הסרטים שיחממו אתכם מתחת לשמיכה

בשביל מה לצאת מהבית בסופה כשאפשר להתכרבל מתחת לשמיכה ולראות סרטים נהדרים? קיבצנו עבורכם קומדיות רומנטיות, סרטי מסע מותחים ומלודרמות סוחטות שיחממו לכם את החורף

11 בדצמבר 2013

Drinking Buddies

קייט (אוליביה ווילד) ולוק (ג'ייק ג'ונסון מ"הבחורה החדשה") הם שני חברים טובים שעושים הכל ביחד, וב"הכל" הכוונה היא בעיקר ללשתות ולהשתטות. הצרה היא שבין שניהם יש מתח מיני אדיר ושלשניהם בני זוג רציניים, בואכה חתונה. העניינים בסרט האינדי המקסים הזה מתחילים באמת להסתבך כשהם יוצאים לנופש מרובע משותף.

חברים עם ילדים

ג'ניפר ווסטפלדט, אשתו של ג'ון האם, כתבה וביימה את הסרט החביב הזה, שבו היא גם מככבת בתפקיד הראשי. "חברים עם ילדים" מציג את שלל הקונפליקטים שעומדים בפני זוגות ורווקים בעיר הגדולה ועושה זאת ברגישות, באלגנטיות ועם חיוך.

Pumpkin

סרט אינדי שלא עונה לשום קלישאה ז'אנרית: מתחיל כמהתלת פרברים טיפוסית ומסתיים כסיפור אהבה קורע לב בין מלכת הכיתה (כריסטינה ריצ'י) הבלונדינית לנער החיגר שאותו היא חונכת בפרויקט פר"ח.

חופשה נעימה

אין ספק שמדובר בסרט הכי אקסצנטרי ברשימה. זוג בריטי צעיר ומאותגר שכלית וחיצונית יוצא לטיול רומנטי בקאנטרי סייד ומגלה כמה כיף לרצוח אנשים אחרים. סרט מוזר ומצחיק לאללה של הבמאי ההיפסטרי המבטיח בן וויטלי.

דייט לילי

אפילו סרט בינוני של טינה פיי וסטיב קארל הוא עדיין סרט של טינה פיי וסטיב קארל. חוץ מהם תוכלו למצוא ב"דייט לילי" גם את גל גדות, הבחורה הישראלית הכי מדוברת של הרגע. תזכירו לנו מי זאת בר רפאלי?

חלודה ועצם

ז'אק אודיאר הוא אולי גדול במאי צרפת העכשוויים (עם כל הכבוד לפרנסואה אוזון). "חלודה ועצם" שלו מהשנה שעברה הוא כמו אגרוף לבטן. סרט כואב על אהבה בלתי אפשרית בין עבריין צעיר לבחורה שנפצעה בתאונה נוראית. לא סרט רומנטי הטיפיקלי, אבל אחד שיישאר איתכם ימים רבים.

50 דייטים ראשונים

אדם סנדלר הוא כמו כוסברה – או שאתה משוגע עליו, או שאתה נגעל ממנו. אנחנו משוגעים עליו, ו"50 דייטים ראשונים", סיפור אהבה בינו לבין בחורה שכל יום כשהיא הולכת לישון הזיכרון שלה נמחק (דרו ברימור), הוא בעיננו אחד מהסרטים הרומנטיים הגדולים בכל הזמנים. עד כדי כך.

רומן על אמת

סרט נשכח מתחילת הניינטיז שמבוסס על תסריט של קוונטין טרנטינו (שניסה לאחר מכן להתנער ממנו) ומככבים בו כמה מגדולי השחקנים של התקופה – כריסטיאן סלייטר, פטרישיה ארקט, כריסטופר ווקן וגם ג'יימס גנדולפיני, רגע לפני שהפך לטוני סופרנו. כמו כל סרטיו של טרנטינו מאותה תקופה מדובר בדרמת פשע בעלת דיאלוגים שנונים, כשברקע סיפור האהבה בין סלייטר לארקט – המגלמת זונה צעירה שמנסה לחזור למוטב.

אופטימיות היא שם המשחק

ב-2013 אי אפשר לעשות רשימת סרטים מבלי לזרוק פנימה את ג'ניפר לורנס. "אופטימיות היא שם המשחק", סיפור אהבתם של לורנס המהממת ובראדלי קופר שמגלם בחור הסובל מהפרעה דו-קוטבית, הוא אולי הסרט הכי מחמם לב שראינו בשנה שעברה. אם איכשהו פספסתם אותו כשהוא יצא, זה הזמן להשלים פערים.