הפלייליסט של מארק גארדנר

האזינו לבחירות המוזיקליות של זמר וגיטריסט להקת רייד לקראת הגעתו לישראל

מארק גארדנר. צילום: אנדרו אוגליבי
מארק גארדנר. צילום: אנדרו אוגליבי
29 בדצמבר 2014

מארק גארדנר, זמר וגיטריסט להקת רייד, יגיע לישראל ב-14.1 להופעה אקוסטית במועדון הבארבי. הכינו את עצמכם להופעה עם הבחירות המוזיקליות שלו:

"Bonobo- "Black Sands

כל שיר מהאלבום הזה עובד בשבילי ומעולה בעיני. בונובו הוא כרגע, האמן האהוב עלי. בשנתיים האחרונות יצא לי להקשיב לאלבומים האלה יותר מלכל אלבום אחר. השנה, ראיתי אותו בהופעה חיה באוקספורד, עם הרכב מלא, כלי מיתר, וזמרי ליווי, וזאת הייתה ההופעה הכי טובה שראיתי בזמן האחרון. כבוד לסיימון גרין שהוא בונובו. פגשתי אותו אחרי ההופעה והופתעתי ושמחתי לגלות שבצעירותו העריץ את רייד, אז אולי יש חיבור עם הצד ההיפנוטי, סינמטי של המוזיקה שהוא יוצר.

"Beck – "MORNING PHASE

תמיד אהבתי את בק, אז שמחתי לקנות את האלבום החדש"Morning Phase". אני אוהב אותו כמו שאהבתי את "Sea Change" והאלבום הזה מהדהד את סי צ'יינג' בעיני. אני אוהב את הצד האפל יותר של בק, עוד אמן מעולה בעיני.

"Boards of Canada – "Dayan Cowboy

אם וכאשר אני מדג'ה, אני תמיד פותח עם הקטע הזה. הוא נבנה נורא יפה, והוא יצירה שמעבירה אותך למקום אחר בצורה אטמוספרית ונפלאה.

[tmwdfpad]

"Sergio Mendes & Brasil 66 – "Mas Que Nada

זה הסאונד של הקיץ בשבילי. אני אוהב בוסה נובה ברזילאית של שנות השישים. הכל היה בסדר במונדיאל בברזיל עד שאנגליה יצאה מוקדם מהמשחק. קבוצות כדורגל אנגליות תמיד מאכזבות את אנגליה. אנגליה ובריטניה מייצרות מוזיקה מעולה אבל הכדורגלנים שלנו הם לא משהו. אנחנו מוצאים אושר ושמש דרך המוזיקה בגלל שאנחנו לא יכולים לסמוך על מזג האוויר ובטח שלא על קבוצת הכדורגל שלנו שישמחו את האומה.

"Beach Boys – "Surfs Up

אני נורא אוהב את "Holland" ו"Surfs Up" של הביץ' בויז. זאת הייתה המוזיקה הראשונה שניגנתי/השמעתי/שמעתי, בתור ילד כשרק נכנסתי למוזיקה דרך דוד שלי. ג'ק ריילי היה המפיק, כותב השירים והמוח, שעמד מאחורי האלבומים האלה. אז אני גאה שאני ממקסס כרגע מחדש אלבום סולו של ג'ק ריילי שנקרא "Western Justice", אלבום שהוא הקליט עם John Leckie ב 1973. למדתי, ואני ממשיך ללמוד, כל כך הרבה מהעבודה עם ליקי וריילי. זאת סגירת מעגל מדהימה בחיים שלי!