סטיילינג אחרי לידה

ילדת? מזלטוב! עכשיו מתחיל המרוץ האמיתי לחזור לגזרה שהייתה לך לפני הלידה. עד אז, הנה כל הטיפים שיעזרו לך להתלבש נכון ולהיראות נהדר

Isidora Anne של המעצבת ליטל אלקלעי. צילום: אלה אוזן
Isidora Anne של המעצבת ליטל אלקלעי. צילום: אלה אוזן
14 בספטמבר 2014

לפני הכל, זכרי שהענקת חיים לעולל חדש, וזה הדבר החשוב באמת. הגוף יחזור לעצמו, גם אם ייקח עוד חודש – עוד חודשיים. אז קצת לפני שאת מתחילה לחשוב על דיאטה או ספורט, עכשיו זה הזמן להבין מה יחמיא לך יותר ומה פחות.

הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' ל- GALA'STYLE מציעה לאמץ את הטיפים הבאים בדרך למראה נהדר ולא יקר:

המדריך למלתחה המושלמת ליולדת

    • אוברסייז – אחד הטרנדים שמככבים בחנויות החל חולצות, טוניקות ושמלות. היתרון הגדול- ישרת אותך תמיד, גם אחרי שהגוף יחזור לעצמו. חולצת אוברסייז יוצרת מראה שיקי ולא מתאמץ, ויסתיר את כל מה שלא מתחשק לך לחשוף.
  • שמלות, שמלות, שמלות – פרט לעובדה שמדובר בבגד הכי נשי שיש, הוא מתאים לכל העונות (בקיץ בלי כלום ובחורף עם מגפיים, גרביונים וז'קט). שמלות בגזרת A , מיני, מידי או מקסי יעשו את העבודה נהדר. הן תמיד באופנה ותמיד מדליקות – שווה את ההשקעה (במיוחד בשופינג בסוף עונה).

    זהו זמן שמלות. Isidora Anne של המעצבת ליטל אלקלעי. צילום: אלה אוזן
    זהו זמן שמלות. Isidora Anne של המעצבת ליטל אלקלעי. צילום: אלה אוזן
  • בלי פאניקה – אל תלחצי את עצמך להידחס לג'ינס מבלי ההיריון. נצלי בחודשים הראשונים את ג'ינס ההיריון שלך (כן, למרות שאת כבר לא יכולה לראות אותו). חבל על ההשקעה בג'ינס חדש וטוב שלא יתאים לך יותר בעוד חודש.
  • בדים נכונים – הימנעי מבדים שנצמדים לבטן ועוטפים אותה. העדיפי בדים מעט יותר עבים או חולצות בגזרה A  (גזרה שצמודה בצידי החזה ויורדת בחופשיות כלפי הצדדים).

    בדים קלילים ואווריריים. Isidora Anne של המעצבת ליטל אלקלעי. צילום: אלה אוזן
    בדים קלילים ואווריריים. Isidora Anne של המעצבת ליטל אלקלעי. צילום: אלה אוזן
  • חגורה? ותרי על חגורה מתחת לחזה. בעוד שבהיריון רכשת דגמים שמגיעים עם חגורה או כיווצים שצמודים לקו החזה התחתון והדגישו לך את הבטן, כעת את צריכה להימנע מללבוש בדיוק אותם.
  • שחקי עם שכבות –  אין כמו ז'קט, ווסט או עליונית על מנת לטשטש את הבטן ואת הצמיגים בצדיה. חיתוכי האורך שיוצרים הז'קטים יעניקו לך מראה צר יותר ויטשטשו בדיוק את מה שאת רוצה לטשטש. פשפשי בארון- בטוח מסתתרים שם כמה מגניבים שרכשת בעבר.

    מראה השכבות על-פי סאקס. צילום: קובי מהגר
    מראה השכבות על-פי סאקס. צילום: קובי מהגר
  • מכנסיים בגזרה ישרה – בחרי בגזרות מכנסיים ישרות וותרי על סקיני. הסקיני יוצר אשליה של אגן רחב יותר ומדגיש את כל חגורת הגוף המרכזית (בטן תחתונה, אגן, יריכיים וישבן). אם בכל זאת חשקה נפשך בסקיני, שלבי אותו עם חולצה שמגיעה עד לאמצע הירך על מנת למנוע הרחבה של אזור האגן.
    • הדגישי אזורים אהובים –נסי למשוך את תשומת הלב לאזורים שאת אוהבת בעזרת דגשים צבעוניים; שלבי שרשרת ארוכה צבעונית, צעיף מיוחד או מרחי אודם בצבע דומיננטי. כל אלה יגרמו לנו להסתכל למעלה ולא לאזור הבטן. מנגד, את תמיד יכולה לנעול מגפיים גבוהים או סנדלים מתוכשטים בצבע קונטרסטי (חד ושונה מהמכנסיים), ובכך למשוך את תשומת ליבנו לנעלייך.

      שמלת מידי של רונן חן. צילום: אלון שפרנסקי
      שמלת מידי של רונן חן. צילום: אלון שפרנסקי
  • חזייה טובה – מניקה או לא, זה לא משנה. הקפידי לרכוש חזייה טובה, שאוספת תומכת ומרימה את החזה ומפרידה אותו מהבטן. חזה שנח על הבטן יוצר מראה של בטן הרבה יותר גדולה.
  • תחתונים מדויקים – המכנסיים שיש לך עולים אבל יוצרים לך צמיג מהשאריות בבטן? ישנם תחתונים רגילים עם חגורת בטן, שהיא קצת יותר חזקה, שמחזיקה בדיוק את החלק הבעייתי ומחליקה אותו. הקפידי לקנות במידה הנכונה כדי שלא 'יחתוך' ויוציא לך עוד צמיג מעל.

    בחרי תחתון וחזייה נכונים למידתך. לנז'רי של ליה לונדון (צילום: יח"צ)
    בחרי תחתון וחזייה נכונים למידתך. לנז'רי של ליה לונדון (צילום: יח"צ)
  • מסיבת החלפות – הרי לכל אחת יש חברה/דודה/שכנה שעברה את ההיריון ואת התקופה שאחרי, ולכל אחת יש בגדים ששוכבים בארון מבלי שהיא לובשת אותן. ארגני מפגש אחה"צ מפנק של כמה מכרות, כשכל אחת תביא איתה, לצד הפשטידה, גם שקית בגדים שהיא לא לובשת/אוהבת. החליפו ביניכן וכך כל אחת תצא עם פריטים חדשים מבלי לבזבז כסף. לכי תדעי אילו מציאות תמצאי.

    590x100