המסעדה של מיכל אנסקי נסגרה עד להודעה חדשה

אחרי שדווח השבוע כי המסעדה אחד העם אחד מוצעת למכירה - כעת מתברר כי היא תיסגר עד להודעה חדשה. אנסקי: המצב שאליו נקלעה המסעדה הוא לא פשוט

מיכל אנסקי. צילום: רון קדמי
מיכל אנסקי. צילום: רון קדמי
29 באוקטובר 2015

אחרי שדווח כי המסעדה של מיכל אנסקי, אחד העם אחד, מוצעת למכירה – כעת מתברר כי היא תיסגר עד להודעה חדשה. אנסקי, אשת הקולינריה ושופטת "מאסטר שף", פתחה את המסעדה רק לפני פחות מחצי שנה. אנסקי מסרה הבוקר (ה׳) כי המסעדה תיסגר עד אשר יסתיים המשא ומתן מול גורמים המעוניינים להשקיע בהמשך פעילותה של המסעדה.

״אני מקבלת פניות רבות ממשקיעים חדשים המעוניינים להשתלב וזה משמח מאוד״, אמרה אנסקי. ״אין ספק שהמצב שאליו נקלעה המסעדה הוא לא פשוט – אך אני בטוחה שדברים יחזרו למסלולם הרגיל תוך זמן קצר״.

מוקדם יותר השבוע נודע כי בית המשפט מינה מפרק לחברת רוביקון וקרן קלע, הבעלים של המסעדה. בראש החברה עומד איש העסקים אמיר ברמלי, שלפי פרסומים בעיתונות הכלכלית הושעה מניהול החברה. אנסקי מעורבת גם במיזם אחר של רוביקון, חברת הנסיעות "למון גורו".

אחד העם אחד. צילום: יח"צ
אחד העם אחד. צילום: יח"צ

מסעדת אחד העם אחד, שהושקה ביוני, הייתה המשך טבעי של אנסקי לפרויקט אחר שלה, שוק האיכרים בנמל תל אביב; במקום פועלת מעדניה ובה חומרי גלם ותוצרת חקלאית מחקלאים ומיצרנים של שוק האיכרים. על תפריט המקום עמלה אנסקי יחד עם אמה, שרי. מיום השקתה משכה המסעדה הרבה אש, בין השאר ממבקרי אוכל שקטלו את המקום. כעת, נוחתת על אנסקי מכה נוספת, עם פירוק חברת רוביקון.

מיכל אנסקי. מתוך התכנית מאסטר שף
מיכל אנסקי. מתוך התכנית מאסטר שף