מאיר אדוני סוגר את סזרינה בקיסריה

שלושה חודשים אחרי הפתיחה החגיגית של סזרינה, ביסטרו-שף במתחם הגולף היוקרתי בקיסריה, סוגרת המסעדה את שעריה. השף מאיר אדוני העלה שני פוסטים חריפים הרומזים לסיפור קשה סביב הסגירה

מאיר אדוני. צילום: טל גבעוני
מאיר אדוני. צילום: טל גבעוני
19 בינואר 2016

השף מאיר אדוני (כתית, המזללה, בלו-סקיי, לומינה) פתח לפני שלושה חודשים את סזרינה, ביסטרו-שף במתחם הגולף של קיסריה. התפריט הגיש אוכל קז'ואל בתקווה למשוך לקוחות מכל שכבות האוכלוסייה. סזרינה, מסעדתו הראשונה של אדוני מחוץ לתל אביב, הייתה אמורה להיות יריית פתיחה לעסקים נוספים בצפון הארץ.

אמש (שני) העלה אדוני פוסט רגשי וטעון על שחיתות והונאה. שעתיים לאחר מכן העלה פוסט נוסף, בו הוא שופך אור על הדברים הקשים שכתב: "בורא עולם לעיתים מעמיד אותנו אל מול כוחות רשע, שחיתות, הונאה. אותם אנשים אשר במסווה של חיוך ואמירות מלוקקות מוצצים את הדם מכולנו כחברה. עושים וגונבים בלי להניד עפעף".

בפוסט השני שהעלה, בצירוף לוגו המסעדה, כתב אדוני ש״לצערי בעקבות נסיבות שאינן בשליטה של קבוצת כתית, ותלויות בגורמים אחרים, הגענו לכדי מצב שלא נוכל להמשיך לארח אתכם באופן שאנחנו מאמינים ומרגישים שנכון ומגיע לכם. ולכן בצער רב אנחנו סוגרים את מסעדת סזרינה בתקווה למצוא את הדרך לפתוח אותה מחדש עם שותפים חדשים לדרך ובתנאים בהן נוכל לתת את מה שאנחנו מאמינים בו".

את תגובתו של אדוני לא ניתן היה להשיג.