שוקלים להצביע כחול לבן? כנראה ששאטו שועל הוא הבר בשבילכם

בשאטו שועל מגישים יין ושוקולד, וזה מגניב כמו ללמוד יחסים בינלאומיים בבינתחומי ולהצביע לגנץ. כלומר פחות אנחנו, יותר אנשים שסגורים על מה הם עושים עם החיים שלהם. ביקורת בר

שאטו שועל. (צילום: יח"צ)
שאטו שועל. (צילום: יח"צ)

"לקחתי בירד בדרך לכאן, יאללה, תעשי לך גם אחד. גם אני עם יוניקלו! לא, מה פתאום מכבסת, רק ניקוי יבש. אבא קנה לי בניו יורק. ביקשתי מדיום, ישב עליי בול. יו, דורין, את יודעת שהיו לי נעליים בול כאלה? אבל כל הקדימה שלהן נהרס. אוף, בא לי לשבת. למה את מושכת אותי אחורה? זה המארח? כן, אנחנו שתיים. לא מעשנות. אתה מחפש את שני? אני יכולה להיות שני אם תרצה… טוב, הוא לא צחק מהבדיחה. מה זה, הוא מחלק סנגרייה לממתינים? תקשיבי בחזור אני מסיעה אותך הביתה על הבירד. אני מתחילה עכשיו פרויקט חדש עם נוער בסיכון.

הוא קורא לך, דורין. כן, זאת דורין. יש מקום בפנים? ליד החימום? אחלה. אה, זה לא נמרוד מהלימודים? מה, איך אתה מכיר את דורין? וואלה, לא ידעתי שגם אתה היית בדובר צה"ל. דורין אם את רואה מלצרית תסמני. ראית שניב סולטן פה? ראית את השירותים? מעוצב כמו חנות של עדיקה. כן, הי, מה קורה, אנחנו ניקח בבקשה קראף שרדונה, עם איזה שוקולד זה מגיע? חלב? דורין הלך עלייך את אלרגית. ניקח גם צלחת גבינות גדולה, פחזניות פטה כבד וסיציליאני. דורין רעבה. תודה. אגב, תגידי, קלטת שהמרצה למבוא למחשבה מדינית לוהט ברמות? הוא גם ערכי, שתדעי. גבולי מאוד היין. יו דורין את חייבת לטעום מהפחזנית זה מתמוסס לך בפה. הגבינות חביבות רק חבל שהשקדים קלויים זה משמין ברמות. אומייגאד דורין אנחנו יושבות מול יובל שהיה לי איתו מאץ' בבאמבל. אבל אל תסתובבי עכשיו תספרי עד עשר. אני שיכורה ברמות".

שאטו שועל, מלכי ישראל 19 תל אביב

חשבון: 224 ש"ח
הווייב: כל הבנים שהצטלמו ליד הגשר באמסטרדם במקום אחד
מרים: אבל כולם חתיכים
מוריד: היין
מתנגן: פופ רך
מה חוגגים: נקודות בפלייקארד