הפלייליסט של טליה אליאב

המוזיקאית חושפת את התקליטייה הפרטית שלה

טליה אליאב. צילום: יערה אורן
טליה אליאב. צילום: יערה אורן

אחרי בכורה מוצלחת בפסטיבל הפסנתר, טליה אליאב מגיעה עם אלבומה "שש עשרים ושמונה" למופע בלבונטין 7. במופע החדש אליאב מבצעת חומרים חדשים וגם שירים משני אלבומיה הקודמים. המופע יתקיים בלבונטין 7, רביעי (29.1), 20:00. בינתיים, האזינו לשירים האהובים עליה.

Yasmin Hamdan – Wahch

בתור ישראלית, מאד לא ברור לי מה היא המסורת או המורשת המוזיקלית שלנו. לכן תמיד מפליא אותי לשמוע שירה שיש בה מסורת עתיקה שחלחלה פנימה לנימי ההפקה הקולית והדיקציה לשילוב חושני והגיוני בין עבר להווה. עוד הוכחה שמוזיקה וטקסט יכולים לחצות גבולות.

Marianne Faithfull – Broken English

כמה גאוני לעסוק בשפה בלב שיר אנטי-מלחמתי מובהק; כמה חזק לצעוק צעקה בסיסית נגד טיפשות; כמה הגיוני לבקש תשובות אנושיות, לא פוליטיות; או בקיצור – "what are we fighting for?"

Choir of Young Believers – Hollow Talk

שיר הפתיחה הממכר של הסדרה הדנית-שוודית 'הגשר', שעוסקת לא מעט בגבולות פוליטיים ואישיים ויחסים בין מדינות ומעמדות. בחירת השיר מבריקה, קונטרסטי לנוקשות שמאפיינת את הסדרה, מלא קסם ואסתטיקה.

אביתר בנאי – בראשית

שיר עם הרבה תפקודים: 1. הוא חלק מההיסטוריה המוזיקלית שלי (כמו כל 'שיר טיול' המופתי), זכיתי להכיר אותו בגיל הנכון. 2. הוא מציין נקודה היסטורית קולקטיבית בכנות וישירות נדירה (רצח רבין). 3. הוא סימן דרך של ניסיוניות מוזיקלית וטקסטואלית כמעט חד פעמית במחוזותינו.

Lhasa de Sela – Pa'Llegar a tu Lado

יכולתי לבחור כמעט כל שיר שלה. הזמרת רבת השפות, הגילאים והקולות (שהלכה לעולמה לפני כמה שנים והיא רק בת 40). הביצוע הזה הוא קורע לב, גם בלי להבין מילה. עוצמה נשית עם רוך וחספוס שמתקיימים בה כאילו היו דבר אחד.

האזינו לבחירות: