הטוב עוד לפנינו: הסרטים הכי שווים שמגיעים השנה לקולנוע

מליצן מעורר אימה ועיבוד מחודש של "בליידראנר", דרך פרק נוסף של "מלחמת הכוכבים" - 20 סרטים שיגיעו לבתי הקולנוע בהמשך השנה ושווה לשרוד בשבילם את הקיץ

ליגת הצדק
ליגת הצדק

זה (It)

לא צריך לסבול מקולרופוביה (זה המונח הלועזי ל"אימא'לה, ליצנים!") כדי להצטמרר מהמחשבה על גרסה חדשה למותחן האימה של סטיבן קינג. זהו סיפורה של חבורת ילדים שנתקלים במקרה בסוד על טבעי בעיירה הקטנה שלהם: הם פוגשים שד שמופיע בצורת ליצן בשם פניווייז.

"זה" עולה לאקרנים בישראל ב־ 7.9

>> למתחם הסרטים והקולנוע של Time Out

[tmwdfpad]

קינגסמן: מעגל הזהב (Kingsman 2)

אף אחד לא ציפה במיוחד ל"קינגסמן: השירות החשאי" כשעלה ב־2015 . אבל הפרודיה של מתיו וון על סרטי ג'יימס בונד הייתה משעשעת ביותר. טארון אגרטון חזר לסרט ההמשך, ומגלם את אגזי, ילד משכונת עוני שהופך למרגל על.

"קינגסמן: מעגל הזהב" עולה לאקרנים בישראל ב־21.9

בורג / מקנרו (Borg / McEnroe)

סרטים על יריבויות טניס הפכו לטרנד השנה (ראו בהמשך את "קרב המינים"), והסכסוך המתוקשר בין הענק השבדי ביורן בורג והזיקוק האנושי ג'ון מקנרו היה מהגדולים שבהם. ליהוקו של שיה לה בוף לתפקיד מקנרו המעצבן זו גאונות לשמה.

לא נקבע תאריך הפצה (יופץ בבריטניה ב־22.9)

להעיר את המלכה (Victoria and Abdul)

20 שנה אחרי "גברת בראון", ג'ודי דנץ' חוזרת לגלם את המלכה ויקטוריה, ושוב היא מתרועעת עם המשרתים – הפעם עם פקיד הודי צעיר (עלי פזאל, שמגלם את עבדול כרים שהיה משרתה של ויקטוריה במציאות). צפו לסרט מחמם לב במיוחד.

"להעיר את המלכה" עולה לאקרנים בישראל ב־5.10

סרט לגו נינג'אגו (The Lego Ninjago Movie)

בסדר, אז אף אחד מעל גיל 12 לא יודע מה זה נינג'אגו (זה לגו נינג'ה), אבל "סרט לגו" היה מעולה ו"סרט לגו בטמן" היה אפילו טוב יותר. אז מי אומר שהם לא יכולים לעשות זאת שוב? העלילה עוקבת אחר שישה נערי נינג'ה שחייבים להגן על האי שלהם מפני פולשים.

"סרט לגו נינג'אגו" עולה לאקרנים בישראל ב־5.10

איש השלג (The Snowman)

זה אינו עוד סרט ילדים חביב על איש שלג. הבמאי תומאס אלפרדסון ("הכניסו את האדם הנכון") עיבד את ספרו של ג'ו נסבו, סופר הפשע הסקנדינבי, שבו בלש (מייקל פסבנדר) חוקר מקרה רצח של אישה. יש עוד המון ספרים בסדרה, אז צפו להמשכים.

"איש השלג" עולה לאקרנים בישראל ב־12.10

ההר שבינינו (The Mountain Between Us)

קייט וינסלט ואידריס אלבה מגלמים זרים שנקלעים להר מבודד, וחייבים לעבוד יחד כדי לשרוד בסרטו של הבמאי הפלסטיני־הולנדי יליד נצרת האני אבו אסעד ("גן עדן עכשיו"). נכון, גם הכותרת וגם העלילה קיטשיות להחריד, אבל השחקנים והבמאי טובים כל כך שחבל לפסול את הסרט מראש.

"ההר שבינינו" עולה לאקרנים בישראל ב־19.10

The Death of Stalin

סרט העוסק במותו של הדיקטטור הסובייטי ובבלבול שנגרם בעקבות זאת נשמע לגמרי לא מצחיק. אבל כשיוצר הסרט הוא התסריטאי־במאי הקומי הגאון ארמנדו יאנוצ'י (האחראי לסדרה הבריטית הסאטירית "בסוד העניינים" ויוצר הסדרה "ויפ") צפוי לנו ככל הנראה תענוג סאטירי דוקרני.

טרם נקבע תאריך הפצה (יופץ בבריטניה ב־20.10)

בליידראנר 2049 (Blade Runner 2049)

זהו סרט ההמשך שאף אחד לא חשב שכדאי ליצור אותו, עד שהגיע הטריילר. עכשיו אנחנו סופרים את הימים עד 5 באוקטובר. ריאן גוסלינג מגלם צייד אנדרואידים קול כקרח, שנתקל בדקארד – אותו שוטר אגדי ואבוד בגילומו של הריסון פורד.

"בלייד ראנר 2049" עולה לאקרנים בישראל ב־5.10

לנשום (Breathe)

השחקן אנדי סרקיס התפרסם בעיקר בשל עבודתו החלוצית בתחום לכידת התנועה באנימציה. לאחרונה התייצב מאחורי המצלמה כדי לספר את סיפורו האמיתי של רובין קוונדיש (בגילומו של אנדרו גרפילד), דיפלומט בריטי שאובחן כחולה פוליו בגיל 28, ונאמר לו שיש לו שלושה חודשים לחיות.

"לנשום" עולה לאקרנים בישראל ב־26.10

אימא! (!Mother)

הסרט החדש בכיכובה של ג'ניפר לורנס מזכיר באופן מטריד את "תינוקה של רוזמרי". במותחן האימה הפסיכולוגי בבימויו של דארן ארונופסקי ("ברבור שחור"), מככבים ג'ניפר לורנס וחאווייר ברדם, כזוג שחייו מתהפכים כשהם פוגשים בשני זרים שמגיעים לביתם המבודד. הטריילר עצמו מפחיד ברמות, והסרט יתמודד על פרס אריה הזהב בפסטיבל ונציה בסוף החודש.

"אימא" עולה לאקרנים בישראל ב־26.10

Suburbicon

ג'ורג' קלוני שוב מתייצב מאחורי המצלמה, הפעם כדי לביים עיבוד לתסריט ישן של האחים כהן (התסריט נכתב כבר בשנות ה־80). זה לא יפתיע אף אחד לשמוע שהתוצאה היא הרפתקת פשע מגושמת ומצחיקה. הסיפור מתרחש בעיירה קטנה באמריקה של שנות ה־50 , ומאט דיימון מככב כבחור מן השורה עם דם על הידיים. ג'וליאן מור משתתפת בתפקיד משנה. סרט שצפוי להתמקם בקצה העליון של ז'אנר "הקומדיות המשונות".

טרם נקבע מועד הפצה (יופץ בארצות הברית ב־27.10)

תור: רגנרוק (Thor: Ragnarok)

ציפינו לסרט הזה – המבוסס על דמותו של תור מהקומיקס של מארוול ומתרחש ארבע שנים אחרי "תור: העולם האפל" – מאז שראינו את הטריילר המצחיק וגדוש האקשן. כריס המסוורת וטום הידלסטון מוצלחים ומצחיקים בתפקידים שלהם, וגם לדמות ההאלק בגילומו של מארק ראפלו יש תפקיד משמעותי.

"תור: רגנרוק" עולה לאקרנים בישראל ב־2.11

ליגת הצדק (Justice League)

אם אתם סובלים מייסורי גמילה מ"וונדר וומן", אין צורך לחכות לסרט ההמשך. גל גדות חוזרת ומצילה את העולם ב"ליגת הצדק" – כשהיא מצטרפת לבאטמן, סופרמן ועוד גיבורי על מהיקום של DC קומיקס, שנלחמים בנבל העל סטפנוולף. מבחינת ציר הזמן, הסרט מתרחש חודשים אחרי "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק".

"ליגת הצדק" עולה לאקרנים בישראל ב־16.11

קרב המינים (Battle of the Sexes)

דרמת טניס זו מבוססת על אירוע אמיתי, ומספרת את הסיפור המפורסם של משחק שהתקיים ב־1973 . בובי ריגס, השחקן הטוב בעולם בשנות ה־40 וגם שוביניסט ידוע, התרברב בכך שהוא יכול להביס כל אישה. בעקבות ההצהרה נערך משחק בינו לבין השחקנית הטובה בעולם דאז, בילי ג'ין קינג. סטיב קארל ואמה סטון הם בחירה נהדרת לתפקידים הראשיים. יהיה כיף אמיתי.

"קרב המינים" עולה לאקרנים בישראל ב־23.11

רצח באוריינט אקספרס (Murder on the Orient Express)

צוות שחקנים משובח מצטופף ברכבת הלילה הזאת, בעיבוד ליצירת המופת הבלשית של אגאתה כריסטי (שכבר עובדה לקולנוע בסרט של סידני לומט מ־1974). ג'וני דפ הוא איש העסקים שנרצח במיטתו. גם ג'ודי דנץ', אוליביה קולמן, מישל פייפר ופנלופה קרוז מככבות בסרט, שביים קנת בראנה (כן, הוא גם משחק בסרט).

"רצח באוריינט אקספרס" עולה לאקרנים בישראל ב־23.11

Call me by Your Name

סרט חדש מהבמאי של "גלים גבוהים" (A Bigger Splash) לוקה גואדאניניו. הסרט, המבוסס על רומן של הסופר האמריקאי אנדרה אסימן, מתאר סיפור אהבה שמתרחש באיטליה בשנות ה־80 בין נער צעיר לסטודנט אמריקאי המתארח בבית משפחתו.

לא נקבע תאריך הפצה בישראל (יופץ בארצות הברית ב־24.11)

פדינגטון 2 (Paddington 2)

הגיע הזמן להכין עוד כריכי מרמלדה, כי הדוב חוזר! סרט ההמשך עוקב אחרי מעלליו של פדינגטון כשהוא יוצא להרפתקה עם פורץ כספות (ברנדן גליסון) ושחקן נרקיסיסט (יו גרנט). מייקל בונד, מחבר ספרי הדוב פדינגטון, הספיק לשחק בתפקיד קטן בסרט הראשון בסדרה, אולם הלך לעולמו השנה.

"פדינגטון 2" עולה לאקרנים בישראל ב־7.12

מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי (Star Wars: The Last Jedi)

מיהם ההורים של ריי? מה המשמעות של שם הסרט? הכל יתברר בדצמבר, כשהפרק השמיני בסדרה בבימויו של ריאן ג'ונסון ("לופר") יתחיל ממש באותו הרגע שבו "הכוח מתעורר" הסתיים.

"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דאי" עולה לאקרנים בישראל ב־14.12

ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל (Jumanji: Welcome to the Jungle)

הטריילר הראשון של ג'ומנג'י הותיר אותנו עם השאלה הבוערת: איפה הבגדים של קארן ג'יליאן? הסרט הוא עיבוד מחדש לסרט האהוב של רובין וויליאמס, שעלילתו סבבה סביב משחק לוח בשם ג'ומנג'י. הפעם מדובר במשחק וידיאו ישן, שארבעה מתבגרים מגלים במרתף ביתם. המשחק סוחף אותם אל תוך האקשן העלילתי.

"ג'ומנג'י: שורדים בג'ונגל" עולה לאקרנים בישראל ב־21.12