קיץ 2014: מדריך האירועים המלא

שוב הגיע הקיץ והחלה עונת הפסטיבלים ואירועי התרבות. קבלו את המדריך המלא לכל האירועים שיעשו לכם את קיץ 2014 בתל אביב, חיפה, ירושלים ובכל רחבי הארץ

25 ביוני 2014

הקיץ הוא תקופה עמוסה במיוחד בפסטיבל, הופעות שווקים, ירידים ואירועי תרבות מכל הסוגים. איך תדעו לאן ללכת? עיון במדריך המלא לאירועי הקיץ 2014, ותוכלו לסדר לעצמכם את העונה החמה מהתחלה ועד הסוף.

אירועי קיץ 2014 בתל אביב והמרכז

פסטיבל אנימיקס

פסטיבל לאנימציה, קומיקס וקריקטורות בסינמטק תל אביב. בפסטיבל יתקיימו עשרות אירועים, תערוכות, הקרנות של סרטי אנימציה, מפגשים, סדנאות, כיתות אמן, הרצאות, פעילויות לילדים ויריד דוכני קומיקס.

סינמטק תל אביב, 6-9 באוגוסט

פסטיבל חלום של תיאטרון

פסטיבל הצגות לילדים ולנוער בתיאטרון הבימה, המעניק גם את פרס הבמה לילדים ולנוער לשנת 2014. בין ההצגות המשתתפות: מלך היער, דו"ח מצב, חלום יעקב, הכיתה המעופפת ועוד.

הבימה, 10-23 באוגוסט

מיני ארט

תערוכת מיניאטורות ופרויקט תרבות רב תחומי, מציגה מפגש מרתק ומפעים, של עולמות מיניאטוריים וזעירים באמנות ועיצוב, מדע וטכנולוגיה, ארכיאולוגיה ואוספים, תיאטרון ואנימציה.

מוזיאון יפו לעתיקות, מה-8 באוגוסט

אירועי קיץ 2014 בחיפה והצפון

פסטיבל המחול בכרמיאל

הפסטיבל השנתי לריקודי עם עם אמנים מהארץ ומהעולם. בין המשתתפים: תיאטרון הלאומי לאופרה ולבלט יקטרינבורג מרוסיה, הלהקה הלאומית של ארמניה, להקת הטנגו של גוסטבו רוסו מארגנטינה, להקת האקדמיה למחול של אוקראינה, להקת המחול הלאומית של גאורגיה ואנסמבל CHAI מקנדה ועוד.

כרמיאל, 8-10 ביולי

פסטיבל בין הכרמים

פסטיבל בין הכרמים מציע אירועי תרבות, הופעות, טיולים, סיורים ביקבים, סדנאות יין, ירידי איכרים ועוד.

הגליל, 11-15 באוגוסט

אירועי קיץ 2014 בירושלים

עונת התרבות בירושלים

עונה נוספת של אירועי תרבות בכל רחבי ירושלים, שתתקיים לאורך סופי השבוע בחודשים יולי עד ספטמבר. בין היתר יתקיימו האירועים נקודת מגע, פסטיבל בבית, מתחת להר, החזית, בין המזלג לסכין ופסטיבל ירושלים למוזיקה מקודשת.

ברחבי ירושלים, יולי-ספטמבר

יריד חוצות היוצר

יריד האמנויות הגדול בישראל המתקיים כבר 35 שנים מארח אמני ציור, תכשיטים, קרמיקה, יודאיקה מישראל ומהעולם.

גן חוצות היוצר ובריכת הסולטן, 11-23 באוגוסט

אירועי קיץ 2014 בדרום

פסטיבל ג'אז בים האדום

פסטיבל הג'אז השנתי של אילת חוזר, עם כמה מבכירי נגני הג'אז והבלוז מהארץ והעולם.

נמל אילת, 17-24 באוגוסט