הפלייליסט של עמית ארז והסיקרט סי

הבחירות המוזיקליות של עמית ארז ולהקת הסיקרט סי

עמית ארז והסיקרט סי
עמית ארז והסיקרט סי
11 בדצמבר 2013

דנסקי – "עננים"

זכינו לקחת חלק באלבום המופלא של דנסקי "11" שיצא ממש עכשיו, מתוכו זה השיר האהוב עלינו. סאונדים אלקטרונים מינימליסטים ומקפיאים ומנגד קולו החם והשברירי, שיר יפהפה וענוג שנוגע בכל פעם בעצב מאוד ספציפי.

Megumi The Milkyway Above – connan mocksain

השיר פותח את האלבום forever dolphin love והוא מציג פחות או יותר את מה שקורה לאורך האלבום כולו: בסיס של שירים יפים ופשוטים, שימוש בסאונדים מיוחדים ומאוד מאופיינים, אווירה הזייתית ולפעמים טורדנית. טקסטים אסוציאטיביים שנותנים הצצה לתוך הלך מחשבתי של אדם, מבלי נסיון לתרגם את רצף המחשבות למילים הגיוניות. אבל עדיין על אף המוזרות שאופפת את השיר והאלבום יש בו משהו מדבק וזאת מוזיקה עמוקה ומיוחדת.

Black Prairie – Little songbird

הרכב מרתק מהסצנה הפורחת של פורטלנד שהתחיל כפרויקט צד אינסטרומנטלי של נגני ה- "Decemberists". קשת רחבה של סגנונות שנעים מבלו-גראס לקלייזמר דרך מוזיקה צוענית, פולק וג'ז, במעטפת של סאונד אקוסטי ועם זמרת ששרה קרוב לאוזן. התוצאה אלטרנטיב-אמריקאנה מלא בהשראה וברגש לחורף המדשדש.

בלון לבן – אותו הים

 בלון לבן הוא בועז חיימוביץ'. שיר שנתקלתי בו וריגש אותי מאד, ללא יומרות גדולות או פוזה. ממליץ מאד לבדוק אותו בסאונדקלאוד, יוצר מוכשר מאד.

Kurt Vile – Shame Chamber

 אני מאוהב בשירה האוטיסטית וסאונד הגיטרות הייחודי של קורט וייל, שהוא אחד היוצרים הטובים כיום לטעמי. בשיר הזה אני אוהב את המילים הכנות והמלודיה הגאונית בפזמון.

Built To Spill – Else

 יש דברים שאני לא יודע להסביר בלי לצאת קלישאתי. יש כאן גיטרות מעולות, אומרים את זה על הרבה להקות. יש להם את שירים הכי יפים. גם את זה אומרים על הרבה להקות.  בשורה התחתונה אני פשוט אוהב אותם מאד.

עמית ארז והסיקרט סי ישיקו את אלבומם החדש ביום רביעי (11.12.13) בבארבי, 21:30.
את המופע תפתח זוהרה, וגבע אלון יתארח.