תקנון הטבת קייט-סרף מלהיבה

11 ביוני 2014

תקנון  תחרות "חויית קורס קייט סרפינג זוגי"–טיים אאוט מגזין (ישראל) בע"מ

תקנון זה הינו חוזה ומטרתו להסדיר את תנאי ההשתתפות בתחרות " קורס קייט סרפינג זוגי " (להלן: "התחרות"). התקנון ממצה אתזכויות הצדדים וחובותיהם בקשר להשתתפות בתחרות ועצם ההשתתפות בתחרות מהווה הסכמה מלאה לאמור בו.

טיים אאוט מגזין (ישראל) בע"מ

"עורכת התחרות" או "החברה"

 

 

עמוד האינטרנט של אתר טיים אאוט בו מתבצעת הפעילות

"אתר התחרות"

כמפורט בסעיף 4 להלן;

 

"הפרסים"

תחרות "חויית קורס קייט סרפינג זוגי ", כמפורט להלן;

"התחרות"

חידון המורכב מחמש שאלות שלהן תשובות בחירה מרובה, המופיע באתר התחרות ואשר מטרתו לענות נכונה על השאלה. המשחק ישוחק על ידי המשתתפים במסגרת התחרות, כאשר מטרתו היא לענות נכונה על כלהשאלות שתישאלנה.

"המשחק"

על המשתתף להיות מעל גיל 18 כתנאי חוקי להשתתפותו בתחרות ולתנאי תקנון זה על כל הוראותיו, ואשר הינו אזרח ישראל או בעל היתר כניסה ושהייה תקף עפ"י כל דין ואשר עומד בתנאים המפורטים בתקנון זה;

"משתתף"

קוד שיימצא על צנצנת המוצרים.

"קוד"

קפה נמס המשווק תחת המותג Taster's ChoiceNESCAFE, באריזות 200

גרם ו-100 גרם בלבד.

"המוצרים המשתתפים"

או "המוצרים" 

התחרות תימשך 15 ימים, החל מתאריך 29 ביוני 2014 ועד לתאריך 13 ביולי 2014 בשעה 16:00 ועד בכלל;
עורכת התחרות רשאית לשנות את תקופת התחרות, להאריכה, לקצרה או לבטלה באופן מוחלט, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, בהודעה שתפורסם באתר התחרות;

"תקופת התחרות"

תקנון זה של התחרות.

"התקנון"

 

  1. 1.       תנאים להשתתפות בתחרות

להלן פירוט התנאים להשתתפות בתחרות:

1.1. כל משתתף בתחרות יקיים את מלוא הוראות תקנון התחרות.

1.2. עורכת התחרות רשאית, בכל שלב, לפסול כל משתתף בתחרות שהפר הוראה בתקנון התחרות, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, ולא תהיה לכל משתתף ו/או מי מטעמו כל טענה ו/או תביעה בנוגע לכך, כלפי  עורכת התחרותו/או מי מטעמה.

  1. 2.       ההשתתפות בתחרות והזכייה בה

2.1.    מטרת המשחק הינה לצבור מספר מרבי של נקודות, וזאת על ידי מענה לחמש שאלות שבמסגרתן יתבקש המשתתף לבחור איזו מן האפשרויות המוצעות לו הינה התשובה הנכונה.

2.2.    לאחר כניסה לאתר התחרות, יתבקש המשתתף להזין קוד שברשותו. כל קוד ישמש לצורך השתתפות אחת בלבד בתחרות.

במידה שעם הזנת הקוד על ידי משתתף תתקבל הודעה כי הקוד אינו תקין, או בכל מקרה בו לא ניתן יהיה לעשות שימוש בקוד (כגון במקרה שעל גבי אריזת המוצר לא מופיע הקוד, במקרה שמופיע קוד שאינו קריא וכיו"ב), יוכל המשתתף לפנות לשירות הצרכנים של עורכת התחרות, כמפורט בסעיף 6.1 לתקנון זה ועורכת התחרות תהיה רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לשלוח לאותו משתתף קוד חלופי (להלן: "קוד חלופי"). במידה שמשתתף שהזין קוד חלופי יזכה באחד הפרסים, במסגרת אישור זכייתו, כפי שיפורט להלן, הוא יידרש להציג את האסמכתא שתישלח לו בדבר הקוד החלופי, וכן את אריזת המוצר המקורית שבהתבסס עליה קיבל את הקוד החלופי.
קוד חלופי יינתן במדית הצורך ע"י מוקד המבצע, כפי שמופיע בסעיף 7.1

2.3.    המשתתפים, יתבקשו להזין את פרטיהם האישיים (שם פרטי, שם משפחה, מס' טלפון וכתובת דוא"ל), על מנת להשתתף בתחרות, וכן לאשר את קריאת התקנון. מובהר כי משתתף אשר לא ישלים את שלב הזנת הפרטים האישיים ו/או לא יצהיר כי קרא את התקנון, לא יוכל להשתתף בתחרות.

2.4.    שני המשתתפים אשר ענו נכונה על מירב השאלות בזמן הקצר ביותר והשלימו את הזנת כל הפרטים הדרושים לשם השתתפות בתחרות יוגדרו כזוכים בפעילות.

  1. 3.       מימוש הזכייה בפרס:

3.1. עורכת התחרות לא מתחייבת לפרסם את שמות הזוכים אך זכאית לעשות זאת באתר הפייסבוק של טייסטרסצוייס, באתר התחרות או בכל מקום אחר.

3.2. סמוך לאחר תוצאות התחרות, נציגים מטעם עורכת התחרות ינסו ליצור קשר עם הזוכים לצורך תיאום מסירת הפרס, על מנת להזמינם למשרדי עורכת ההגרלה, לשם אישור דבר זכייתם, כפי שיפורט להלן, ולאחר מכן לקבל את הפרס לו הם זכאים.

3.3. הזוכים בתחרות יזכו בשובר אותו יוכלו לממש בתיאום ישיר מול ביה"ס בהתאם למזג האויר. מימוש השובר יהיה החל מהתאריך ה- 14 ליולי 2014 ועד ה – 31 בדצמבר 2015.

3.4. זוכה יוכל לזכות פעם אחת בלבד בפרס. עורכת התחרות תהיה רשאית לפסול זכייה נוספת של זוכה בפרס שבועי. לעניין הגדרתה של זכייה נוספת על ידי אותו משתתף, מובהר שעורכת התחרות תהיה רשאית לראות את זכייתם של בני אותו תא משפחתי (אחים, הורים וילדים) בפרס , כזכייה של אותו משתתף ובמקרה כזה תוכל, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לפסול אחת מזכיות אלה.

3.5. אם פרטי הזוכה (לרבות כתובת הדוא"ל), כפי שהוזנו על ידו, אינם נכונים ו/או מדויקים ו/או אם לא ניתן יהיה ליצור קשר עם הזוכה, או לתאם מועד למסירת הפרס לא יאוחר מיומיים  מיום הזכייה ו/או במידה שייבצר מן הזוכה לקבל את הפרס בהתאם ללוח הזמנים שקבעה עורכת התחרות לחלוקת הפרסו/או ייבצר ממנו לממש את הפרס בתוך התקופה הקבועה לכך ו/או במקרה שתתגלה כל הפרה של הוראות התקנון על ידי הזוכה ו/או מי מטעמו, עורכת התחרות תהיה רשאית לפסול זכייה של זוכה בפרס, מכל סוג.

3.6. עורכת התחרות ו/או קבוצת אסם ו/או מי מטעמן לא יישאו בכל אחריות בגין פסילת זכייה בהתאם לאמור בתקנון זה.

3.7. מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 3.1 לעיל, בעצם קבלת הפרס, כל זוכה נותן את הסכמתו לפרסום דבר זכייתו בפרס, במסגרת הסיקור של התחרות באמצעי התקשורת השונים, לרבות בטלוויזיה, בעיתונות ובאתרי אינטרנט, וזאת ללא תמורה וללא הגבלת זמן, והוא מוותר על כל טענה בקשר לכך נגד עורכת התחרותו/או קבוצת אסם ו/או מי מטעמן.

3.8. מובהר, כי חלוקת הפרס עשויה להיות מושפעת מאילוצים שאינם קשורים בעורכת התחרות והמשתתפים מוותרים בזה על כל טענה, דרישה או תביעה כנגד עורכת התחרות ו/או מי מטעמה בכל מקרה בו לא תתאפשר קבלת הפרס בו בחרו.

3.9. מבלי לגרוע מן האמור לעיל, ככל שההטבה המהווה פרס לא תינתן לאספקה מכל סיבה שהיא, יינתן לזוכה פרס חלופי, שווה ערך לאותו פרס , וכל זאת לפי שיקול דעתן הבלעדי של עורכת התחרות.

3.10.           מובהר בזה שהפרס הינו אישי למשתתפים הזוכים וכי לא ניתן להמיר ו/או לשנות ו/או להחליף את הפרס ו/או את אופן מסירתו.

3.11.           למען הסר ספק מובהר בזה, כי הצגת האריזות המקוריות של המוצרים, אשר נושאות את הקוד שהוזן במסגרת ההתמודדות בתחרות, תהווה תנאי לזכייה. במידה שהזוכה עשה שימוש בקוד חלופי לצורך השתתפותו במשחק, יידרש אותו זוכה להציג גם את האסמכתא בגין קבלת הקוד החלופי.עורכת התחרות תהא רשאית, לפי שיקול דעתה, לפסול זכייתם של זוכים במידה שלא יוצגו לה אריזות מקוריות ו/או אסמכתאות בגין קודים חלופיים כאמור.

3.12.           על משתתף לשמור את אריזת המוצר לפחות עד ליום 31 בדצמבר 2014.

  1. בכל מקרה של פסילת זכייה על פי האמור בתקנון זה, ייבחר כזוכה המשתתף הבא שענה על כל השאלות נכונה בזמן הקצר ביותר מלבד הזוכה שנפסל.
  2. 5.       הפרסים בתחרות

5.1. הזוכים יקבלו שובר להטבת קורס קייט סרפינג זוגי ב GoSurf Israel הכולל:

הדרכה פרטית לזוג ע"י מדריך מוסמך כולל ציוד מלא וביטוח רפואי. ההדרכות מתבצעות תוך הקפדה רבה על בטיחות ומקצועיות.

הקורס כולל 3 מפגשים של שעתיים כל מפגש.

לגילאי 16 ומעלה, אדם שמשקלו מעל 50 קילו.

מקום הגלישה: גמיש מחוף פולג צפונה עד הקריות.

שעות פעילות: לאורך כל השבוע, תיאום לפי הרוח.
יש לתאם מראש את מועד השיעור בטלפון: 054-7703526
מועד השעורים נקבע בהתאם לתנאי מזג האוויר ומצב הים, ביטולים יתקבלו בהודעה מראש של יום 1 לפחות שאינו יום מנוחה.

5.2. עורכת התחרות אינה אחראית לביטוח הזוכים במהלך הקורס.

5.3. לפי חלוקה שתעשה ע"י עורכת התחרות עפ"י שיקול דעתה הבלעדי וללא שתעמוד לזוכה כל טענה ו/או דרישה כלפי עורכת התחרות ו/או קבוצת אסם ו/או מי מטעמן, וכפי שמופיע בנספח ב' לתקנון.

5.4. לכל אחד מן הזוכים יוענק הפרס, בכפוף לעמידתו בתנאי הזכאות לפרס המפורטים בתקנון זה ולאחר שזכאותו נבדקה ואושרה.

5.5. כל אחד מהזוכים יקבל במייל שובר המאשר את זכייתו וכולל את שווי ההטבה.

5.6. הפרסים הינם כמפורט לעיל בלבד. עורכת התחרות ו/או מי מטעמה לא תישא בכל תשלום ו/או הוצאה ו/או שירות אחר לרבות דמי תשר וכל אלה ישולמו על ידי הזוכה.

5.7. כל הפרסים הינם אישיים ואינם ניתנים להמרה בכסף, או בשווה ערך אחר.

6.       מימוש הזכאות לפרס          

6.1. כאמור לעיל, עורכת המבצע תפעל כדי ליצור קשר טלפוני עם הזוכה על פי הפרטים אשר התקבלו במערכות הרישום.

6.2. על המשתתף שקיבל הודעה על זכייתו להגיע במועד שתואם עמו לשם בדיקת עמידתו במלוא תנאי תקנון זה ואישור זכאותו לקבלת הפרס. במסגרת זאת, ובין יתר התנאים לאישור זכייתו, יידרש הזוכה להציג תעודת מזהה נושאת תמונה וכן יידרש להציג ולמסור את אריזת המוצר, הנושאת את הקוד שבאמצעותו השתתף במבצע וכן קוד חלופי, ככל ששימש לשם השתתפותו נשוא הזכייה בתחרות. לעורכת התחרות תשמר הזכות לאפשר למשתתף לאשר את הזכאות לפרס באמצעים אלקטרונים לדוגמא משלוח צילום במייל וכד'.

6.3. לא הגיע הזוכה לשם מימוש זכייתו, או לא אפשר את מסירת הפרס, בתוך יומיים, וזאת מכל עילה או סיבה שהיא, או שבעת בדיקת זכאותו לזכייה יתברר שהוא אינו זכאי לפרס, תבוטל זכייתו והוא לא יהיה זכאי לכל פרס או לכל פיצוי עקב ביטול זכייתו. במקרה כזה, תהיה עורכת המבצע רשאית לעשות שימוש בפרס כפי שתמצא לנכון, לרבות העברתו לכל גורם כפי שתמצא לנכון.

6.4. במקרה של זוכה קטין, אזי בנוסף לאמור לעיל על הזוכה להגיע לקבל את הפרס בליווי אחד ההורים או האפוטרופוס החוקי שלו על-פי דין, שיידרשו להציג תעודה מזהה של ההורה או האפוטרופוס,הכוללת ספח בו רשום הקטין, או כל מסמך אחר המעיד על מעמדו החוקי של האפוטרופוס ביחס לקטין הזוכה. כאמור לעיל, הפרס יימסר רק לאדם בגיר אשר הוא שמקבל אחריות לקבלת הפרס על ידי הקטין.

  1. 7.       שונות

7.1.               שירות ותמיכה למשתתפים יינתן על ידי עורכת התחרות באמצעות מוקד טלפוני, אשר יהיה פעיל במשך תקופת התחרות בימים א'-ה'- בין השעות 09:00-17:00, בטלפון שמספרו:1-700-50-90-91, או בסמס למספר 0505882921 או במייל שכתובתו: sherut@timeout.co.il

7.2. עורכת התחרות שומרת לעצמה את הזכות לפעול על פי תנאי תקנון זה ו/או לשנות את תנאיו מפעם לפעם ו/או להפסיק את התחרות בכל עת, הכל לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי ובכפוף לכל דין.

7.3. כל תקלה ו/או שיבוש ו/או איחור אשר מקורם באירוע שאינו בשליטתה של עורכת התחרות ו/או קבוצת אסם, לא ייחשבו הפרה של הוראות תקנון זה ולא יזכו משתתףו/או זוכה ו/או מי מטעמם בכל סעד ו/או זכות ו/או תרופה כנגד עורכת התחרות ו/או מי מטעמה.

7.4. התחרות ו/או תקנון זה אינו מהווה הצעה מאת עורכת התחרות ו/או קבוצת אסם לציבור בכלל או למשתתף כלשהו, והם אינם אלא הזמנה מטעם עורכת התחרות לכל משתתף להציע לעורכת התחרות את השתתפותו בתחרות, וזאת, באופן ובתנאים המפורטים בתקנון זה על נספחיו, בשלמותם ובהם בלבד.

7.5. עורכת התחרות ו/או קבוצת אסם ו/או מי מטעמן אינם נושאים בכל אחריות בכל הנוגע למימוש הפרסים, לכך שהפרסים יהיו לשביעות רצונם או ברמה לה הם מצפים, או לכל עגמת נפש או נזק אחר הקשור במימוש הזכייה בפרסים. ככל שהפרס נהנה מאחריות של יצרן ו/או משווק או כיו"ב, תחול אחריות זו על הגורם שיתחייב לספק אותה, ולא על עורכת התחרות ו/או על מי מטעמה. המשתתפים פוטרים את עורכת התחרות ו/או מי מטעמן מכל חבות או אחריות ביחס לפרס.

7.6. בעצם השתתפותו בתחרות, איפוא, מוותר הזוכה על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד עורכת התחרות ו/או קבוצת אסם ו/או מי מטעמן באשר לפרס לרבות, אך לא רק,  איכותו, ההנאה ממנו וערכו.

7.7. למרות כל הוראה אחרת בתקנון זה, מובהר כי התחרות הינה לשם שעשוע בלבד ועורכת התחרות ו/או קבוצת אסם ו/או מי מטעמן לא יישאו בכל אחריות כלפי מי מהמשתתפים ו/או הזוכים ו/או מי מטעמם, גם אם יארעו תקלות בהתנהלות התחרות, במימוש הזכיות או בכל פרט אחר הנוגע לתחרות ולפרסים, וגם אם הדבר נובע ממחדלים רשלניים של מי מהם (למעט פעולות בזדון) ותנאי להשתתפות בתחרות הינו הסכמה לסעיף זה.

7.8. ההשתתפות בתחרות והמועמדות במסגרתה אסורה על עובדי עורכת התחרות ו/או עובדי קבוצת אסם.

7.9. כל משתתף, בעצם השתתפותו בתחרות, מצהיר ומאשר כי עמד בכל התנאים המפורטים בתקנון.

7.10.           תקנון זה מנוסח משיקולי נוחות בלבד, בלשון זכר, אך ההשתתפות בתחרות מיועדת לבני שני המינים כאחד.

7.11.           בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין הוראות תקנון זה לבין פרסום אחר כלשהו של התחרות, תגברנה הוראות תקנון זה.


 

נספח א'

כתב קבלה וויתור לזוכה/מלווה

שם מלא: _____________________

מספר ת.ז.: _____________________

גיל: _____________________

כתובת: _____________________

טלפון: _____________________

קוד האריזה הזוכה: _____________________

תאריך המצוין על האריזה: _____________________

ברקוד האריזה: _____________________

  1. אני מאשר/ת כי קראתי את תקנון התחרות ואישרתי אותו (ואם הנני קטין/ה, באמצעות אפוטרופסי החוקי).
  2. אני עונה על הגדרת "זוכה", בהתאם לתנאי התקנון / הנני מלווה את הזוכה במסגרת מימוש הפרס, בהתאם להוראות התקנון [מחק את המיותר].
  3. אני מאשר/ת כי קבלתי לידי מסמך, המאשר את זכאותי בשובר קורס קייט סרפינג זוגי (להלן: "הפרס"), וכי הודגש בפני שכל הוצאה אחרת שאינה כלולה במפורש במסגרת הגדרת הפרס בתקנון תיעשה על חשבוני בלבד ובאחריותי הבלעדית.
  4. עורכת התחרות ו/או קבוצת אסם ו/או כל מי מטעמן אינם אחראים למימוש הפרס וככל שתהיה לי טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר עם הפרס אפנה אותה כלפי הגורם המספק את השירות/הפעילות הספציפיים (כגון: המסעדה וכיו"ב).
  5. ידוע לי שבחירת המועד למימוש הפרס תיעשה בכפוף לאילוצים שונים, לרבות לוחות זמנים המוכתבים על ידי הגורמים שמספקים מרכיבים שונים של הפרס, תנאי מזג אויר וכיו"ב, ואני מתחייב שלא להפנות כל טענה ו/או דרישה לעורכת התחרות ו/או לקבוצת אסם או מי מטעמן בקשר למימוש הפרס.
  6. ידוע לי כי הפרס הינו אישי וכי איני יכול/ה להחליפו או להמירו, וכן כי איני רשאי/ת להפיק תמורה כספית או טובת הנאה מכל סוג כתוצאה ממימוש הפרס, כגון קבלת תמורה ממלווה עבור השתתפותו (אם הנני הזוכה), או קבלת כל סוג של תמורה בכל דרך אחרת.
  7. אני מתחייב/ת לשמור על כללי התנהגות נאותים בעת מימוש הפרס ולהישמע להוראות ולכללים הנהוגים במקומות בהם אהיה במסגרת מימוש הפרס. ידוע לי כי התנהגות בלתי נאותה או כיו"ב מצידי, תוכל לגרום לכך שמימוש הפרס יופסק או יימנע ממני.
  8. ידוע לי שבמידה וייגרם נזק כלשהו לרכוש או לאדם על ידי ו/או על ידי מי מטעמי, אדרש לפצות את עורכת התחרותו/או קבוצת אסם ו/או מי מטעמן פיצוי מלא בגין הנזקים.
  9. החתום/ה מטה מצהיר/ה ומאשר/ת כי אין לי ולא תהיינה לי טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלשהן כלפי כלפיעורכת התחרותו/או קבוצת אסם ו/או כלפי מי מטעמן בקשר עם מימוש הפרס, והנני פוטר/ת את כל הנ"ל באופן סופי ומוחלט מכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כאמור.
  10. הנני מצהיר/ה כי אינני עובד/ת או בן/בת משפחה מקרבה ראשונה של עובד טיים אאוט ו/או קבוצת אסם.

* [מחק את המיותר] לאחר שנתבקשתי לתת הסכמתי לפרסום תמונתי ולפרסום תמונת ילדי הקטינים במסגרת
פרסום דבר זכייתי באמצעי התקשורת השונים, אינני / הנני נותן/ת בזה את הסכמתי לכך.

תאריך: _______________                חתימה: ____________________

          

 

 

 

 

במידה והזוכה/מלווה קטין/ה יש למלא את הפרטים המופיעים מטה:

 

אנו הח"מ הגב' _______________ ת.ז.______________ ומר _______________ ת.ז. ____________, שכתובתנו _____________________, הננו אפוטרופסיו החוקיים של ______________ (להלן: "הקטין/ה"), שהינו/ה קטין/השזכה בשובר לארוחה במסעדה.

ידוע לנומהו מהותו וטיבו של הפרס ולאחר ששקלנו את כל המשמעויות הכרוכות בכך, הננו מאשרים בזאת את השתתפותו/ה של הקטין/הבמימוש הפרס.

הננו מאשרים כי מימוש הפרס, כמפורט לעיל, יעשה בהסכמתנו המלאה וכי אנו מודעים לתנאי תקנון התחרות.

אנו מאשרים כי קראנו והבנו את כתב ההתחייבות מטעם הקטין/ה, אשר אליו מתייחסת הסכמתנו זו, ואנו מצהירים ומאשרים בזאת את האמור בכתב ההתחייבות ומתחייבים כי נפעל לקיום ההתחייבויות המופיעות במסגרתו.

אנו פוטרים את טיים אאוט מגזין (ישראל) בע"מ  ו/או את קבוצת אסם מכל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, מכל מין וסוג שהוא, בגין מימוש הפרס, ו/או בגין כל נזק שעשוי להיגרם בשל מימוש הפרס, במישרין או בעקיפין.

אנו מצהירים שהאחריות הבלעדית לקטין/ה במסגרת הפרס תחול על מר/גב' ______________________, המלווה את הקטין/ה במסגרת מימוש הפרס וכי טיים אאוט מגזין (ישראל) בע"מ ו/או קבוצת אסם ו/או מי מטעמן לא תהיינה אחראיות בכל צורה לכל נזק שעלול להיגרם לקטין/ה במסגרת מימוש הפרס.

שם האפוטרופוס:_________________________________ מספר ת.ז.:______________

כתובת:_____________________________ מיקוד:_____________

טלפון:__________________ טלפון נייד:____________________

חתימת האפוטרופוס:__________________________ תאריך: __________

שם האפוטרופוס:_________________________________ מספר ת.ז.:______________

כתובת:_____________________________ מיקוד:_____________

טלפון:__________________ טלפון נייד:____________________

חתימת האפוטרופוס:__________________________  תאריך: __________

* לטופס זה יצורף צילום תעודות הזהות והספחים של האפוטרופוסים.