בגדי ילדים בקליק

10 אתרי הקניות המומלצים ביותר לרכישות לילדים, שאת פשוט אבל פשוט חייבת להכיר. זהירות, זה ממכר!

אתר פפיטה. צילום: טל הרצוג
אתר פפיטה. צילום: טל הרצוג
22 ביולי 2014

בשנים האחרונות תופעת הקניות ברשת הולכת ומתרחבת, והופכת אטרקטיבית יותר הן מבחינת המחיר והן מבחינת נוחות וזמינות. במיוחד כשאת אמא לעולל קטן אחד או יותר, וזמן פנוי הפך למשאב יקר עבורך. אתרי רכישות רבים מקומיים ובינלאומיים קיימים ברשת, אך כדי להיות בטוחים שנזמין את הסחורה האיכותית והמשתלמת ביותר, בדקנו כמה מהאתרים הפופולאריים ודרגנו אותם על פי סדר כדאיות.

  1. MAMYBUY

  1. אתר MAMYBUY הוקם על מנת להקל במקצת על חיי ההורים, ולחסוך מהם את הצורך לדפדף בין עשרות אתרים ולהשוות היכן המחיר הזול ביותר עבור מוצר מסוים לתינוקם או לילדם. מדי יום מתפרסם בדף הפייסבוק של האתר הדיל היומי בו ניתן לזכות במידה ומספיק אימהות הצטרפו באותו יום לדיל מסוים. בשורה התחתונה מדובר באתר שיתופי המיועד לעזור לכם לרכוש מוצרים במחיר המשתלם ביותר על ידי מה שמכונה: רכישה חברתית.

טווח מחירים: משתנה בהתאם למוצרים (כוללים גם מוצרים נלווים לתינוקות כגון עגלות    וכדומה). אך המטרה היא להעניק את המחיר המשתלם ביותר עבור כל רכישה.
בשורה התחתונה: משתלם ביותר. על פי תקנון האתר סכום הכסף מוחזר במידה ואין מספיק רוכשים למוצר מסוים המוצע בדיל היומי, ואכן כמו בכל רכישה קבוצתית צריך להמתין מעט. אך בסופו של דבר מדובר בהנחות משמעותיות שלא כדאי לפספס.

אתר משתלם במיוחד. mamibuy, צילום מסך
אתר משתלם במיוחד. mamibuy, צילום מסך

www.mamibuy.co.il

  1. אאוטלט און ליין ב- next

    טרנד מרכזי האאוטלט המפוזרים ברחבי הארץ גדל בתקופה האחרונה, בה הורים רבים מחפשים לחסוך עד כמה שניתן את ההוצאות הרבות הכרוכות בגידול תינוק חדש בבית. ובין היתר מכיוון שהקטנטנים הללו גדלים כל כך מהר, עד כי בגדים שאנו רוכשים להם מספיקים בקושי לחודש. על איכות אף אימא אינה מעוניינת להתפשר, ובוודאי שלא על סטייל וסגנון. כי בסופו של דבר אין כמו להשוויץ בתינוק שלובש קלווין קליין. האתר next הינו גרסה עברית לאתר הקניות הפופולרי הבריטי ומציע מציאות שוות במיוחד, כמו חליפות לתינוק ב 20 ₪ בלבד, ולא לשלם דמי משלוח (עד 75 ₪). הממשק מאוד ידידותי למשתמשת ולאחרונה ניתן למצוא בו גם בגדים למבוגרים כך שניתן לעשות רכישה משותפת לאם ולילד.
    טווח מחירים: נע בממוצע- בין 20-200 ₪. דמי משלוח מעל 75 ₪.
    בשורה התחתונה: ממשק ידידותי ונח בעברית, ורוב המשלוחים בחינם.

משתלם לקנות בחו"ל. נקסט
משתלם לקנות בחו"ל. נקסט

il.nextdirect.com/iw

  1. הלו בייבי

  2. האתר הישראלי שהוקם על ידי בחורה בשם שלי ממושב צור יצחק, גדל והפך בחודשים האחרונים למעצמה של ממש. מטרת המיזם היא לעזור להורים רבים לחסוך מאות שקלים בשנה על ביגוד לעוללים הקטנים, מנוע חיפוש פשוט של הבגדים והפריטים הרצויים, איכות מצוינת, מחירים נמוכים ומשלוח עד פתח הבית.

טווח מחירים: רוב המחירים בממוצע מתחילים ב 12 ₪ ונעים בסביבות ה 30-50 לבגדים, ועד 100 למוצרים נלווים. איסוף עצמי, או שליח עד הבית במחיר 45 ₪. או דואר רשום במחיר 19 ₪.
בשורה התחתונה: יחס אישי והוגן, במידה ויש בעיה במידה או כל בעיה שהיא, שלי נותנת מענה ישיר ללא שאלות מיותרות. איכות, שירות נפלא, בגדים נהדרים. מומלץ.

www.hellobaby.co.il

  1. תותי במושב

  2. החנות של תותי ברשפון נפתחה בשנת 2004 במטרה לתת אלטרנטיבה לרשתות הגדולות, ולייבא בגדים איכותיים לבוטיק המיועד לתינוקות ופעוטות, ושפע של מוצרים ייחודיים עם תו תקן ואחריות החל מביגוד וכלה במשחקים וצעצועים. לתותי במושב ישנה חנות מקוונת ידידותית ונוחה למשתמשת וניתן להזמין משלוחים לארץ ולחו"ל.

טווח מחירים: נע בממוצע בין 60- 220 ₪. לא כולל דמי משלוח. אפשרות לאיסוף עצמי.
בשורה התחתונה: תו תקן איכותי ובטיחותי של מוצרים שיש להם אבא ואמא. אחריות מובטחת. ממשק נוח לשימוש, משלוחים עד הבית, ואפשרות לשוברי מבצע ומתנות.

איכותיים ומתוקים. אצל תותי במושב
איכותיים ומתוקים. אצל תותי במושב

www.tuty.co.il

  1. Pantaloona

  2. אתר ישראלי נוסף שתופש תאוצה בתקופה האחרונה הוא "פנטלונה", אתר המציע פריטים לילדים ותינוקות החל מ 19 ₪ ועד 260 ₪. אמנם בהשוואה לאתרים הגדולים מחו"ל לא מדובר במבחר מאוד גדול, אך הממשק והתמיכה בעברית, וכמו כן הביטחון שלסחורה יש אבא ואמא ותו תקן איכותית הופכים את חווית הקנייה לשווה ומשתלמת. הבגדים עשויים ממאה אחוז כותנה, ורוב הבגדים מגיעים מסקנדינביה בעיצוב מיוחד ואופנתי להורים שרוצים שילדיהם יהיו לבושים על פי צו האופנה.

טווח מחירים: 260-19 ₪ לא כולל דמי משלוח.
בשורה התחתונה: ממשק נוח לשימוש. קולקציה מיוחדת שאי אפשר למצוא בכל מקום.

www.pantaloona.com/store/176

  1. פפיטה

  2. חנות בוטיק מקוונת וקסומה לבגדי תינוקות וילדים המיובאים מחו"ל באופן בלעדי על ידי שני גל, שזהו מפעל חייה. בקולקציות ניתן למצוא בגדים מארה"ב ודרום אמריקה כולל אביזרים נלווים, עם פריטים ליום יום וגם לאירועים מיוחדים וחגיגיים.

טווח מחירים: רוב המחירים נעים בסביבות ה 60-150 ₪. ניתן להזמין משלוחים בעלות דואר רשום של 19 ₪, או שליח עד הבית בעלות 38 ₪. במידה ומחליפים את המוצר המשלוח חינם, וכמו כן במקרה של קנייה מעל 400 ₪.
בשורה התחתונה: מומלץ במיוחד למי שמחפשת בגדים ייחודיים וחגיגיים. לא תמיד מדובר בפריטים זולים מאד, אך סביר להניח שילדכם לא ילבש את אותה חליפה של חבריו לגן.

  1. אתר פפיטה. צילום: טל הרצוג
    אתר פפיטה. צילום: טל הרצוג
  2. www.pepita.co.il

 

  1. קרטר'ס

  2. מדובר ללא כך ספק באתר אמריקאי  ששווה לשים לב אליו. מדובר כמובן באתר השייך למותג הילדים המוכר והנמכר ביותר בארה"ב. עלות המשלוח אינה נמוכה תמיד, אך ברוב המקרים מדובר בסכום כולל משתלם בהחלט לפריטים זולים בהפרש משמעותי ממה שתמצאו כאן בארץ.

טווח המחירים: החל מ 20 -200 ₪ (דמי משלוח משתנים, קחו בחשבון שמדובר בדמי משלוח מעט גבוהים אלא אם כן יש לכם כתובת אמריקאית למשלוח).
בשורה התחתונה: מותג איכותי ומוכר, לא לוקחים בו הימור. והרכישה באתר הבינלאומי בכל זאת משתלמת יותר מהחנויות שהגיעו ארצה. למרות דמי המשלוח (המשתנים על פי גודל ומשקל החבילה).

קרטר'ס. צילום: יח"צ
קרטר'ס. צילום: יח"צ

www.carters.com

  1. babymallonline

  2. קניון און ליין- באתר בייבי מול און ליין, תוכלו למצוא פריטים זולים יותר לתינוקות ופעוטות החל מ 2 דולר בלבד!. במשך כל השנה ניתן למצוא סיילים של פריטים יוקרתיים בפחות מעשרים ש"ח.

טווח המחירים: החל מ 2 -50 דולר.
בשורה התחתונה: אל תצפו למוצרי בוטיק נדירים, אך עבור בגדים פשוטים ליום יום ופריטים כגון אוברולים לתינוקות ובגדי ים, מדובר ברכישה משתלמת. גם אם הפריטים לא ישרדו עד שיגיע אח קטן.

www.babymallonline.com

  1. אלי אקספרס

  2. כל מי שאוחזת בפז"ם אינטרנטי גדול בוודאי נתקלה באלי אקספרס, אתר הקניות הסיני הגדול בעולם. היתרון באתר הוא שבעבור רוב המוצרים שתמצאו בו לתינוקות ולפעוטות לא תצטרכו לשלם דמי משלוח, מה שמוזיל משמעותית את החבילה. האתר מיועד בעיקר עבור מי שלא אכפת לה לרכוש מותגים מזויפים במחירי רצפה, אך כשמדובר בשמלת בלרינה ב 5 דולר ובגד ים ב 3 דולר קשה מאד לעמוד בפיתוי.

טווח מחירים: בין 3-30 דולר בממוצע
בשורה התחתונה: זיופים ואיכות לא מי יודע מה כיאה לחיקויים מסין. אלא שעם בגדי ילדים קשה לפספס, ובין כה חיי המדף שלהם קצרים. אפס דמי משלוח לרוב המוצרים (לבדוק תמיד!) הופכים את האתר לאטרקטיבי הרבה יותר. רכשו ותיהנו.

www.aliexpress.com/activities/kids/index.html

  1. קסטרו און ליין

  2. את חברת האופנה קסטרו אנחנו מכירות היטב, וכמו כן את קולקציות הילדים והתינוקות החדשה שנכנסה לפני מספר עונות לחברה. כעת יש להם גם אתר אינטרנט עם ממשק נוח לשימוש בו ניתן להזמין פריטים ולקבלם במהירות בתוך שלושה ימים בלבד.

טווח מחירים: בין  200-20 שקלים. משלוח מעל 299 ₪ ניתן בחינם.
בשורה התחתונה: באתר מוצעים מבצעי סוף עונה רבים, משלוחים תוך 3 ימים. אך איסוף עצמי חסכוני יותר במידה ומתאפשר.

שמלות קייציות ב- 39.90 שקלים בקסטרו. צילום: גורן ליובונציץ
שמלות קייציות ב- 39.90 שקלים בקסטרו. צילום: גורן ליובונציץ

www.castro.com/he/KIDS.html

590x100