מעט מדי, מאוחר מדי: במאי "יחידת המתאבדים" מתחרט

דיוויד אייר צייץ בטוויטר: "אני יודע של'יחידה' יש פגמים. אלוהים, כל העולם יודע את זה. האם הייתי עושה דברים אחרת? ברור. הלוואי שהייתה לי מכונת זמן"

יחידת המתאבדים
יחידת המתאבדים
23 בינואר 2017

דיוויד אייר, במאי "יחידת המתאבדים", מכה על חטא. בפוסט שפרסם אתמול (א') בטוויטר בתגובה לציוץ של מעריצה, כתב אייר כי לו הייתה לו מכונת זמן היה עושה את הסרט אחרת לגמרי.

"אני יודע של'יחידה' יש פגמים. אלוהים, כל העולם יודע את זה. אין דבר כואב יותר מלהרים בבוקר עיתון ולראות כמה שנים של דם, יזע ודמעות נקרעות לגזרים. אוהבים לשנוא שם בחוץ.

"האם הייתי עושה דברים אחרת? ברור", הוא כותב. "הלוואי שהייתה לי מכונת זמן. הייתי עושה את הג'וקר דמות ראשית ומייצר סיפור מגובש יותר".

אייר גם כותב ש"לא, אין גרסה סודית של הסרט עם מלא סצינות של הג'וקר מוחבאת במכרה מלח איפשהו".

"יחידת המתאבדים" יצא לאקרנים באוגוסט האחרון כסרט השלישי בסדרת סרטי העולם המורחב של DC קומיקס, עם תקציב של 175 מיליון דולר וסט כוכבים שכלל בין היתר את וויל סמית' וג'ארד לטו.

בקופות הוא אמנם רשם הצלחה, והכניס כ-745 מיליון דולר, אבל בקרב המבקרים הוא נחל כישלון חרוץ. באתר Rotten Tomatoes, למשל, הוא קיבל ציון של 4.7 מתוך 10.

מבקרת הקולנוע של "טיים אאוט", יעל שוב, כתבה על הסרט ש"החבר'ה בעלי כוחות העל צריכים להמשיך לסרט הבא, ולכן הכינוי 'מתאבדים' הוא סוג של הונאה שיווקית. אבל האמת היא שגם אם היה קורה משהו למישהו, למי אכפת. פרט למרגוט רובי, שמכניסה פלפל לכל תפקיד שהיא מגלמת, דמויות הגיבורים הנבלים שטוחות ולא מעניינות, וזה כולל את וויל סמית הקול לשעבר בתפקיד רוצח שכיר".