הפלייליסט של קלפטע

הבחירות המוזיקליות של להקת קלפטע

קלפטע
קלפטע
22 בינואר 2014

Tame Impala- Apocalypse Dreams

מתוך Lonerism אלבומה השני של הלהקה שיצא בשנת 2012. כששמענו את טיים אימפלה לראשונה לא הצלחנו להישאר אדישים. נסחפנו על ידי כל שיר לאוקסימורון של קסם ואפלה. וככל ששמענו את האלבום עוד ועוד הבנו כמה השיר הזה מיוחד, תפקיד הבס קרע אותנו לגזרים, הרגשנו שאנחנו שטים בכל העולמות שהשיר הכל כך חזק הזה משלב בתוכו.

רומי אבולעפיה ורותם בר אור – לא בתל אביב

רותם בר אור ורומי אבולעפיה בדואט קנוני יפיפה, מרגש ואמיתי. השיר נכתב על ידי רותם בר אור (סולן להקת האנג'לסי) מתוך פס הקול לסרט "לא בתל אביב" בבימויו של נוני גפן.

Radihead – Codex

מתוך האלבום השמיני והאחרון של רדיוהד. ממשיך את הקו הקומוניקטיבי והכל כך מעורר השראה שלהם. ההרכב הנפלא הזה, כבר כמעט שני עשורים שומר על איכות אמנותית גבוהה ואמירה כנה לצד הצלחה מסחררת בעולם.

Pond – AloneAFlameAFlower

עוד להקה אוסטרלית שלוקחים בה חלק מחברי טיים אימפלה. השיר הזה ענק, סאונד גיטרות ג'יפתי ומלוכלך, איזה בלאגן ועוצמה, ועדיין מרחף. ללא ספק אחד משירי הרוק הטובים שיצא לנו לשמוע בשנים האחרונות.

 Sigur ros – Fjogur piano

קטע פסנתר אמביינט אינסטרומנטלי מצמרר מתוך אלבומם השמיני של הלהקה האיסלנדית שנקרא "Valtari" שיצא בשנת 2012. לשחרור האלבום התלווה פרויקט ה- valtari mystery film experiment, בו היא פנתה ל-12 במאי קולנוע וביקשה מהם ליצור קליפ בהשראת אחד השירים מתוך האלבום, הבמאים קיבלו חופש אמנותי מוחלט ליצור את כל העולה על רוחם. את הקליפ לFjogur piano ביימה הבמאית עלמה הראל ומככב בו שיה לבוף.

קלפטע ישיקו את אלבום הבכורה שלהם ב-25.1 בתיאטרון תמונע בתל אביב בשעה 21:00