הוא גדול: איציק הגדול מתרחב ופותח מעדנייה ושירות משלוחים

רישמו לעצמכם: החל מאמצע אפריל, איציק הגדול עתיד לחנוך מעדנייה חדשה. במקום להמתין בתורים הארוכים המשתרכים להם בסופ"שים בכניסה למסעדה, תוכלו לרכוש את הבשר של איציק ולמנגל לכם עצמאית נתחים בגינה

גם הסטייק גדול, איציק הגדול. צילום: חן אסולין
גם הסטייק גדול, איציק הגדול. צילום: חן אסולין
14 במרץ 2018

נו, אתם כבר ממרקים את המנגל לקראת יום העצמאות? אם כן יש לנו בשורה בשבילכם. מסעדת הבשרים האימתנית איציק הגדול, זאת עם חלון הראווה ובו נתחי בשר עצומי מימדים מתיישנים להם בגלאם, עתידה להתרחב תוך חודש. הפרויקט הבא, שתיכף קורם עור, גידים ובשרים מיושנים, מתחולל מעבר לכביש, שם כבר עומלים על שיפוצים קדחתניים כדי לפתוח את מעדניית איציק הגדול. במקום להמתין בתורים הארוכים המשתרכים להם בסופ"שים בכניסה למסעדה, תוכלו לרכוש את הבשר של איציק ולמנגל לכם עצמאית נתחים בגינה. מתי זה קורה אתם שואלים? החל מאמצע אפריל.

השיפודים של איציק הגדול, אצלכם על המנגל הבייתי. צילום: יח"צהשיפודים של איציק הגדול, אצלכם על המנגל הבייתי. צילום: יח"צ

מסעדת איציק הגדול נוסדה ב- 1996 ע"י יצחק לוזון ובנו עמוס, בתחילת דרכה הכילה 60 מקומות ישיבה בלבד. כיום היא מאכלסת 250 מקומות, וממשיכה לצמוח, כנראה בזכות אותו בשר טרי מקומי של עגלות.

החלק הכי משמח בפרשייה הזאת, היא העובדה שלא תאלצו להתקוטט על מקומכם בתור לרכישת הבשרים במעדנייה-איטליז, ותוכלו להזמין את הנתחים ממש עד לפתח הבית, מפונקים שאתם. אגב, גם לצמחונים יש כאן בשורה. אם תמיד רציתם לפתוח שולחן עם מבחר של עשרים וחמישה הסלטים המצוינים של איציק הגדול, אבל נרתעתם מלחלוף על פני מייצג הטבע הדומם בחלון, תוכלו להזמין את הסלטים הביתה, ולצרף לארוחה את שיפודי הטופו המהוללים שלכם. קוראים לו איציק, והוא חושב שהעולם יפה, בעיקר עם שיפוד ביד, כן?

איציק הגדול המעדנייה, רזיאל 2 יפו.