להתחיל משיר הנושא.

עמיר לב – "נחמני"

במשך שנים יושב האלבום הזה אצלי באוטו. מי שמכיר את עמיר לב רק מהבלדות הנוגות יופתע לגלות את "נחמני", שיר רוק שמעלה חיוך כל פעם מחדש.

אלי רוזן – "יאבאל׳ה"

אין הרבה שירים שלוחצים על איזו נקודה לא ברורה ומוציאים ממך דמעות. "יאבאל'ה" הוא שיר כזה. כמה שלא אעבה את העור שלי, השיר הזה תמיד יפרק אותי לחתיכות.