כך נראה הלילה של הילה פרמוזה רפאל, בעלת ברים בתל אביב

בילינו לילה שלם עם הילה פרמוזה רפאל, הבעלים של הבר החדש קווין בי באבן גבירול. המסר שלה: "אם את רוצה משהו, אין שום סיבה שתוותרי"

הילה פרמוזה רפאל (צילום: תמיד דוידוב)
הילה פרמוזה רפאל (צילום: תמיד דוידוב)
3 במרץ 2019

 

22:30 – הילה פורמוזה רפאל (34) מתקבלת בזרועות פתוחות בקווין בי, הבר החדש שלה באבן גבירול שנבנה על חורבות הבקי המיתולוגי. הוא טרנדי, מלא בגרפיטי, שלטי ניאון, עיצוב שמזכיר דיינר וקירות שניתן לצייר עליהם. "בול לסטורי", היא צוחקת. "באמת שאני לא מבינה שום דבר ברשתות חברתיות. אני זוכרת את הימים שעמדתי ליד הקריה וחילקתי פליירים למסיבות שלי". אף שמזמן כבר הפסיקה לנהל ברים ומועדונים בבעלותה (בילי ג'ין ז"ל, זוזו, איז'ו ובבט, וולטר בראשון לציון), היא יודעת את השמות של כל העובדים בכל מקומותיה ומברכת אותם לשלום אחד־אחד. "הם כמו הילדים שלי", היא אומרת, "יש בי צד מאוד אימהי ומהרגע הראשון שנכנסתי כשותפה במקומות היה לי ברור שאצור אווירה משפחתית".

23:30 השם של המקום החדש, קווין בי, הוא לא משהו שקרה במקרה. "רצינו לעשות כבוד לבקי, שעמד כאן הרבה זמן, וגם לתת מסר של העצמה נשית. פתחנו בדיוק במחאת הנשים והחשיבות של שם נשי־עוצמתי הכפילה את עצמה". מי כמוה יודעת שלא קל לאישה בחיי הלילה, ובייחוד בעולם המיינסטרים. "הייתי צריכה להילחם על המקום שלי, לקחו אותי ואת הטוטאליות שלי כמובן מאליו וזה הפך אותי לפקעת עצבים. לנשים בחיי הלילה יש צורך להוכיח שהן יכולות לשחק עם הבנים. ידעתי פעמים רבות שאני צודקת ונלחמתי על הזכות שלי להתווכח ולומר את דעתי. עם השנים נרגעתי. הבנתי שאם זה מגיע מבפנים, אני אהיה אישה חזקה יותר אם קודם כל אאמין בעצמי שאני טובה במה שאני עושה".

הילה פרמוזה רפאל (צילום: תמיד דוידוב)
הילה פרמוזה רפאל (צילום: תמיד דוידוב)

24:30 משפחתיות היא מילה שחוזרת על עצמה בהקשר של פורמוזה רפאל ולילה: את שותפה העסקי ובן זוגה (ובעלה) זה 14 היא הכירה במועדון שייחצנה, ארוחות שישי משותפות וימי כיף צוותיים הם חלק בלתי נפרד מהעבודה, ואם אתה לקוח קבוע של אחד המקומות יתייחסו אלייך כאל בן בית. היא לא מתביישת להשתמש במילה מיינסטרים ויודעת טוב מאוד מה הקהל שלה מחפש. "יש לנו את המקום לנסות דברים חדשים ונישתיים יותר, אבל בסופו של דבר הקהל שלנו אוהב מיינסטרים והחברים שלנו אוהבים מיינסטרים. מה נעשה? נלך נגד האנשים שמחזיקים אותנו כאן? גם ככה המצב קשה. בבר שלנו בראשל"צ יותר קל: פחות תחרות, פחות בעיות עם הרשויות, שכר הדירה זול יותר. אבל אין על תל אביב".

הילה פרמוזה רפאל (צילום: תמיד דוידוב)
הילה פרמוזה רפאל (צילום: תמיד דוידוב)

1:00 אם הייתם מחפשים את הילה לפני כמה חודשים סביר להניח שהייתם רואים אותה מתחילה בדינר באיז'ו ובבט בדיזנגוף, ממשיכה לדרינק בקווין בי באבן גבירול, משם להרמות בזוזו ברוטשילד וחוזרת הביתה עם בעלה לפנות בוקר. אך משהו השתנה בתפיסה שלה: היא הבינה שהיא רוצה להיות אימא. "רואה?", היא מחווה על בקבוק הסודה שמונח על שולחנה. "זה החיים שלי עכשיו. אשת לילה ששותה סודה", היא צוחקת. מאז שהיא ובעלה הבינו כי יתקשו להרות בדרך המקובלת הילה נכנסה לסשן טיפולי פוריות ארוך. "פתאום הפכתי מבחורה שמרימה כל ערב למישהי ששומרת על הבריאות וקמה כל בוקר בשבע לטיפולים. גם השאלות של הסביבה מציקות: 'איך את עדיין בלילה ורוצה להקים משפחה?', 'מתי נראה אתכם כבר עם ילדים?'. אז חבר'ה – הנה התשובה שלכם. אני בטיפולים, עדיין אמשיך עם העסקים שלי. חשוב לי לדבר על זה בהקשר של העבודה שלי כי זה מסר חשוב שאני רוצה להעביר: אם את רוצה את זה אל תוותרי על זה. גם במקצועית וגם באישי. כי באמת שמגיע לנו וזה מתחיל מלהגיד 'וואלה, אני יכולה'".

הכי מרים לי: עומר אדם, אין מה לעשות
הכי מרגש אותי בלילה: עונת הזהב שלנו מתחילה! פורים, פסח, עצמאות, אירווזיון ומצעד הגאווה!
טיפ לעצמי מלפני עשור: דבר ראשון – תירגעי, צאי מהחרדה שלך, הכל טוב
למה צריך עוד נשים בחיי הלילה: כי אנחנו חושבות בצורה רחבה יותר שחשובה לכל קבוצת שותפים