רשת המסעדות קמפאי פותחת סניף במתחם שרונה

קמפאי הגיעה לשרונה: סניף ראשון לרשת האסייתית מבאר שבע. בתפריט: סלט פפאיה, מבחר מנות נודלס וסושי

קמפאי. צילום: אפיק גבאי
קמפאי. צילום: אפיק גבאי
17 בספטמבר 2014

הרוח החדשה של עסקי המזון הנושבת מהפריפריה לתוך תל אביב מביאה איתה הפעם את קבוצת קמפאי־פורום, קבוצת שותפים החולשת על מספר גדול של מסעדות, בתי קפה וזיכיונות בבאר שבע, שהמפורסמים שבהם הם הספרייה ומסעדת קמפאי. הקבוצה הבאר שבעית החליטה כי מסעדת קמפאי האסייתית בדרך להתרשתות ארצית, ופתחו להרצה סניף במתחם שרונה. הלקוחות יכולים לבחור בין שירות עצמי מהיר לשירות של מלצרים, והמנות ורמת התקציב אמורים לענות בדיוק לטעם וליכולת הפיננסית של כל מש"קית גריסת נייר בקריה וחברותיה.

בתפריט תמצאו מנות כמו סלט פפאיה חריף (26 ש"ח), שיפוד קריספי צ'יקן יקיטורי בטריאקי (16 ש"ח), נודלס עם טופו ודלעת (38 ש"ח), פאד תאי מאטריות אורז רחבות (45 ש"ח), טוקיו נודלס עם נתחי בקר, עוף ואווז מעושן בטריאקי (46 ש"ח) וסושי שנפתח בשמונה יחידות מאקי (12־25 ש"ח) ומגיע גם בקומבינציות (39־79 ש"ח).

קמפאי. צילום: אפיק גבאי

אגב, בתפריט מזכירים שניגירי זה האורז עם הדג למעלה, ומסבירים שקמפאי זה "לחיים" ביפנית, למקרה שהלקוחות לא הספיקו לעבוד כמארחות בטוקיו או הספיקו לשכוח מאז הביקור ביאקימונו. וכן, אפילו תפריט ילדים יש פה עם נודלס בסיסי (39 ש"ח). אז מן הסתם הרבה מהלקוחות יהיו ממילא ממעגל תיירות הפנים, אבל גם תל אביבים יוכלו לקחת פה קופסה עם סושי ולערוך פיקניק עילאי ומתנשא על הדשא.

למסעדת קמפאי