יריד הטי מרקט ירים לכם בפסטיבל ilovetlv#

גם יריד הטי שירטס הוותיק מגיע לפסטיבל ilovetlv# שיתקיים ביפו ויכלול הופעות חינמיות ומתחם ספיד דייטינג עם ספורטאי המכביה

חן חגואל
חן חגואל

מאז שנולד בשנת 2004 בתל אביב, יריד הטי מרקט הפך ליריד המרכזי שעושה כבוד לפריט הכי בסיסי והכי נחוץ בארון שלנו – הטי שירט. אוהבי הבייסיק יודעים שלמצוא חולצה אחת טובה שחורשים עליה שנים הוא תענוג שקשה למצוא ברשתות מסחריות בתוך קניון.

360A
360A

עם השנים, היריד החל מתרחב מטי שירטס לפריטים אחרים, כמו למשל חפצי אמנות או אקססוריז. תמהיל המעצבים שמציגים שם את מרכולתם כולל מעצבים ויבואנים צעירים ולצד וותיקים ומנוסים יותר בתחום אופנת הרחוב. הבונוס הוא אווירה חברתית וצעירה שמרימה לסצינה מקומית.

שוס פיפל
שוס פיפל

עכשיו היריד לוקח חלק בפסטיבל #ilovetlv שיתקיים ביום חמישי (13.7) בכל רחבי יפו ויכלול הופעות חיות של אמנים כמו קרולינה, באטרינג טריו, גארדן סיטי מובמנט ועוד, והקטע הכי טוב- יהיו גם ספורטאים מהמכביה שיבואו להכיר את תל אביב האמיתית מקרוב. זה אומר שיש לכם הזדמנות לקנות חולצה מהממת וגם להשיג דייט.

גואפה
גואפה

השנה, ישתתפו ביריד מעצבים רבים, בין היתר ספיר עסיס שמייצרת בגדי ים שנתפרים בישראל, או מיי טי שירט השייך לטל קריבושי, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה במכללת שנקר, 360A, סטודיו פפל לאיור ולעיצוב (שכל מוצריהם שלנו מיוצרים ונארזים באהבה בעמותת "רעות יבנה" ע"י עובדים המתמודדים עם הפרעות נפשיות), PARTY FLAGS שהוקם בשנת 2014 על ידי המעצב רועי וינברג, GUAPA, skint&minted שעושה אופנת רחוב לגברים בהשראת וינטג', TOPPATSU עם קולקציית קיץ מרעננת, המותג "למה?" שהתחיל כשם האמן של עמית כנפי (שעבר תקופה לא קלה בה התמודד עם פוסט טראומה מהצבא, ומצא איור שחור לבן ככלי לביטוי עצמי), shospeaple ועוד.

בגד ים של ספיר עסיס
בגד ים של ספיר עסיס
אופנת בלוברי
אופנת בלוברי
סטודיו פפל
סטודיו פפל
skint&minted
skint&minted
yaantee
yaantee
שרשרת של אוראה
שרשרת של אוראה