הזכות לפרטיות: הבילויים הפרטיים הכי מהנים

הדרכים לבלות ערב פרטי, בלי הפרעות ורק עם האנשים שאתם רוצים איתכם. בזמן שאתם אוכלים, שותים או סתם צופים

זוג בסרט. צילום: Shutterstock
זוג בסרט. צילום: Shutterstock

אנחנו עם חם. למעשה, אנחנו נודעים בזה למרחקים. כל ישראל אחים, החוצפה הישראלית וכל הקלישאות שאנחנו מכירים באופן אישי מדי. זה מהנה, לפעמים זה גם עוזר, אבל לפעמים זה גורם לנו לרצות להתרחק מכולם. רצוי לפינה עם מזגן שתקרר את החום הזה.

זה לא אומר שצריך להעלם למחילות, אבל בהחלט אפשר להתחמק לאיזה פינה פרטית לערב אחד, רצוי יחד עם פעילות מיוחדת שתנעים את הזמן. למרבה המזל, לאחרונה החלו מקומות רבים להציע אופציות לבילוי מעט יותר אינטימי ומעט רחוק יותר מהעומס של הרחוב. זה אמנם יקר ברוב המקרים, אבל שווה את השקט הנפשי בכל המקרים. להלן הדרכים שבהם תוכלו להעביר ערב שקט עם מקסימום כמה חברים.

שף פרטי

גם עם הדרך הארוכה שישראל עשתה בתחום הקולינריה מאז קינוחי הפרווה, בילוי במסעדה זה עדיין לא חוויה מושלמת. מלצר חסר סבלנות, שולחן לא נקי או תינוק בוכה בשולחן שליד יכולים להרוס בקלות מה שהיה אמור להיות ערב חגיגי. מובן שתמיד יש את האופציה של להישאר בבית ולבשל, אבל השגרה שוחקת ופתאום גם ערב חגיגי עשוי להרגיש כמטלה כשהכיור נשאר מלא בכלים.

הג'יני. צילום: Shutterstock
הג'יני. צילום: Shutterstock

לכן האופציה של שף פרטי כל כך קוסמת. סוג של ג'יני שמבקר בביתכם, משאיר ארוחה מושקעת כבמטה קסמים ומתמוגג ברגע הנכון כלא היה. המגוון הרחב של השפים האפשריים, החל מגורמה ועד לאוכל ביתי אותנטי, הופך את החוויה לנדירה בכל פעם מחדש.

קורס ברמנים פרטי

בפעם אחרונה שבדקנו, אלכוהול שווה כיף. כל פעולה יחד עם תוספת מעט שתיה חריפה הופך לקשה מעט, אבל בהחלט מהנה הרבה יותר. אולי זה למה כל כך הרבה חיילים משוחררים רצים להוציא את כספי המענק שלהם על קורסי ברמן שבמקרה הטוב יקדמו אותם לעבודת לילה סימפטית ובמקרה הרע ישאירו אותם אבודים ושיכורים עם זיכרון מעורפל מאירועי הקורס.

הופך כל פעולה לקשה ומהנה יותר. צילום: Shutterstock
הופך כל פעולה לקשה ומהנה יותר. צילום: Shutterstock

אז למה שרק חיילים משוחררים יהנו? קורס ברמנים פרטי לא ממש ילמד אתכם לזרוק בלהטטנות את הבקבוק לאוויר, אבל כן תוכלו לזכור (ורצוי לרשום) מתכון לקוקטייל או שניים. מעבר לכך, מדובר בחוויה נהדרת לחברים. אלכוהול במגוון צורות, אדם שישאיר אתכם עסוקים בזמן כל צריכת המשקאות וגרסה פרטית ושקטה לבר שכונתי. אזהרה: לא משנה כמה אתם בטוחים בעצמכם, אל תנסו לזרוק את הבקבוק לאוויר. אתם תאלצו גם לנסות לתפוס אותו.

קריוקי פרטי

הקריוקי, בגרסה זו או אחרת, הפך לטרנד ישראלי לתקופה מסוימת, אבל לאחרונה הוא מעט דעך, וטוב שכך. מדובר בטרנד רועש ובמקרים רבים מציק שלא ממש מתחשב בשכנים, בין אם אלו שכנים ממשיים או סתם שכניכם לבר. אין מה לעשות, חוץ מחבריכם כנראה אף אחד לא רוצה לשמוע אתכם מנסים לחזיק את התו של "I Will Always Love You" בלי חוש קצב מרשים.

ייבוא מיפן. צילום: Shutterstock
ייבוא מיפן. צילום: Shutterstock

במקום לאכל את הראש לזרים הדרך השקטה, ובהחלט ההומאנית, לעשות קריוקי היא כזו שהיגרה אלינו מיפן – חדרים פרטיים ומעוצבים לבילוי קריוקי פרטי. כך הזיופים שלכם, או האודישן שלכם ל"דה וייס", ישגעו רק את מי שבחרתם להכניס לחדר.

הקרנת סרט פרטית

עם כל הקדמה בתחום הקולנוע הביתי, החוייה עדיין לא מלאה. המסכים, הסאונד ואפילו המושבים עדיין לא מגרדים את תחושת העוצמה שאפשר למצוא רק בבית קולנוע אמתי. מצד שני, בית הקולנוע עדיין לא (וכנראה גם לעולם לא) ירגיש ביתי. רצפה דביקה, כיסא שבור או פטפטן אחד יותר מדי יכולים להרוס את הריכוז בסרט בניקל.

החוויה המלאה, ולבד. צילום: Shutterstock
החוויה המלאה, ולבד. צילום: Shutterstock

הפתרון נמצא כנראה באמצע. עבור הסרט המיוחד הזה, שתמיד חלמתם לראות בתנאים מקסימלים, אולי כדאי לשכור אולם קולנוע לכם ולחבריכם. השילוב בין השקט הראוי לצפיה הגונה והכוח שבמסך באמת גדול ישאיר חותם סינמטי גם על מי שאוהב את ריח הפופקורן היקר.

צפייה פרטית בכדורגל

גם את חווית הכדורגל ניתן להפוך למעט יוקרתית יותר מ"בסלון עם חברים". במקום להתיישב על הרצפה כי לא נשאר מקום על הספה, להסתפק בגרעינים שלא פצחתם מהעונה שעברה, להתחלק בבקבוק מכבי כי זה מה שנשאר ועכשיו כבר אחרי אחד עשרה, הגיע הזמן לראות את המשחק כמו מלכים.

תשכחו מלסדר אחרי ותתמקדו במסך משודרג, כורסאות מפנקות ולרוב גם במלצר פרטי שיזרים ליציע הכבוד הקטן שלכם אלכוהול תדיר ומגוון יותר מהרגיל. יותר טוב מלהתייבש על היציעים, בטח יותר טוב מלהתקע על הספה ולנסות לשמור על שקט כי לשכנים בדיוק נולד ילד.

אוהבים קפה? יש לנו כמה שאלות בשבילכם»

הטבות וחוויות בלעדיות מחכות לכם בניוזלטר Quality Time.