בוקר טוסט: בראנצ'ים חדשים ששווה לקום בשבילם בבוקר

יותר ויותר מסעדות מבינות מה אתם באמת רוצים ורוקחות לכם תפריטים שאוכלים בין הבוקר לצהריים. שישה בראנצ'ים חדשים שאתם חייבים להכיר

OCD. צילום: חיים יוסף
OCD. צילום: חיים יוסף
10 באוקטובר 2018

אין פודי מתמיד יותר מהתל אביבי המצוי ואין משתעמם מהר ממנו. איזה מזל שהבראנצ'ים לא מפסיקים להתחדש ולספק לנו את יצר הזלילה, הגילוי והריגוש. הנה כמה בראנצ'ים חדשים ומרגשים במיוחד.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
הבראנצ'ים הכי נדיבים בעיר
רשת ארקפה פותחת בית קלייה היפסטרי
אוקטוברפסט 2018: אירועי פסטיבל הבירה המקומי

1. קלארו

קלארו ניצלו את החגים כדי לדייק את הבראנץ' שלהם, בדגש על חיזוק אלמנט הקונדיטוריה של הארוחה. בתפריט שהושק: אגז בנדיקט על חלה קלויה עם גבינת עזים; ראגו של פטריות יער וחורש עם ביצה עלומה; מאפה פידה טורקי האפוי בטאבון האבן; מנת סביח מפורקת ועוד. נוסף על כך יציעו לכם עוגות, מאפים וריבות לרכישה הביתה.

מחיר: 62־178 ש"ח (178 ש"ח מחיר לבראנץ' זוגי).

מתי: שישי־שבת 9:00־12:30

קלארו

2. בית קנדינוף

הבר מסעדה של המרכז לאמנות קנדינוף פצח גם הוא בתפריט בראנצ'ים. פותחים במגש מטבלים וסלטים יפואי וסלסילת לחמים עם חלה, פיתה זעתר ובייגל; ממשיכים עם מנה עיקרית לבחירה מתוך סטייק אנד אגס עם קרעי תפוחי אדמה ושיפקה; מסבחה של שעועית לימה או אופציה לשקשוקה עם חציל קלוי ומתגברים בקוקטיילים במחיר מוזל.

בראנץ' בקנדינוף. צילום: אפיק גבאי
בראנץ' בקנדינוף. צילום: אפיק גבאי

מחיר: 75־95 ש"ח לארוחה, 25 ש"ח תוספת תשלום לדרינק.

מתי: שישי־שבת 11:00־16:00

בית קנדינוף

3. יריחו

במסעדת יריחו יצא השף עידן פרץ עם ליין ארוחות בראנץ' חדשות הכולל מגש של בוקר עם ביצים לבחירה, לבנה, איקרה, טחינה, סלסה חומוס, לחמים ושתייה חמה; בראנץ' קליל יותר עם סלט טולום של עלי חסה קיסר, מלפפונים, גבינת טולום, שקדים ונענע בוויניגרט; או בראנץ' מרוקאי קשוח שנפתח בנקניקיית מרגז צלויה בטאבון, מנגולד לימוני, זרעי כמון, ביצה רכה וחרדל. מימוזה בתוספת תשלום.

מחיר: 41־52 ש"ח, 29 ש"ח לדרינק.

מתי: שבת 11:00־15:00

פנחס בן יאיר 4 יפו, 058־6666921

4. OCD

האירוע הזה קורה רק פעם בחודש, דורש הזמנה מראש ובגלל ביקושים ערים מתנהל באופן כמעט סודי, אבל אי אפשר לא לדווח עליו. במסעדת OCD של השף רז רהב מוגש בראנץ' כארוחה קבועה של שמונה מנות מפתיעות וזהות לכל הסועדים היושבים על הבר.

OCD. צילום: חיים יוסף
OCD. צילום: חיים יוסף

מחיר: 180 ש"ח לסועד.

מתי: יום שישי אחת לחודש, בהזמנה מראש בלבד.

OCD

5. ק־פה האנוי

במסעדה בכיכר רבין מציעים אלטרנטיבה אסייתית לבראנצ'ים התל אביביים הקונסרבטיביים. ארוחה מלאה כוללת מיץ סחוט תפוזים או קוקוס, קפה או תה וסלט באו בון וייטנאמי עם עוף או טופו, או ארוחה על בסיס שקשוקה קארי. טיפוסים מאופקים יכולים להסתפק במנת טוסט אבוקדו עם ביצת עין וצ'ילי.

מחיר: 82־32 ש"ח.

מתי: שישי 10:00־15:30

מלכי ישראל 3 תל אביב, 03־6771184

6. קלמטה

בקלמטה הבינו שעם הנוף המופלא שלהם לים הכי נכון להם לפתוח לכם את הסופ"ש בבראנץ' יווני עשיר. לפיכך מציעים פה חגיגה יוונית של לחמים ומזטים ללא הגבלה ושתייה חמה. לזה תוכלו להוסיף סלט יווני או מאפה ספנקופיטה של תרד וקראף של יין הבית, או עוגת גזר מלסבוס.

בראנצ׳ בקלמטה. צילום: תמוז רחמן
בראנצ׳ בקלמטה. צילום: תמוז רחמן

מחיר: 46 ש"ח לסועד לארוחה הבסיסית לפני מנות עיקריות.

מתי: שישי־שבת 9:00־12:00

קלמטה